Samboeren eier ett hus på Magnor i Hedmark fylke.
Vi bodde der tidligere men jeg tørte ikke fortsette og bo der pga ting jeg opplevde.
Når vi er ferdig med opp pussingen har vi veldig lyst til og flytte tilbake men jeg vet ikke om jeg tør.
Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for og fjerne det eller noen som vet om noen som kan fjerne dette for meg?
Takk for svar på forhånd
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det er noe jeg ikke kan forklare i huset vårt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2010 13:45
- 14
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Mar 2007 10:51
- 17
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Fogn
Re: Det er noe jeg ikke kan forklare i huset vårt
Du kan jo få noen til å cleanse huset ditt. Et medium eller noe sånt. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg flyttet inn uansett, du må ikke la det som eventuelt skulle være der styre deg, da vil det bare bli verre. men ta kontrollen og is at du er sjefen.
Hvis det skulle være noe der som f.eks. gjenferd eller noe lignende, så trenger det energi til å formfeste seg. Og den energien trekker den til seg når den skremmer folk.
Hvis det er poltergeist du snakker om, er det sjeldent at det varer i over ett år.
Poltergeist betyr "bråkete spøkelse".
Det kommer ofte hvis folk har depresjoner og de prøver å undertrykke dem. Da skapes det noe som heter PK psykokinesis, som får gjenstander til å flytte på seg.
I grunnen finnes det ikke noe paranormalt, fordi at det er bare en betegnelse for noe som eksiterer ovenfor vår tankegang. Alt som eksisterer, det eksisterer. enkelt og greit. All vår "menneskets" kunnskap er bare en liten dråpe i havet til alt som finnes der ute
Men jeg ville anbefalt det førstnevnte. Prøvd å få noen til å sjekke huset ditt Ønsker deg lykke til jeg
Hvis det skulle være noe der som f.eks. gjenferd eller noe lignende, så trenger det energi til å formfeste seg. Og den energien trekker den til seg når den skremmer folk.
Hvis det er poltergeist du snakker om, er det sjeldent at det varer i over ett år.
Poltergeist betyr "bråkete spøkelse".
Det kommer ofte hvis folk har depresjoner og de prøver å undertrykke dem. Da skapes det noe som heter PK psykokinesis, som får gjenstander til å flytte på seg.
I grunnen finnes det ikke noe paranormalt, fordi at det er bare en betegnelse for noe som eksiterer ovenfor vår tankegang. Alt som eksisterer, det eksisterer. enkelt og greit. All vår "menneskets" kunnskap er bare en liten dråpe i havet til alt som finnes der ute
Men jeg ville anbefalt det førstnevnte. Prøvd å få noen til å sjekke huset ditt Ønsker deg lykke til jeg
Antall ord: 209
Åndene eksisterer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Jul 2010 13:45
- 14
Takk for svar
Antall ord: 3
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Er vel sannhet i det at langvarig stress og følelsesmessige reaksjoner framkaller poltergeist. Jeg har også opplevd dette i forbindelse med sterk bekymring eller sinne. Krydderhylla vår på veggen begynte å vibrere kraftig.
Men poltergeist-fenomen kan opptre uansett. Det tror jeg,og det fordi at poltergeister oppleves fra tid til annen her i huset,uansett!
Og her er det ingen av oss som stadig går rundt og er i en så sterk emosjonell livssituasjon at det er dette som skaper disse. Så personlig har jeg tro på at man kan oppleve slikt uansett.
Men også jeg vil understreke hvor viktig det er å ikke la seg skremme av frykt. Dette kan skape mer uro. Fantasien setter i sving,og da kan man innbille seg ting
Men poltergeist-fenomen kan opptre uansett. Det tror jeg,og det fordi at poltergeister oppleves fra tid til annen her i huset,uansett!
Og her er det ingen av oss som stadig går rundt og er i en så sterk emosjonell livssituasjon at det er dette som skaper disse. Så personlig har jeg tro på at man kan oppleve slikt uansett.
Men også jeg vil understreke hvor viktig det er å ikke la seg skremme av frykt. Dette kan skape mer uro. Fantasien setter i sving,og da kan man innbille seg ting
Antall ord: 127
Hide post links |