Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVær så snill å ikke driv ut ånder.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 19:52
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Vær så snill å ikke driv ut ånder.

Innlegg av Qwseyvnd »

Hei folkens. Det jeg skriver er ikke så hyggelig som dere tror.

Verden blir jo verre og verre... Flere mennesker og færre dyr. Vi er avhengig av dyr for å overleve. Mannen som er der som kommer og går er virkelig rasende på dere at dere ikke følger hans 10 bud! Dere må holde ut i 10 dager for å holde jorden slik som den er, ikke oppfinne nye ting. Bare la være de som de er.
Antall ord: 79
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 13 Aug 2010 10:43
14
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: Vær så snill å ikke driv ut ånder.

Innlegg av Atmi »

Qwseyvnd skrev:Hei folkens. Det jeg skriver er ikke så hyggelig som dere tror.

Verden blir jo verre og verre... Flere mennesker og færre dyr. Vi er avhengig av dyr for å overleve. Mannen som er der som kommer og går er virkelig rasende på dere at dere ikke følger hans 10 bud! Dere må holde ut i 10 dager for å holde jorden slik som den er, ikke oppfinne nye ting. Bare la være de som de er.
Jeg vet ikke hva du mener med dette, for jeg finner ikke noen egentlig sammeheng i det - det er derfor rom for en del tolkninger omkring hva du egentlig sier.

Jeg tenker at du sier at du kommuniserer med et vesen som du kaller mannen som kommer og går og at dette vesen har en melding og er virkelig rasende.

Ut fra min observasjon så tenker jeg at vesen som vet mer enn oss, som kan mer enn oss, og som er bekymret for jorden osv - slike vesen vet bedre enn å bli rasende. Jeg anser derfor dette vesen som et vesen jeg ikke vil omfavne som en sannsigerske. Da et vesen som prater sannheten - etter min tro - kan mer enn mennesker, og vet mer enn mennesker - og da vet de i hvert fall at for å kommunisere med mennesker og få oppmerksomhet fra mennesker - så nytter det overhode ikke å bli skikkelig forbanna. Forbannelse overbeviser ikke, forklarer ikke og endrer ikke holdninger eller tankeløse mønster.
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Qwseyvnd »

Så hvorfor blir NOEN ånder rasende når mediumer sender dem over til lyset ?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

Qwseyvnd skrev:Så hvorfor blir NOEN ånder rasende når mediumer sender dem over til lyset ?
I know not.

I dont know if they do get angry
I never spoke to anoyne who went into the light.

Så - ja hvorfor blir de det?
Hvilke blir det?

Eller kanskje det er de åndene som ikke vil inn i lyset fordi de er de vi ikke bør lytte til, da de ikke har størst innsikt?

Men som sagt
I dont know!
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Kanskje ånder først og fremst er menneskesjeler med mennesketrekk før de krysser over eller går inn i lyset (eller hva de nå gjør). Da vil de isåfall kanskje reagere på samme måte som ethvert menneske som blir tvunget til noe; bli fornærmet og til og med sint ;)
Antall ord: 54
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Qwseyvnd skrev:Hei folkens. Det jeg skriver er ikke så hyggelig som dere tror.

Jeg forstår ikke helt hva du ønsker å si, siden det du skriver er så usammenhengende.
Mener du å si at det å sende sjeler over til Kilden til alt liv, er med på å bringe uballanse her på Jorda i den fysiske sfære?
Isåfall, hvorfor og hvordan?
Tror ikke du finner noen "mann" i den metafysiske virkelighet gitt, og værtfall ikke en som bryr seg om menneskeskapte 10 bud.
Og dessuten forbyr ikke de Jødiske 10 bud det å sende ånder hjem til Kilden.
Antall ord: 166
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
30cm
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 09 Sep 2009 22:35
15
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av 30cm »

Qwseyvnd er nok ett lite troll
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Hva med å spre litt lys og kjærleik da?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Qwseyvnd »

Jeg gjør det ved å gi dere forberedelser før den store dagen kommer hvis i det hele tatt kommer. Resten får dere finne ut selv.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

Jeg syns det er litt dumt dette Qwseyvnd. For på en måte sitter jeg her og nesten kverulerer på alt du sier - jeg mener ikke å gjøre det, men ser at det lett kan virke sånn.

Det er bare det at jeg får meg ikke helt til å konkludere med at du bare tuller. Og når jeg ikke får det til - så må jeg jo forholde meg til det du sier. Og det du sier - det vekker en trang i meg til å tilbakemelde til deg, hva det du sier betyr for meg

For kommunikasjon er viktig, og hvis kommunikasjonen slår helt feil så blir det jo bare trist. Hvis din hensikt er å advare oss andre slik at vi blir forberedt til ett eller annet - da hadde det jo vært greit om vi klarte ta det alvorlig? For ettersom du forteller det, så regner jeg med at din intensjon er å formidle noe. Eller?

Det som skjer nå er at det du sier virker usammenhengende, rotete - lite troverdig og litt fjernt. Jeg tror ikke det er mange som tar det til seg fordi det oppleves som tullete.

Så - ja, du må selvfølgelig få lov å fortelle hva du vil. Men nå har jeg i hvert fall sagt det. Så skal jeg prøve å la det ligge. Men syns det er greit å bare fortelle det til deg, klart og tydelig, så du vet.

Jeg tenker litt sånn at hvis jeg prater til en engelskspråklig person (som ikke kan norsk) - da prater jeg på engelsk, fordi jeg ønsker at personen skal forstå. Hvis jeg ikke ønsker personen skal forstå så prater jeg gjerne på norsk - men i utgangspunktet så hadde jeg ikke giddet å prate med en person hvis jeg ikke hadde noe å formidle. Derfor blir det så enkelt at jeg hadde valgt et språk (i hvert fall forsøkt) vedkommende forsto. Det du formidler her, det formidler du ikke på et forståelig språk - hvis den som formidler, ikke har kunnskapen til å formidle det på riktig måte, da vil jo det så tvil om formidlerens kunnskap til å formidle. Er du med? Som at hvis jeg skal formidle noe på et språk jeg ikke kan, så kanskje jeg skal få noen andre til å formidle, eller skaffe en tolk?

Så - hvis du virkelig har noe du ønsker å formidle så tror jeg det er mange som ønsker å forstå deg - egentlig. Slik det er nå kan det umulig være særlig kjekt for deg heller.

Men nå er jeg ferdig - skal prøve å gi deg fred. Du får ha god tur til USA, selv om jeg skulle ønske du ikke tok den turen. Pass på deg selv, uansett hva du søker "over there"-
Antall ord: 460

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Du har et godt hjerte med mye rom Atmi
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
14

Innlegg av Atmi »

storms skrev:Du har et godt hjerte med mye rom Atmi

Ja du vet - god plass der inne (som hos alle andre), med tabbekvote og tvilen til gode. Jeg syns det er svært viktige ting. MEN om du har kommet inn der, ufortjent - da skal du se hvor fort det går å bli kastet ut med trynet først og salt i sårene. :)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Qwseyvnd »

OK. Min intensjon er å advare dere slik at dere kan komme gjennom denne på godt og vondt.

Åndene der er for å minne dere på noe, formidle ting, ikke gir slipp på dere til dere hører på åndene, osv.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2008 18:27
16
Kjønn (valgfri): Mann