Hei
Våkna nettopp opp av en drøm som gjør meg urolig...
Jeg var hjemme der jeg vokste opp som barn. Plutselig kom det inn en hvit ulv. Den prøvde å stikke av men jeg fanget den i ett nett. Jeg antok den ville skade meg så den måtte drepes. Jeg holdt den fast i nakkeskinnet mens faren min skulle drepe den med en kniv.
Faren min omtrent lekte seg med kniven på den. Inni munnen dens...kniven var sløv. Jeg følte anger, tvil og jeg syntes synd på ulven. Jeg var irritert på faren min for at han ikke gjorde det fort. Det virket som ulven hadde godtatt sin skjebne og bare ventet på at det skulle skje. Ulven gjorde bare litt motstand i starten, men den bet meg en gang og da strammet jeg grepet og bestemte meg for at det desverre måtte skje.
Den ble drept, men dette "så" jeg ikke i drømmen.
Er det noen som kan hjelpe meg å tyde denne drømmen?
Takk
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Kan noen tyde drømmen min for meg?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jan 2011 00:29
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Kan noen tyde drømmen min for meg?
Mange har ulven som kraftdyr. Og en helt hvit ulv kan være nettopp det.canusaycheese skrev:
Jeg var hjemme der jeg vokste opp som barn. Plutselig kom det inn en hvit ulv. Den prøvde å stikke av men jeg fanget den i ett nett. Jeg antok den ville skade meg så den måtte drepes. Jeg holdt den fast i nakkeskinnet mens faren min skulle drepe den med en kniv.
Faren min omtrent lekte seg med kniven på den.
<klippet ned litt>
Er det noen som kan hjelpe meg å tyde denne drømmen?
Takk
Spørs om noen- evt din far- har latterliggjort opplevelser du har hatt, og at det derfor har vkrt viktig for deg å undertrykke opplevelser du har hatt ( drepe opplevelsene, så de ikke plager deg, og du blir ledd av.)
i såfall vil ulven (hjepler /åndelig guide) at du skal åpne opp igjen for slike opplevelser.
dette er en mulig tolkning, andre kan ha andre tolkninger.
Føl på svara du får, så meker du hvilke som føles rett...
A
Antall ord: 177
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Nå er ikke jeg noe drømmetyder. Men velger å dele mine spekulasjoner rundt drømmen.
Siden det er din far som gjør jobben her så kunne det virke ut som om du dveler over et valg han har tatt som går/gikk ut over dere begge, samt en tredje part.
Du liker ikke måten han løser problemet på men aksepterer at noe måtte gjøres, altså det kunne ikke fortsette slik?
Grunnen til at jeg ser slik på det er fordi jeg har hørt at ulven kan representere frykten fra barndommen, og eller frykt for ens eget sinne. I og med at det er han som dreper ulven så kan det være frykt for hans sinne.
I drømmen befinner du deg i barndommshjemmet, derfor tenker jeg tilbake i tid.
For at drømmetyderene her kaskje skal få mer å gå ut i fra så ville jeg ha sagt hvilken alder du hadde i drømmen, hvor ulven bet deg, i hvilket rom hendelsen skjedde osv.
Siden det er din far som gjør jobben her så kunne det virke ut som om du dveler over et valg han har tatt som går/gikk ut over dere begge, samt en tredje part.
Du liker ikke måten han løser problemet på men aksepterer at noe måtte gjøres, altså det kunne ikke fortsette slik?
Grunnen til at jeg ser slik på det er fordi jeg har hørt at ulven kan representere frykten fra barndommen, og eller frykt for ens eget sinne. I og med at det er han som dreper ulven så kan det være frykt for hans sinne.
I drømmen befinner du deg i barndommshjemmet, derfor tenker jeg tilbake i tid.
For at drømmetyderene her kaskje skal få mer å gå ut i fra så ville jeg ha sagt hvilken alder du hadde i drømmen, hvor ulven bet deg, i hvilket rom hendelsen skjedde osv.
Antall ord: 172
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Du er sannsynligvis glad i dyr, og jobber kanskje med noe eller driver med noe som gir deg dårlig samvittighet? Du føler kanskje at du ikke gjør en bra nok innsats for miljøet, at du er med på å ødelegge naturen - eller at du faktisk jobber med akkurat noe slikt, men har følt at du har forsømt jobben din i det siste eller ikke nådd over alt du skulle gjøre.
Eller er det kanskje noe nærtliggende hos deg som angår dyr?
Kanskje det var noen som spurte om du kunne ta et dyr til deg, men at du ikke hadde anledning.
At faren din var stygg mot ulven på den måten, betyr kanskje at underbevisstheten din også har dvelet på noe du ikke har likt at faren din har gjort? Det trenger ikke være i barndommen men kan også være noe nå nylig. Og det trenger ikke være relatert til det andre om dyr, men det kan kanskje også bare være noe så lite som en ting han sa, som du ikke var enig i, og som du ikke sa ifra til ham at du var uenig i.
Til sist, det at dette foregår i barndomstraktene dine, det kan kanskje bety at du er nysgjerrig på noe i livet ditt nå - at du føler deg som et "barn" igjen. Har du nylig havnet i en ny situasjon i livet? Nytt bosted? Ny jobb? Eller har du fått nye venner? En ny gnist, noe nytt iallefall?
Dette var mine umiddelbare tolkninger på innlegget ditt.
Eller er det kanskje noe nærtliggende hos deg som angår dyr?
Kanskje det var noen som spurte om du kunne ta et dyr til deg, men at du ikke hadde anledning.
At faren din var stygg mot ulven på den måten, betyr kanskje at underbevisstheten din også har dvelet på noe du ikke har likt at faren din har gjort? Det trenger ikke være i barndommen men kan også være noe nå nylig. Og det trenger ikke være relatert til det andre om dyr, men det kan kanskje også bare være noe så lite som en ting han sa, som du ikke var enig i, og som du ikke sa ifra til ham at du var uenig i.
Til sist, det at dette foregår i barndomstraktene dine, det kan kanskje bety at du er nysgjerrig på noe i livet ditt nå - at du føler deg som et "barn" igjen. Har du nylig havnet i en ny situasjon i livet? Nytt bosted? Ny jobb? Eller har du fått nye venner? En ny gnist, noe nytt iallefall?
Dette var mine umiddelbare tolkninger på innlegget ditt.
Antall ord: 270
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Hei
Tusen takk for at dere prøver å hjelpe meg å tolke denne drømmen. Jeg ble ganske forstyrret av den og måtte stå opp og være litt våken før jeg la meg igjen. Jeg følte det var noe viktig med drømmen som jeg ikke får tak på.
Jeg tror ikke dette har noe direkte med min far å gjøre. Jeg er voksen, 35 og slik situasjonen min er nå dveler jeg lite ved oppvekst og barndom og føler ikke jeg har noe uoppgjort der. Når det er sagt ble nettopp hjemstedet mitt solgt. Der drømmen fant sted. Men det er nesten alltid der jeg er når jeg er bevisst på hvor jeg er. Så jeg vet ikke om det betyr noe spesielt generelt eller i denne drømmen.
Drømmen var i nåtid, dvs jeg var så gammel som jeg er nå.
I livet mitt nå prøver jeg å glemme en elsker fordi jeg vet det ikke vil føre noe sted, men jeg føler meg fanget. Jeg føler også at menn ikke vil ha meg som kjæreste, kun som elskerinne. Dette opptar meg endel for tiden.
Ja, jeg har nettopp flyttet. Jeg er en rastløs sjel og håper noen ganger ytre endringer vil gi indre. Noe jeg ikke føler har skjedd(selvsagt).
Jeg jobber ikke med dyr, men hjertet mitt banker sterkt for dyr. Jeg tviler selv på at denne drømmen egentlig handlet om dyr. Ulven må symbolisere noe. Følelsen av at den hadde godtatt sin skjebne var vond å kjenne på. Jeg prosjiserer den følelsen over til meg selv. Har jeg gitt opp liksom? Jeg håper ikke det...
Håper på flere tolkninger
Tusen takk for at dere prøver å hjelpe meg å tolke denne drømmen. Jeg ble ganske forstyrret av den og måtte stå opp og være litt våken før jeg la meg igjen. Jeg følte det var noe viktig med drømmen som jeg ikke får tak på.
Jeg tror ikke dette har noe direkte med min far å gjøre. Jeg er voksen, 35 og slik situasjonen min er nå dveler jeg lite ved oppvekst og barndom og føler ikke jeg har noe uoppgjort der. Når det er sagt ble nettopp hjemstedet mitt solgt. Der drømmen fant sted. Men det er nesten alltid der jeg er når jeg er bevisst på hvor jeg er. Så jeg vet ikke om det betyr noe spesielt generelt eller i denne drømmen.
Drømmen var i nåtid, dvs jeg var så gammel som jeg er nå.
I livet mitt nå prøver jeg å glemme en elsker fordi jeg vet det ikke vil føre noe sted, men jeg føler meg fanget. Jeg føler også at menn ikke vil ha meg som kjæreste, kun som elskerinne. Dette opptar meg endel for tiden.
Ja, jeg har nettopp flyttet. Jeg er en rastløs sjel og håper noen ganger ytre endringer vil gi indre. Noe jeg ikke føler har skjedd(selvsagt).
Jeg jobber ikke med dyr, men hjertet mitt banker sterkt for dyr. Jeg tviler selv på at denne drømmen egentlig handlet om dyr. Ulven må symbolisere noe. Følelsen av at den hadde godtatt sin skjebne var vond å kjenne på. Jeg prosjiserer den følelsen over til meg selv. Har jeg gitt opp liksom? Jeg håper ikke det...
Antall ord: 296
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Fint å lese, hyggelig at du deler!
Spesielt før var dette et velkjent sted i drømme. Jeg drømte svært ofte om barndomshjemmet, også i voksen alder. Andre steder jeg ofte har drømt om, som er gjentagende, er for eksempel skolen og tidligere arbeidsplasser. Jeg tror kanskje dette er nokså vanlig, selv om jeg ikke klarer å analysere meg frem (eller drive tankespring) rundt hva det kanskje betyr sånn psykologisk sett.
Det blir isåfall veldig kryptisk symbolikk i forhold til hvilke tanker du har rundt dette.
Men underbevisstheten vår har jo en tendens til å ta ganske så merkelige omveier for å få frem budskapene våre opp til overflaten, så vi kan beskue våre egne undertrykte og fortrengte følelser.
Du høres dessuten såpass bevisst ut over dette, at selv om det opptar deg en del for tiden, så er det kanskje ikke noe som nødvendigvis vil måtte presse seg frem gjennom drømmene dine.
Så jeg tror kanskje ikke drømmen symboliserer akkurat dette i denne omgang, som sagt.
Dette har med at når vi opplever drastiske forandringer i livene våre, så får underbevisstheten mer å jobbe med. Nettopp på grunn av mange sanseinntrykk som ikke blir ferdig "fordøyde".
Og det som da også blir typisk er at man drømmer om kjente steder som blander seg med fremmede typer hendelser. Det nye og det gamle blir blandet sammen, og kontrastene blir veldig tydelige for oss - hvilket igjen understreker det dualistiske vi har å forholde oss til, det noe ambivalente, ved å måtte tilpasse oss nye situasjoner og/eller omgivelser, samtidig som vi holder fast taket på noe av det gamle i oss. Det dreier seg altså kort sagt om løsrivelse og tilpasning.
Hvorfor utelukke det helt... jeg forsøker:
Kanskje det faktisk er ulven som er deg, og at situasjonen du er i er kniven.
Din farsskikkelse er deg selv som eldre som forsøker å avslutte ulvens skjebne der den er nå;
du observerer jo nemlig ulven der, og det er svært vanlig å drømme om seg selv i alle andre skikkelser. Det er, har jeg hørt, en kjensgjerning at alle personer og skikkelser du drømmer om egentlig representerer deg selv. Så la oss derfor si at den fremtidige deg (far din) altså ser det mest konstruktive i å gjøre en typisk maskulin handling, hvilket jo er typisk å være følelseskald og skjære tvers over dette med kniven. Avslutte det hele, handlingskraftig og iskaldt.
For kanskje dette er et ønske i deg som du tydeligvis ikke gjennomfører.
Hvis vi tar dette i betraktning kan andre metaforer også få ytterligere mening;
la oss da si at munnen på ulven er første ledd i næringsprosessen til ulven. Det er jo her den, som oss mennesker, får sin føde. Og det vil jo da faktisk si at din mer modne variant av deg gjør et primitivt (men effektivt) forsøk på å stoppe forholdet fra roten, altså der næringen tilføyes.
Hvilket jo i virkeligheten da etter sigende er sex.
Du ser i din drøm at dette vil være en pinsom prosess, og dette skyldes den situasjonen du er oppe i, ettersom det er ikke bare-bare å avslutte noe slik. For det er jo en grunn til at dere er elskere, og da er det nok lettere sagt enn gjort å bare avslutte det hele. Ofte så må det jo drastiske ting til for at noe slikt avsluttes. I verste fall et nytt og mer seriøst forhold.
Og så leser jeg nok kanskje litt mellom linjene, og det må jeg beklage for når jeg sier dette, men det virker som om du kanskje hadde håpet at det skulle blitt noe mer. Dette fordi du ordlegger deg slik at "du prøver å glemme", hvilket indikerer at du gjør det noe motstridig.
Du snakker her om hvordan menn behandler deg, generelt. Og det symboliserer kanskje også det dyrlige i drømmen. Nemlig at menn flest kan ha en tendens til å operere på mer primale instinkter enn det kvinner gjør. Jeg vet at dette er en gammel og inngrodd myte, men når alt kommer til alt så er jeg egentlig ikke i tvil om at kvinner er mer utviklet følelsesmessig og at menn generelt har lettere for å klare seg med visuell, fysisk og dermed mer primitiv tilfredsstillelse.
Det var mine fem cents på denne drømmen din. Håper du fikk noe utav det.
Nei, det trenger det ikke være. En far kan også symbolisere autoritet, en lærer, en ledsager, eller å se deg selv som en eldre skikkelse med dine mer såkalte "maskuline" trekk ved personlighet.canusaycheese skrev:Jeg tror ikke dette har noe direkte med min far å gjøre.
Slik er det tidvis for meg også.Men det er nesten alltid der jeg er når jeg er bevisst på hvor jeg er. Så jeg vet ikke om det betyr noe spesielt generelt eller i denne drømmen.
Spesielt før var dette et velkjent sted i drømme. Jeg drømte svært ofte om barndomshjemmet, også i voksen alder. Andre steder jeg ofte har drømt om, som er gjentagende, er for eksempel skolen og tidligere arbeidsplasser. Jeg tror kanskje dette er nokså vanlig, selv om jeg ikke klarer å analysere meg frem (eller drive tankespring) rundt hva det kanskje betyr sånn psykologisk sett.
Husker du også tydligere (rettere sagt; gir de sterkere inntrykk?) disse drømmene hvor du er i din nåværende alder, men at omgivelsene er som de var før i tiden? Jeg har hatt flere og flere slike drømmer med årene desto eldre jeg har blitt iallefall, og det er noe meget spesielt med dem. En klarhet det er vanskelig å finne i andre drømmer. Slik opplever jeg det.Drømmen var i nåtid, dvs jeg var så gammel som jeg er nå.
Dette er du definitivt ikke alene om, men jeg klarer ikke helt å relatere det du drømte til dette.I livet mitt nå prøver jeg å glemme en elsker fordi jeg vet det ikke vil føre noe sted, men jeg føler meg fanget. Jeg føler også at menn ikke vil ha meg som kjæreste, kun som elskerinne. Dette opptar meg endel for tiden.
Det blir isåfall veldig kryptisk symbolikk i forhold til hvilke tanker du har rundt dette.
Men underbevisstheten vår har jo en tendens til å ta ganske så merkelige omveier for å få frem budskapene våre opp til overflaten, så vi kan beskue våre egne undertrykte og fortrengte følelser.
Du høres dessuten såpass bevisst ut over dette, at selv om det opptar deg en del for tiden, så er det kanskje ikke noe som nødvendigvis vil måtte presse seg frem gjennom drømmene dine.
Så jeg tror kanskje ikke drømmen symboliserer akkurat dette i denne omgang, som sagt.
Det kunne jeg på en måte forstå, tør jeg å si. Det var ikke fordi jeg trodde du nødvendigvis var et barn i drømmen din, men at du snakket om de omgivelsene som var der når du var barn.Ja, jeg har nettopp flyttet. Jeg er en rastløs sjel og håper noen ganger ytre endringer vil gi indre. Noe jeg ikke føler har skjedd(selvsagt).
Dette har med at når vi opplever drastiske forandringer i livene våre, så får underbevisstheten mer å jobbe med. Nettopp på grunn av mange sanseinntrykk som ikke blir ferdig "fordøyde".
Og det som da også blir typisk er at man drømmer om kjente steder som blander seg med fremmede typer hendelser. Det nye og det gamle blir blandet sammen, og kontrastene blir veldig tydelige for oss - hvilket igjen understreker det dualistiske vi har å forholde oss til, det noe ambivalente, ved å måtte tilpasse oss nye situasjoner og/eller omgivelser, samtidig som vi holder fast taket på noe av det gamle i oss. Det dreier seg altså kort sagt om løsrivelse og tilpasning.
OK. Et lite tankespill her. La oss åpne for anledningen over at det kanskje dreier seg om dette forholdet du sier opptar deg for tiden, som ikke leder noen annen vei enn det fysiske.Jeg jobber ikke med dyr, men hjertet mitt banker sterkt for dyr. Jeg tviler selv på at denne drømmen egentlig handlet om dyr. Ulven må symbolisere noe. Følelsen av at den hadde godtatt sin skjebne var vond å kjenne på. Jeg prosjiserer den følelsen over til meg selv. Har jeg gitt opp liksom? Jeg håper ikke det...
Hvorfor utelukke det helt... jeg forsøker:
Kanskje det faktisk er ulven som er deg, og at situasjonen du er i er kniven.
Din farsskikkelse er deg selv som eldre som forsøker å avslutte ulvens skjebne der den er nå;
du observerer jo nemlig ulven der, og det er svært vanlig å drømme om seg selv i alle andre skikkelser. Det er, har jeg hørt, en kjensgjerning at alle personer og skikkelser du drømmer om egentlig representerer deg selv. Så la oss derfor si at den fremtidige deg (far din) altså ser det mest konstruktive i å gjøre en typisk maskulin handling, hvilket jo er typisk å være følelseskald og skjære tvers over dette med kniven. Avslutte det hele, handlingskraftig og iskaldt.
For kanskje dette er et ønske i deg som du tydeligvis ikke gjennomfører.
Hvis vi tar dette i betraktning kan andre metaforer også få ytterligere mening;
la oss da si at munnen på ulven er første ledd i næringsprosessen til ulven. Det er jo her den, som oss mennesker, får sin føde. Og det vil jo da faktisk si at din mer modne variant av deg gjør et primitivt (men effektivt) forsøk på å stoppe forholdet fra roten, altså der næringen tilføyes.
Hvilket jo i virkeligheten da etter sigende er sex.
Du ser i din drøm at dette vil være en pinsom prosess, og dette skyldes den situasjonen du er oppe i, ettersom det er ikke bare-bare å avslutte noe slik. For det er jo en grunn til at dere er elskere, og da er det nok lettere sagt enn gjort å bare avslutte det hele. Ofte så må det jo drastiske ting til for at noe slikt avsluttes. I verste fall et nytt og mer seriøst forhold.
Og så leser jeg nok kanskje litt mellom linjene, og det må jeg beklage for når jeg sier dette, men det virker som om du kanskje hadde håpet at det skulle blitt noe mer. Dette fordi du ordlegger deg slik at "du prøver å glemme", hvilket indikerer at du gjør det noe motstridig.
...men som du ser så dreier det seg ikke nødvendigvis om vedkommende, spesifikt.I livet mitt nå prøver jeg å glemme en elsker fordi jeg vet det ikke vil føre noe sted, men jeg føler meg fanget. Jeg føler også at menn ikke vil ha meg som kjæreste, kun som elskerinne. Dette opptar meg endel for tiden.
Du snakker her om hvordan menn behandler deg, generelt. Og det symboliserer kanskje også det dyrlige i drømmen. Nemlig at menn flest kan ha en tendens til å operere på mer primale instinkter enn det kvinner gjør. Jeg vet at dette er en gammel og inngrodd myte, men når alt kommer til alt så er jeg egentlig ikke i tvil om at kvinner er mer utviklet følelsesmessig og at menn generelt har lettere for å klare seg med visuell, fysisk og dermed mer primitiv tilfredsstillelse.
Det var mine fem cents på denne drømmen din. Håper du fikk noe utav det.
Antall ord: 1236
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 13
Kjempeinteressant tolkning og refleksjoner. Interessant det at alle skikkelser vi drømmer om sies å være oss selv i en eller form. Det gjør det lettere å prøve å tolke denne drømmen og andre for meg selv.
Det er riktig at jeg husker drømmene der jeg er i mitt barndomshjem tydelig, for det er stort sett disse drømmene jeg i det hele tatt kan huske. Scenarioer utspiller seg der som ikke har noe med mitt barndomshjem å gjøre. Det må ikke engang ligne, jeg bare vet at det er der jeg er.
Når jeg sier prøver å glemme, mener jeg at jeg er i en prosess der jeg bevisst forsøker å fase han ut av livet mitt. De jeg har møtt opp igjennom mitt liv som elskere har jeg alltid likt og fått en følelsesmessig tilknytning til, det må være der for meg ellers kan vi ikke være elskere. Jeg er helt enig i påstanden din om at menn og damer er forskjellige der, uansett hva damer ønsker å tro. Nok om det...
Jeg har alltid drømt ganske fantasirike og morbide drømmer. Denne var ikke spesielt morbid, det var vel stemningen i den som vekte meg. Det at en ulv, som for meg er slikt et sterkt og mektig vesen godtar en skjebne som den kunne prøvd å kjempe seg ut av. Den bet meg, men ikke hardt. Den holdt seg rolig da kniven ble brukt på den. Huff, forferdelig drøm. Den gjør meg litt opprørt enda...
Men tusen takk for tolkningen, håper jeg drømmer noe forståelig i natt.
Det er riktig at jeg husker drømmene der jeg er i mitt barndomshjem tydelig, for det er stort sett disse drømmene jeg i det hele tatt kan huske. Scenarioer utspiller seg der som ikke har noe med mitt barndomshjem å gjøre. Det må ikke engang ligne, jeg bare vet at det er der jeg er.
Når jeg sier prøver å glemme, mener jeg at jeg er i en prosess der jeg bevisst forsøker å fase han ut av livet mitt. De jeg har møtt opp igjennom mitt liv som elskere har jeg alltid likt og fått en følelsesmessig tilknytning til, det må være der for meg ellers kan vi ikke være elskere. Jeg er helt enig i påstanden din om at menn og damer er forskjellige der, uansett hva damer ønsker å tro. Nok om det...
Jeg har alltid drømt ganske fantasirike og morbide drømmer. Denne var ikke spesielt morbid, det var vel stemningen i den som vekte meg. Det at en ulv, som for meg er slikt et sterkt og mektig vesen godtar en skjebne som den kunne prøvd å kjempe seg ut av. Den bet meg, men ikke hardt. Den holdt seg rolig da kniven ble brukt på den. Huff, forferdelig drøm. Den gjør meg litt opprørt enda...
Men tusen takk for tolkningen, håper jeg drømmer noe forståelig i natt.
Antall ord: 276
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Bare hyggelig, for all del.
Vi kan iallefall trygt slå fast at ulven overgir seg i drømmen.
Og i tillegg til det så viser den deg ydmykhet ved å bite deg, bare ikke hardt.
Den viser dermed at den fremdeles er en ulv, kanskje en siste påminner.
Alt i alt tror jeg dette representerer noe tvetydig i deg, noe du slites i begge retninger av.
Du finner nok utav det
Vi kan iallefall trygt slå fast at ulven overgir seg i drømmen.
Og i tillegg til det så viser den deg ydmykhet ved å bite deg, bare ikke hardt.
Den viser dermed at den fremdeles er en ulv, kanskje en siste påminner.
Alt i alt tror jeg dette representerer noe tvetydig i deg, noe du slites i begge retninger av.
Du finner nok utav det
Antall ord: 71
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Hallocanusaycheese skrev:. Det at en ulv, som for meg er slikt et sterkt og mektig vesen godtar en skjebne som den kunne prøvd å kjempe seg ut av.
Jeg er ingen drømmetyder, men fikk en innskytelse av at svaret du søker ligger i dette du selv sier her... Bare en tanke
Mvh Lilja
Antall ord: 56
Hide post links |