Hei, jeg er journalist og er på jakt etter hjemsøkte steder i området. Ideen er å lage en reportasjepakke fra de ulike stedene i dekningsområdene for avisen.
Jeg er interessert i alt av rykter eller historier fra følgende plasser: Fauske, Saltdal, Beiarn og Sørfold. Gjerne så detaljert som mulig. Har dere ikke så mye info, så kom gjerne med tips til hvem jeg kan kontakte om informasjon fra ulike plasser. Send meg da en PM.
Vet allerede om en tunnel mot Sulitjelma hvor det visstnok skal spøke. Men hører rykter om et hus langs veien mot Beiarn også, men vet ikke hvor jeg kan innhente mer informasjon. Er det noen som vet noe mer?
På forhånd takk!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Etterlyser hjemsøkte steder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2010 17:08
- 14
Etterlyser hjemsøkte steder
Sist redigert av Kalbakk85 på 26 Sep 2010 16:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 124
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: Etterlyser hjemsøkte steder
Sålenge man ikke overtrer norske lover, - og har tillatelse fra eier om man går inn på private områder, - så er det ok.
Se og reglene våre !
Asbjørn
Admin
Se og reglene våre !
Asbjørn
Admin
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2010 17:08
- 14
Det sier seg jo selv at man skal følge loven. Men føler ikke jeg fikk noe svar på det jeg faktisk spurte etter her. Før jeg i det hele tatt tar meg inn på noen som helst områder, så må jeg jo vite hvor disse plassene er.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
At man skal følge loven var poenget mitt, selv bor jeg i et annet område av landet, og kan derfor ikke gi noen gode råd om steder.Kalbakk85 skrev:Det sier seg jo selv at man skal følge loven. Men føler ikke jeg fikk noe svar på det jeg faktisk spurte etter her. Før jeg i det hele tatt tar meg inn på noen som helst områder, så må jeg jo vite hvor disse plassene er.
Men andre brukere kan informere deg, sålenge det ikke brytes med reglene her.
DET var mitt budskap
Lykke til !
A
Antall ord: 104
Hide post links |