Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkte steder i Roma?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 05 Jun 2010 19:57
14

Hjemsøkte steder i Roma?

Innlegg av Gullet94 »

Er det noen her som vet om hjemsøkte steder i Roma, eller som er ganske nærmt Roma?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Re: Hjemsøkte steder i Roma?

Innlegg av Purka »

jeg har opplevd hjemsøkte steder over alt hvor jeg haar reist......unntatt i Italia. der var jeg både i Roma, perugia, Foligno...osv. Dette undret meg veldig, inntil jeg hadde bodd i Italia 3 uker. det ringte på døren og der stod en katolsk prest med vievann og røkelse???
Jeg spørte min sjef hvorfor presten var her. Han svarte at de går husrunder hver måned til alle som åpner dørene for dem og renser boligene (alle rom i huset) for demoner og onde ånder. Da følte jeg meg dum..... at jeg ikke hadde skjønt det før ???? Hvis de har slike tradisjoner, så er det ikke rart at det er lite åndelig aktivitet i Italia.
Mitt råd er å reise til spania. Der er det mye aktivitet. Og foljk vil fortelle deg hvor du kan gå for å oppleve det. :)
Antall ord: 149
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !