Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLeken guttunge som vil ha oppmerksomhet?..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lusnuse
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Okt 2007 19:43
17
Kjønn (valgfri): Intet
Lokalisering: Mølehøle
Blitt takket: 1 gang

Leken guttunge som vil ha oppmerksomhet?..

Innlegg av Lusnuse »

heisann folkens!

Da skriver jeg dette for andre gang, siden pcen brått skulle slå seg av når jeg var 5sek fra å poste dette. haha..

Bor i en leilighet med typen, og har bodd her i 4 måneder ca. Har opplevd en del ting her, men det er for det meste jeg som blir kontaktet. Typen har kjent ting han også, men ikke på samme måte som jeg har fått.
kan jo skive litt som disse tingene.

2.natten vi sov her, drømte jeg om en liten gutt. Gutten kom så klart frem i drømmen. Han hadde en mørkegrå tone i huden sin, øynene var store og hvite. i drømmen var det kun jeg som kunne se han, jeg spurte andre om hvem han var, og de sa de ikke kunne skjønne hva jeg snakket om. Det som er greia med denne gutten er at, jeg har altid hatt følelsen var å kunne "styre" mine drømmer, altså forstå ting som kommer frem i dem, mens jeg drømmer. har altid hatt rolige drømmer, fordi jeg skjønner at dette kun er en drøm. Men denne drømmen var ikke egenfabrikert fikk jeg følelsen av når jeg våknet. Og senere på dagen fortalte jeg typen at jeg hadde drømt om en liten gutt, og forklarte han hvordan han så ut. typen ble litt betenkt, og sa etter en liten stund at han trodde han også hadde drømt om samme gutten.

4 dag.
Den nyinnkjøpe sofaen vår kommer på plass, en stor kosesofa med plass til 8-9 stk. Typen å jeg sitter i hver vår ende å ser på tv. brått kjenner jeg noen som griper rundt venstre håndledd. og jeg titter ned på armen. blir overrasket, men ikke redd. den som holder handen min, klemmer ikke hard, men holder bestemt. Sier til typen min at nå er det noen som griper rundt armen mmin, og han reiser seg opp for å komme bort til meg. Det som skjer når han reiser seg er at, den som holdt rundt armen min, slipper og typen kreker seg sammen, som om han har fått vondt ett sted. han sier at hele høyresiden brått ble nummen og rar. som om noen var borti han.

4.natt
Typen renner til sengs, og sovner før jeg klarer å kreke meg dit. jeg legger meg ned, og kjenner roen omgi kropp å sinn.. ligger i ca 3-4 min, før jeg kjenner dyna rykker litt av meg. Kommer litt til meg seg av dette, tenkte kanskje at det kun var typen som rørte på seg. ligger i samme stilling og lukker øynene igjen. igjen kjenner jeg dyna blir nappet i. typen ligger helt stille, samme gjør jeg. Og det fortsetter å nappe ett par ganger til, før jeg får lov til å sove. Fikk følelsen av at noen ville leke, og ville få meg opp av senga.

6.natt
samme start som med 4.natt, typen legger seg tidlig, og jeg kommer etter. Legger meg helt inntil typen for "trøst". Vil være ifred når jeg skal sove.. tar 5-7 min før jeg kjenner det rykker i senga. tenker at det må ha vært en av oss som rørte på seg. men der tok jeg feil, virket som at siden jeg ikke reagerte, begynte hele senga å riste. Og det er ikke snakk om sånn litt risting, at man blir usikker på om det er noe man får for seg. kjenns som om noen skulle stått i enden av senga og rett og slett fillerista senga. Dette foregår i en10-15 mim tid, føltes som en time. Og det stopper opp når jeg setter meg opp og ber personen/e gi seg, fordi jeg skal sove.

Typen har sovet igjennom det meste av det som har skjedd. men han fikk oppleve denne ristingen av senga her forleden natt. begynte å bli bekymret om jeg begynte å bli gal. siden det kun var jeg som fikk gjennomgå her hjemme.

<vi har også sett skygger begge to, en lampe som henger i vinduet har vaia frem og tilbake. tomme poser som har blitt herja med.beæret med berøringer støtt og stadig. har også en papegøye som har hatt sine panikkøyeblikk.

Etter alt som har foregått har jeg gjort meg opp ett bilde av en guttunge som herjer rundt her. har prøvd å ta kontakt men litt usikker på hvordan jeg kan gjøre det, noen som har noen tips til meg?:)
Antall ord: 783

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lusnuse
Nybegynner
Nybegynner
17

Re: Leken guttunge som vil ha oppmerksomhet?..

Innlegg av Lusnuse »

Ingen?...
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Folk som tror på spøkelser vil nok mene at dere har "besøk" ja.

Og om dere selv har interesser for det paranormale, så kan det og være med å "forsterke" slike opplevelser.

Noter ned de tilfellene som dukker opp, og om det er behov for å gjøre noe med det, - kjenner jeg flere som jobber med slikt, uten at det koster skjorta. ( disse tar evt betalt for bensin/buss/ osv. )

mvh Asbjørn
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Hvis dere har så mye "aktivitet" kunne det kanskje vært en idè å forsøkt å fange noe på film? :)
Antall ord: 19
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lusnuse
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Lusnuse »

Takk Asbjørn!
Tror det skal gå bra inntil vidre. Føler ikke at den/de vil noe vondt.
Prøver å få utviklet meg selv mer spirituelt, noe som da fungerer bra når man har besøk her stadig.

Bearchild, hehe ja men må ordne noe å filme med da ;)
Tenker ikke så langt når jeg først merker noe, eller får oppleve sånne ting.

Fikk besøk igjen i går natt, hvor sofaen ristet litt og jeg merket at noen var rundt her, så jeg tok en liten prat med spøkels;P hehe
Antall ord: 99
lusnuse

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Innlegg av FFlower »

Hørtes spennende, men samtidig en smule irriterendes ut. Jeg ville blitt livredd, og hadde det vært meg ville jeg nok ha sovet i et annet hus enn så lenge. Haha. Men det virker jo ikke som om denne ånden vil dere noe vondt.

Selv kan jeg ikke gi deg noen tips om hvordan du kan komme i kontakt med denne guttungen du tyder at det er. Dette fordi jeg ikke kan noe som helst om dette selv. Tipsene jeg har fått er og mer som meditere og senke en ro over deg og tyde bilder, lyder og alt som kan komme opp. Har også fått tipset om å stille spørsmål mens jeg filmer da filmen evt. kan ta opp lyd og annet som ikke øyet får med seg der og da. Om dere vil få ro og fred i huset (kanskje ikke så veldig festlig å ha en herjende ånd i huset så alt for lenge) ville jeg kontaktet noen "proffe" som kan dette her, dermed refererer jeg til Asbjørns innlegg. Kontakt han da vet du, så kanskje han kan hjelpe deg med å komme i kontakt med noen som kan hjelpe deg og typen din.

Håper alt ordner seg og at dere ikke plages for mye. Er jo ikke automatisk slik at ånder og slike ting er plagende, men jeg ville ikke fått ordentlig ro med tanken på at noe paranormalt åpenbart foregikk i huset mitt. Men det er nå bare meg.

FFlower :)
Antall ord: 251
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lusnuse
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Lusnuse »

Var da ganske livredd i begynnelsen, men det begynner rett og slett å bli en vane. Får da noen "fine" overraskelser som setter meg ut til tider men prøver heller å bruke energi på å finne ut hva jeg føler:)

Eneste jeg har å filme med er mobilen, men kan da gjøre ett forsøk på det:) hadde vært gøy om noe kom opp:)

Kjenner ett medium, og har hatt kontakt med henne. Så vi har avtalt at hun kommer en tur til sommeren så hun kan hjelpe meg å finne ut av ting.

må takke igjen Asbjørn! virkelig snilt!:)
Antall ord: 102
lusnuse

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links