Hei!
Jeg har flyttet til et nytt hus, huset er gammelt, men vi har nettopp flyttet inn i det. Og jeg, hun jeg er sammen med og mamma har merket at det er noe med dette huset.
Før vi flyttet inn så var det en mann som hadde død i det ene rommet, fordi han hadde kreft. Og senga hans sto enda igjen når vi flyttet inn, men jeg tenkte ikke noe på det fordi jeg trodde ikke det var den sengen.
Og når mamma var alene om kveldene her og vasket ut etter de andre som hadde bodd her før vi flyttet inn, så merket hun at det var noen som så på hun når hun vasket. Det var en mann som hadde bart, og fall i håret. Men hun sa ikke noe om det til meg, siden hun ville ikke skremme meg før vi flyttet inn.
Så en kveld så sovnet jeg, så drømte jeg om en mann som satt i en sånn stol som man har når man er funksjonshemmet, og han strakk ut en hånd til meg. Det så ut som han trengte hjelp. Og det mamma ikke hadde sagt til meg, var at det sto en slik stol på rommet mitt, like ved der jeg har senga mi. Hun sa det ikke før jeg gikk ned etter jeg drømte og sa hva som skjedde, og da sa hun det hun hadde opplevd. Så neste kveld skulle jeg ned å dusje, og før man kommer til badet er det rommet som han mannen døde på, og når jeg lukket døren bak meg så var det noen som tok ned håndtaket til døren og åpnet den. Så gikk jeg for å sjekke om det var noen som hadde gjort det, men det var ingen som var våken, alle lå og sov.
Så litt senere en kveld da jeg var alene med hun jeg er sammen med, så var mamma og stefaren min ute en tur. Og da hørte vi en dør som ble smelt hardt igjen nede, så vi trodde det kom hjem (siden døren ut er ganske treg) så jeg gikk i trappen og ropte "hallo", men det var ingen der. Så gikk jeg for å se om det var noen der, og sjekke om noen vinduer var åpne, men ingen var det.
Så var tror dere det kan være, og hva må jeg gjøre for å få slutt på det?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt hus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2010 14:56
- 14
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Re: Hjemsøkt hus
Hei! Du kan lese svaret mitt i Utmattet og redd... -tråden. Du kan prøve ut det jeg skrev der... kan ikke garantere at det hjelper! Men forsøk... Hvis ikke må dere søke hjelp hjem til dere! Er eneste måte å få han bort på. Lykke til!
Antall ord: 50
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Ja, det skal jeg prøve.
Men igår skrudde jeg og mamma den sengen ifra hverandre og bar den ut, og det føles ut som det var en liten lettelse. Og jeg har ikke merket at det er noen her nå :mozilla_smile:
Men igår skrudde jeg og mamma den sengen ifra hverandre og bar den ut, og det føles ut som det var en liten lettelse. Og jeg har ikke merket at det er noen her nå :mozilla_smile:
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Sep 2007 15:28
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Dette høres skremmende kjent ut... Hvor holder dere til?
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Det har ikke vært til hjelp av vi skrudde sammen sengen og bar den ut.
En kveld da jeg skulle legge meg fikk jeg en følelse av det var noen på rommet mitt og så på meg. Og da måtte jeg bare ut, det er noe som skjer i dette huset. Og der som sengen sto er det alltid kaldt, uansett som vi har en ovn på eller ikke.
Og igår når mamma skulle støvsuge, så var det noen som skrudde av støvsugeren, men det var ingen i huset.
Jeg bor på Stord.
En kveld da jeg skulle legge meg fikk jeg en følelse av det var noen på rommet mitt og så på meg. Og da måtte jeg bare ut, det er noe som skjer i dette huset. Og der som sengen sto er det alltid kaldt, uansett som vi har en ovn på eller ikke.
Og igår når mamma skulle støvsuge, så var det noen som skrudde av støvsugeren, men det var ingen i huset.
Jeg bor på Stord.
Antall ord: 100
Hide post links |
Høres ut som en klassisk hjemsøking av type 2, såkaldt active hauntings.
Anbefaler å få en husrens, hvis du vil ha det bort
Anbefaler å få en husrens, hvis du vil ha det bort
Antall ord: 25
Hide post links |