Den siste uka i sommerferien hadde jeg problemer med åndelig aktivitet. Jeg hørte gåing/løping i trapper, hosting, noen som gikk utenfor døra mi, "porten" nederst i trappen ble åpnet og lukket, dodøra blir åpnet.. og at noen tok på beina mine. Alt skjedde vanligvis om natta, når jeg var våken. En dag når jeg skulle vise moren min noe så tok jeg med meg pc'n og gikk ut av rommet (har rom i 2.etasje). Når jeg stod øverst i trappen og tittet ned så jeg en skikkelse som beveget seg inn i stua. Jeg trodde det var moren min og fulgte etter, men fant hun aldri. Jeg gikk gjennom hele huset, men det var helt stille.. 5 minutter senere kommer hun inn døra, og forteller at hun var på butikken, så det vil si at jeg hadde vært alene hjemme hele tiden. Da fikk jeg noen jeg kjenner til å "rense" huset midlertidig, siden jeg ble så plaget av det. Det hjalp, og har hjulpet nå i 6 uker, før jeg i dag merket at det har kommet tilbake. Foreldrene mine var ute og gikk tur, så jeg bestemte meg for å ta et bilde i en del av huset jeg vet at det er mye energi.. like ved rommet mitt. Og når jeg så på bildet fikk jeg sjokk. Jeg tok flere bilder samme sted, men fikk ikke opp noen ting.
Her er bildene:
http://sv.tinypic.com/r/t0l3f9/7
Jeg sendte det til en av de vennene mine, og han sa at det satt noen i sofaen. Hvis dere zoomer inn kan dere se at det er et rødt lag rundt den store "orben". Det er også mange små orber rundt. Det var helt mørkt i rommet når jeg tok bildene..
Når jeg setter meg i sofaen får jeg veldig vondt i hodet, og vansker med å puste.. hva kan dette bety?