Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserforsøk på kontakt av ånd ?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

TomasamoT
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 29 Jul 2009 13:03
14

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av TomasamoT »

Atmi skrev:
visine skrev:Atmi: kan du definere "utvask" og "rensing"? er ikke helt kjent med de begrepene
men skjønte hva du mente med og gjøre det (handling), er enig med deg der:)



Med utvask mener jeg rett å slett å vaske og rydde. Vaske gulv, skifte på senga, lufte - vaske vindu, tørke støv - rydde i kleskap etc.

Rensing - eks sette på en beskyttelse og se for deg lys, gjerne fiolett, som renser og brenner inni rommet - brenne vekk alle uønskede energier.
Det gjorde jeg i dag jeg håper på resultat
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 415
Startet: 13 Aug 2010 10:43
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Atmi »

Ja grunnen til jeg sier utvask og det fysiske - heller enn salvie - er faktisk fordi jeg tror at viljen er så utrolig viktig. Hvis han viser at han vil ha det rent så kan ingen energi vinne over ham. Å brenne salvie i seg selv er deilig, spesielt hvis du har en holdning til Salvie som rensende - men i seg selv, alene så gjør det lite. Er min tro.

Selv bruker jeg salvie da, men det er fordi det har blitt renselse for meg - for meg er det en måte å sette i gang viljen i hjernen og tankene mine - så det blir renset. Men det er viljen, intensjonen, kraften i å ønske, gjøre, sende - som er det viktige.

Håper han får det litt bedre etter hvert. Jeg mener at salmiakk er svært godt mot ekle energier.

Atmi
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Meridian »

visine skrev:tenkte faktisk og overnatte hos han en natt og se om ting skjer da å, og om vi finner ut noe. kunne eventuelt prøvd det med lyset.
men det du sier Meridian, det hørtes fært ut :/ men jeg tror akkurat det samme som deg.
att ingenting funker med mindre man tror 100% på det, psyken og tankene kan gjøre mye rart !
men også det du nevner med en beskjed noen kanskje vil formidle, det jeg har tenkt det kan være. sagt det til han, du må prøve og spørre om h*n har noe og fortelle og eventuellt hva !
men så er det problemet med å ta imot ett budskap da, hvordan skal man gjøre det?
fordi det blir sterkere hver gang han prøver og ignorere det etc så virker på en måte som en litt desperat oppførsel, synes jeg hvertfall. så da virker det jo logisk att det er noe som vil noe med han, og må få sagt det før det gir seg. du har ikke noe tips til hvordan å fått "snakket" med ånden eller?
vet han har eksperimentert litt med å si: rist i venstre hånda mi for nei og høyre hånda for ja.
og får faktisk svar på spørsmål han stiller. kan jo alltids være imaginært men man kjenner energien skyve/riste hånda og det svarer så det blir en "konversasjon", ikke bare att det rister tilfeldig i hendene fordi man fokuserer på de, og får motsigelser.

Det jeg gjør for og få en link med den ånden som ønsker og gi meg en beskjed er at jeg bygger opp min egen energi med og utvide Auraen min,Da jeg har utvidet Auraen min som da vil være
en boble rundt meg, inviterer jeg ånden til og komme inn I Aura feltet mitt og blande seg med min energi.Når dette er gjort vil jeg kunne få de beskjedene som ånden måtte ønske og gi meg.
Beskjedene kan da komme som tanker,lukter,smaker,følelser,bilder etc.Jeg kan også få følelsen av om det er en mann eller kvinne,hår,høyde,tykkelse,utseende etc.etc. Det hender også at jeg har fått følelsen på kroppen av det som kan ha vært avdødes døds årsak.
Antall ord: 404

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Kiara »

Meridan: Interessant det du skriver! Skulle gjerne lært meg det... Men er det ikke farlig da å slippe dem inn i auraen sin? :roll:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Meridian »

Kiara skrev:Meridan: Interessant det du skriver! Skulle gjerne lært meg det... Men er det ikke farlig da å slippe dem inn i auraen sin? :roll:
Er man redd for åndeverden så tar man heller kontakt med et medium som kan gi beskjedene.Du lurte på ossen man kunne oppnå en link med åndeverden og kommunisere med ånden Som Kameraten din har vanskeligheter med og da fikk du svar på den fremgangs måten jeg bruker som jeg selv har lært med og gå kurser i mediumskap tidligere.Hadde jeg sett på dette som farlig hadde jeg neppe gjort dette selv og da hadde jeg heller ikke drevet med mediumskap eller for den sakens skyld Healing , siden det er Ånder som utfører healingen og ikke meg selv.Man må ikke glemme at
Guider og hjelpere er ånder de også.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Heksepusen »

Meridian: Jeg bare lurte på en liten ting i denne sammenhengen for det du skriver virker i allefall for meg helt rett.

Men kan man ikke si at når ånden krysser auraen er det ikke da man kan si at det oppstår nærkontakt? Altså Mediumet motar hvordan personen ser ut og budskapet ånden eller åndeverden har til mediumet og den personen som har oppsøkt mediumet?
Antall ord: 69
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Meridian »

Heksepusen skrev:Meridian: Jeg bare lurte på en liten ting i denne sammenhengen for det du skriver virker i allefall for meg helt rett.

Men kan man ikke si at når ånden krysser auraen er det ikke da man kan si at det oppstår nærkontakt? Altså Mediumet motar hvordan personen ser ut og budskapet ånden eller åndeverden har til mediumet og den personen som har oppsøkt mediumet?

Det er helt riktig , men enkelte ganger kan den linken man får med spirit eller ånden
Være veldig svak og viss man bygger opp sin egen energi med og utvide auraen sin så vil man
oppnå en sterkere link slik at det budskapet spirit ønsker og meddele blir lettere og ta inn
altså det blir klarere .
Sist redigert av Meridian på 05 Okt 2010 11:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: forsøk på kontakt av ånd ?

Innlegg av Heksepusen »

Ja da er vi helt enige i denne saken. Er slik jeg slev har oppfatet det.
Man kan jo si at det man kaller hjelper er med under denne prosesen for å beskytte oss slik at det negative ikke får så lett innpass. ( skriver lett her for man kan jo alldrig være 100% sikker på alt her i livet.
Antall ord: 60
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links