Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som har sett /rørt ved Svarteboka?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Henriette86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2010 20:34
14
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Mørkeskogen

Noen som har sett /rørt ved Svarteboka?

Innlegg av Henriette86 »

(Jeg beklager hvis jeg poster dette feil forum men vet ikke helt hvor dette emnet ville ligge under )

En kamerat av faren min har vist denne boka, og pappa har vist tatt på denne, og han skal aldri ta på denne igjen forteller han meg, det brant i hendene og han følte seg uvell..

Denne kameraten hans har denne i bokhylla hjemme hos deg, prøver fler ganger å legge bort boka men den dukker opp i bokhylla igjen, med andre ord " la meg være"

Noen som har vært borti denne og lest i den?

Og hva mener dere om denne boka? hvor mye Ondskap kant være i en liten bok?
Antall ord: 114
Det er mer der ute enn vi tror..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Divine Spirit
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Nov 2009 19:13
15
Kjønn (valgfri): Far
Lokalisering: Skien
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 44 ganger

Re: Noen som har sett /rørt ved Svarteboka?

Innlegg av Divine Spirit »

Jeg har hatt boken selv. Og det er ikke ondskap i det hele tatt. Ikke på noen som helst måter. Det er 6e og 7e mosebok, og de innholder ikke noe vondt i det hele tatt.

Men myter oppstår, og de kan være onde...
Antall ord: 47
...Det skrevne ord er bare et rykte. Kun selvopplevde ting er sannhet...
http://www.divine-spirit.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Innlegg av Meridian »

Jeg hadde svarteboka en gang jeg også for mange hersens år siden.
Tror det var i 1995 eller noe.Husker jeg leste fort i gjennom den og ristet på hode og tenkte , snakker om Middel Aldersk Vås og fanteri,Rart noen kan tro på dette i dag og samtidig prøve praktisere noe av det som står dær.Jeg fikk meg en god latter ikke minst og ga den bort til ei jente som trodde på nisser,troll og nøkker og hadde sett små nisser på loven til bestemoren sin. :lol:
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg har hvis kopi av den et eller annet sted, men de bøkene er ikke mer falig en kokebok man bruker på kjøkkene etter min mening.
Jeg liker best mine egene svartebøker jeg. Der står jo alt jeg vil ta vare på og som jeg bruker.
Antall ord: 50
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links