Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjennferd.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
DaRu78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2010 21:20
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Elvrum

Gjennferd.

Innlegg av DaRu78 »

Hei! :) Vil dele en historie jeg opplevde på en gammel gård!
2 Venner av meg kjøpte en gammel gård for og pusse opp og
bo i. Så jeg var der ganske mye og snekkra og div. Kompisen min
klagde over at det var så mange lyder på kvelden i huset så jeg ble
der og oppserverte sammen med dem . Og mye skjedde, først hørte
vi en skrape lyd i 2 etasje. så vi gjikk opp og skjekka og der sto det en stor benk midt
på golvet! Og den sto vist nok inntil veggen. Så jeg prøvde og flytte den ,men den var for tung !
HALLO jeg kan da løfte en benk vel....irritert over at jeg ikke klarte og flytte benken gjikk
vi ned igjen. Og da vi går over kjøkken golvet får vi en følese av at golvet/huset gjynnger.
Dette var en så vill opplevelse at mine 2 venner kontakta åndenes makt og fikk besøk av et medium.
Hun mente at det gjikk igjen en gammel kar som var stolt over sin gård og som ikke hadde gått over enda. Og Benken var ett gammelt pryd møbel fra 1850 åra! Det kommenterte mediumet og karen var sint for at vi hadde flytta det en gang tidligere :roll: .Han stelte i stand ellers mye pes for dem. :)
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skeptiskmannen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Apr 2010 09:21
14
Blitt takket: 1 gang

Re: Gjennferd.

Innlegg av Skeptiskmannen »

DaRu78 skrev:Hei! :) Vil dele en historie jeg opplevde på en gammel gård!
2 Venner av meg kjøpte en gammel gård for og pusse opp og
bo i. Så jeg var der ganske mye og snekkra og div. Kompisen min
klagde over at det var så mange lyder på kvelden i huset så jeg ble
der og oppserverte sammen med dem . Og mye skjedde, først hørte
vi en skrape lyd i 2 etasje. så vi gjikk opp og skjekka og der sto det en stor benk midt
på golvet! Og den sto vist nok inntil veggen. Så jeg prøvde og flytte den ,men den var for tung !
HALLO jeg kan da løfte en benk vel....irritert over at jeg ikke klarte og flytte benken gjikk
vi ned igjen. Og da vi går over kjøkken golvet får vi en følese av at golvet/huset gjynnger.
Dette var en så vill opplevelse at mine 2 venner kontakta åndenes makt og fikk besøk av et medium.
Hun mente at det gjikk igjen en gammel kar som var stolt over sin gård og som ikke hadde gått over enda. Og Benken var ett gammelt pryd møbel fra 1850 åra! Det kommenterte mediumet og karen var sint for at vi hadde flytta det en gang tidligere :roll: .Han stelte i stand ellers mye pes for dem. :)
Noen viktige poenger her ang. din historie.

1. Det var en gammel gård

2. Dere jobbet med renovering

Det er altså ikke unaturlig at det vil høres mange rare lyder i dette bygget.

Videre ang denne benken som man mener hadde flyttet på seg. Det kan hende dere flyttet den selv på et annet tidspunkt, men bare har glemt det. Eller at den har stått der hele tiden. Hvis gulvet gynger så er det nok sannsynlig å gå ut fra at det trengs en god del arbeid der :-)

Den påstanden mediumet fremsatte - ville jeg tatt med en klype salt hva angår troverdighet. Husk at hvem som helst kan påsta hva som helst, og så lenge man ikke får sjekket troverdigheten i det så er det heller ingen grunn til å stole blindt på det.
Antall ord: 374

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Gjennferd.

Innlegg av Vilma »

Denne tråden er ryddet opp i, vennligst hold dere til temaet. Kommentarer til dette tas på pm, ikke her.

mod. Vilma
Antall ord: 22
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links