Hei, dere!
Var ute med to venner her om kvelden, og vi tok bilder (til en blogg) og da jeg tok bildet av hu ene jenta jeg var med ble jeg mildt sakt sjokkert.
Jeg har fundert over det veldig lenge, og det er rart. Det var 0% tåke, og ingen pustet forran kameraet ( det kan jeg garrantere ).
Jeg har selv tenkt at kanskje det var noe på linsen? Men jeg bruker alltid og sjekke slikt, og jeg tok flere bilder før og etter dette, og det var ikke tegn til noe som helst av det samme. Det har jo plaget meg en liten stund. Men det er ingen naturlig forklaring.
Av hensyn til jenta jeg tok bilde av har jeg sensurert det meste av henne.
Bildet kan være litt dårlig pga at jeg har sensurert litt. Men om du ser litt nøye kan du se at det ser ut som skikkelsen 'holder rundt' veninna mi. Og jeg har snakka med henne i ettertid og hun har nylig mistet bestemoren sin, kan det være henne?
Hva er din mening???
Foto & Bilder ⇒ Mystiske former og skikkelser???
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jul 2010 23:17
- 14
- Kjønn (valgfri): Alien
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 1 gang
Mystiske former og skikkelser???
Antall ord: 185
not your plastic doll
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Re: Mystiske former og skikkelser???
Det er nok utpust, - som sprer seg mens den "tynnes ut".
Blitzen lyser opp disse mikro-vannåartiklene, og dermed kommer det frem på bildet.
Dersom hu hadde hatt en sterk lampe tilstede, ville du sett dette med egne øyne også.
A
Blitzen lyser opp disse mikro-vannåartiklene, og dermed kommer det frem på bildet.
Dersom hu hadde hatt en sterk lampe tilstede, ville du sett dette med egne øyne også.
A
Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |