Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNår man fysisk blir ristet tak i?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

kriizzy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 20 Jan 2011 14:16
13

Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av kriizzy »

Jeg lå med katta på sofaen og halvsov meg igjennom ett program.
Plutselig "våkner" jeg av jeg blir fysisk tatt tak i korsryggen og blir ristet hardt kun på det område. Jeg spretter opp, og finner ut at katta ikke hadde reagert noe på dette her. Vel...eneste hun reagerte på va at jeg flytta på meg, og hun pleier å reagere på alt som forekommer i dette huset (det spøker her). Så det kan ikke ha vært noe i rommet på en måte.

Men nå kiler/prikker det igjennom hele korsryggen og ned mot beina mine. Jeg har hatt noen svært tøffe dager i det siste, og har vært utrolig umulig i tankegangene. Så....hva tror dere at dette kan være?
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariamari
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 22 Jan 2011 18:51
13
Kjønn (valgfri): Jente

Re: Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av Mariamari »

Vet ikke hva det kan være, men min mor opplevde noe liknende da hun var barn. Hun bråvåknet av at noen dyttet henne i ryggen. Da hun reiste seg opp hørte hun en stemme som sa: "Hvem var det som vekket deg?"
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kriizzy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 20 Jan 2011 14:16
13

Re: Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av kriizzy »

Gravid vet jeg at jeg ikke er :-) så det kan ikke være grunnen.
Men jeg har hørt at flere opplever dette når de er gravide.
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av NightHawk »

Muskler eller nerver kanskje? Siden katten din ikke reagerte kan det være deg det var noe med og ikke noe overnaturlig.
Antall ord: 22
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av Lilja »

NightHawk skrev:Muskler eller nerver kanskje? Siden katten din ikke reagerte kan det være deg det var noe med og ikke noe overnaturlig.
Signerer denne! Sliter selv en del med ryggen, og kan plutselig oppleve at en muskel "flytter på seg". (vet ikke helt hva som skjer rent fysisk, men det kjennes sånn ut)
Når det stråler nedover i bena mine er det som regel noe som ligger litt i klem. Dette er ubehagelig men (i mitt tilfelle ihvertfall) helt ufarlig. Ta kontakt med lege, kiropraktor eller noen andre som er kvalifiserte til å ta seg av vonde rygger hvis det ikke går over ;) Selv sverger jeg til kiropraktoren "min", men det er høyst individuelt, og ikke opp til meg å avgjøre på dine vegne.


Mvh Lilja
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
uchiha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 29 Mai 2011 14:36
12
Kjønn (valgfri): Drittunge!
Lokalisering: Lommedalen

- Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av uchiha »

Enig med de andre her.Om ikke katten reagerte, har det sikkert ikke noe med det åndelige å gjøre ;)
Antall ord: 19
Smil til verden og verden gir deg en på tygga og lurer på hva søren det er du driver med Ü

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

- Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av Purka »

Men iallefall ; FYTTE-KATTA!!!! så ekkelt det må føles !
Antall ord: 10
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

- Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av kristiane »

Dette "fenomenet" har også jeg fortalt om her inne,men husker ikke hvilken tråd.
Jeg opplevde en gang at "noe" tok bestemt tak i meg i den ene sida mi(lå på den ene siden og skulle sove). Følelsen var ubehagelig. Kjentes ut mer som en noe brutal"kiling" med to hender :oops:
Vanskelig å forklare det,men det var liksom "noen" som tok et fast grep i meg...Rett før dette hendte(bare sekunder),hørte jeg at sønnen min kom sutrende opp trappa og sa "mamma",så jeg antok det selvfølgelig måtte være ham,men det var ikke det. Aner ikke den dag i dag hva dette kunne være,men det har/skjer ett og annet her hjemme også :oops:
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ellie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 25 Feb 2011 22:15
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

- Når man fysisk blir ristet tak i?

Innlegg av Ellie »

Å bli ristet våken har jeg opplevd kun en gang.

Den gangen var jeg gravid (13 uker på vei) og våknet av at noen ristet meg i skulderen. Jeg skjønte ikke hva det var, tenkte kanskje at det var samboeren min. Uansett, jeg satt meg opp for å slå på lyset. Da kjente jeg et plopp og blod fosset ut! Den natten mistet jeg en total på 2.2 liter blod (målt på sykehuset, men blødde en del hjemme før ambulanse kom også). Hvis jeg ikke hadde blitt vekket, hadde jeg sannsynligvis blødd ihjel i søvne.

Dette er overnaturlig, og kan sannsynligvis forklares som å få hjelp av en hjelper eller beskytter av noe slag.



Det du opplevde forklares ofte av leger som å ha nerver i klem. Dette er sannsynligvis et medisinsk problem som kan løses av lege og kiropraktor, og ikke noe overnaturlig.



Min anbefalning er å komme deg til en lege å bli utredet før du prøver å finne en forklaring innen det overnaturlige.



Edit: ser i etterkant at dette er en GAMMEL tråd....
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links