Hei. Min forlovede har hatt store øyesmerter i 8 månender. Smertene er så store at de tar fra henne søvnen og matlysten. Vi har vært hos ulike leger og spesialister som ikke har klart å kartlegge årsaken til smertene. Vi har heller ikke tatt spesielt på alvor selv om smertene er svært intense. I tillegg er min forlovede gravid og skal føde om tre mnd.
Vi lurer derfor på om det er noen som vet om noen som gir healing uten å ta penger for dette. Vi har brukt svært mange penger på ulike behandlingsformer innen det alternative uten at dette har gitt oss noen gode resultater. Vi har derfor svært få midler til rådighet økonomisk.
Håper noen kan hjelpe! På forhånd takk.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Noen som kan hjelpe?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2010 18:35
- 14
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: Noen som kan hjelpe?
Jeg ser at dette fort kan friste til regelbrudd. Vær snille og trå varsomt i deres svar her. Jeg vil nødig redigere innlegg.
Ellers vil jeg ønske trådstarter og hans forlovede lykke til i sin søken etter hjelp.
Og så minner jeg på PM-funksjonen
Mvh
Astarte
mod
Ellers vil jeg ønske trådstarter og hans forlovede lykke til i sin søken etter hjelp.
Og så minner jeg på PM-funksjonen
Mvh
Astarte
mod
Antall ord: 52
Memento mori
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |