Hei alle sammen. Lurte på om jeg skulle nevne en rar ting som skjedde meg for en del uker siden. Har Lurt på om det er noe å skrive om på Paranormal.no, men here we go....
I forbindelse med at jeg kjøpte meg en ny mobiltelefon som erstatning for min gamle, så opplevde jeg noe litt snodig. Samme dag som jeg tok den nye i bruk, så ble den gamle lagt til lagring som reservetelefon i et skap på soverommet mitt. Når jeg byttet, så tok jeg ut batteriet for å få ut simkortet, og telefonen var da naturligvis "død". Når jeg fikk ut simkort, satt jeg i batteriet på den igjen, men jeg slo den naturligvis ikke på. Jeg visste også at det var tilnærmet flatt batteri på den siden den hadde varslet omtrent hele dagen.
Når jeg la meg den kvelden, sovnet jeg greit og sov godt, helt frem til jeg ble vekket av piping fra skapet. Når jeg fikk opp øynene og våknet litt skjønte jeg at det var varsling for lavt batteri, på telefonen jeg hadde slått av og lagt bort i skapet! Jeg har aldri vært borti feil på den telefonen, og aldri vært borti slike feil på noen telefoner jeg har hatt. Hvordan kan telefonen slå seg på av seg selv?
Den natten lurte jeg på om min avdøde kone var på besøk og kansje ville si "hei" på et vis.
Hadde telefonen slått seg på i det jeg satt i batteriet igjen når jeg la den bort, så hadde den garantert varslet "lo batt" mange ganger før jeg sovnet. Så i løpet av natten slo den seg på helt på egenhånd. Sprøtt. Jeg er teknisk utdannet selv, og jeg vet at mye rart skjer, og at ikke mye overasker meg, men akkurat dette fikk meg til å tenke litt.
Flere som opplever rare tekniske ting som skjer, enten i åndelige omgivelser, eller forøvrig?
Hilsen Marius
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Tekniske merkelige ting som skjer
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Jan 2010 21:43
- 14
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jul 2010 03:53
- 14
- Kjønn (valgfri): guteslamp
Re: Tekniske merkelige ting som skjer
dette kan jo være en teknisk feil på telefonen, men åndelig aktivitet fra alle levler påvirker elektrisk utstyr ganske enkelt fordi når de paserer over på vårt level bruker de rett og slett ren energi for og kunne bevege seg rundt og gjøre ting. foreksempel fotoner. dette er grunden til at lys kan slukne, lamper blinker osv.
Antall ord: 62
kunskap er makt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |