(Vet ikke helt hvilket forum dette emne hører hjemme i, men putter det her, siden det kan være en feil med mobilen)
Min mobil er ikke veldig pålitelig, innimellom skurrer det så mye at det er vanskelig å høre hva den andre personen sier, lyden kan plutselig bli borte, og den skrur seg av og på av seg selv.
Men i går skjedde det noe veldig rart. Jeg ringte en venn, og så begynte det å skurre noe voldsomt, hørtes omtrent ut som "hvit støy". Og så hørte jeg en stemme som sa noe. Den var ganske høy og hørtes ut som en mannsstemme, men var så forvridd at jeg ikke skjønte et ord. Like etter forsvant skurringen. Jeg sa "Hallo?" mange ganger, men fikk ikke noe svar (jeg tenkte det var vennen min som snakket), men så så jeg på mobilen at den fortsatt drev å ringte, vennen min hadde ikke tatt telefonen ennå.
Jeg er hundre prosent sikker på at det var en stemme jeg hørte, men skjønner ikke åssen det er mulig. Kan mobilen min være så ødelagt at den koblet seg på en eller annen tilfeldig samtale i et øyeblikk? Noen som skjønner noe av dette, eller vet hva som kan ha skjedd?
Fakta, teori & skepsis ⇒ Forvridd mannlig stemme i mobil
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jul 2008 18:27
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann
Re: Forvridd mannlig stemme i mobil
Jeg har selv hørt stemmer når jeg har snakket i telefonen, som på en helt annen linje. Tror ikke det er noe unormalt, men har fundert på det flere ganger, om det tilhører overvåkede linjer, eller om det bare blir tatt inn fler linjer samtidig, slik at andres samtaler kan komme inn på dine. Stemmene er alltid så fjerne at man ikke hører hva de sier.
Vet jo også at telefonlinjer og samtaler overvåkes og lagres.
Vet jo også at telefonlinjer og samtaler overvåkes og lagres.
Antall ord: 82
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |