Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
slenger ut et bilde til jeg.
tirsdag 06.10.2010 dro noen venner og jeg opp til bergene gravfelt i kvelde for å se.
jeg tok noen bilder med mobilen, men alle ble veldig mørke. så da jeg kom hjem skrudde jeg opp lysstyrken på bildene. og så la jeg merke til noe litt ekkelt på et av dem.
til venstre på bildet litt under midt på ser det ut som noen står på huk.
Jo, det ser faktisk tydelig ut som om det sitter noen, lengre inn i "skogen" eller hva det er der, på venstresiden, lengre bak i bildet. personen sitter, og har rød jakke. Det var ingen fler enn dere tre der??
Slettet opprinnelig innlegg
>Ok - bare trekker tilbake at jeg ikke så noe, for jeg gjorde det likevel - når jeg visste hvor. Men ser for meg ut som en med hettegenser (eller i hvert fall noe med hette på), og jeg tror derfor ikke det er noe spøkelse. Hettegenser og hvite joggaser. Mulig den er rød, men det kan vel være litt misvisende i mørket? Hettegenseren altså. Ut fra å se på hetten som ikke skinner like mye vil jeg tro at den er grønn elle blå.
Ja, skal se det er en uteligger, men jeg tror ikke det heller så nye som de joggasene ser ut til å være. Ellers så ser jeg på hun med den svarte jakken, når jeg forstørrer bildet mye så ser jeg også samme fargenyansene i rødt og grønt og blått der - så det er godt mulig at den jakken der egentlig er svart og at det er uklarhet + skinn som gjør at det ser ut som det gjør.
Jo mer jeg ser på det jo tydeligere blir den hetten, men det kan jo godt være hetten på en boblejakke eller en regnjakke eller noe - det er umulig å se på et så dårlig bilde.