Hei!
For kanskje 5 dager siden opplevde jeg noe av det mest vannvittige jeg noen gang har opplevd når det gjelder jorda, atmosfæren og dets "fenomener". Jeg og min gode vennine var ute og spaserte en tur i vintermørket og stoppet opp for hun skulle forklare meg et eller annet. Plutselig setter hun i et stor skrik og peker opp mot nattehimmelen og der fyker et GIGANTISK, og da mener jeg GIGANTISK stjerskudd. Det var helt vanvittig! Det hele varte i kanskje 4 sekunder til sammen. En hvit/oransje lysende ildkule med en lang "hale" bak seg føk på skrått mot venstre før den "delte" seg og forsvant. Da det var borte ble jeg helt gråtkvalt og jeg og venninen min ga hverandre en kjempestor klem! Begge reagerte med å bli helt i ekstase. Grunnen til at jeg skriver dette er fordi jeg lurer på hva f.eks. stjerneskudd kan gjøre med en. Det er jo helt vanvittig mye energi det er snakk om, og jeg lurer på om energien fra et stjerneskudd (hvertfall et så stort et vi så) kan nå oss helt ned til jorda? Jeg tenker bare at slike ting må da kunne gjøre noe med en.
Jeg lurer også på hvilke andre tanker og ideér folk har rundt dette med stjerner og stjerneskudd. Kan vel bare si at jeg ønsket meg noe for harde livet, selv om jeg er snarere skeptisk til dette enda en annen god vennine av meg fikk et ønske oppfyllt kun 2 dager etter å ha sett et stjerneskudd og ønsket seg noe. Var kanskje ren og skjær tilfeldighet, men samtidig, kan det har vært noe mer bak det? Jeg derimot, har ikke fått noe ønske oppfyllt.. enda.. forhåpentligvis
Universet & dets hemmeligheter ⇒ Så et gigantisk stjerneskudd - har noen spørsmål :)
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
Så et gigantisk stjerneskudd - har noen spørsmål :)
Antall ord: 299
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Så et gigantisk stjerneskudd - har noen spørsmål :)
En meteoritt litt nærmere enn det man ser på som et "normalt" stjerneskudd. Desverre oppfyller de ikke ønsker . Det var vel ditt eget engasjement, som gjorde at du følte det gjorde noe med deg.
Antall ord: 36
We Weren't Born To Follow
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |