Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAggressiv negativ energi/ånd.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kitteh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jul 2010 02:58
14

Aggressiv negativ energi/ånd.

Innlegg av kitteh »

Hei hei. Jeg er ny her på forumet og jeg har lett og lett etter svar på enkelte ting som ingen har kunne gitt meg svar på noen steder enda, så jeg vil gjerne prøve her. :) (Håper jeg putter dette på det rette forumet.)

Tingen er den at min samboer får kloremerker, sår og blåflekker helt uten grunn nesten hver gang vi sover. Han har også en tendens til å bli frustrert fort og den frustrasjonen forsvinner ikke på en lang stund. Helt siden har var 15-16 år gammel har han opplevd å våkne midt på natten helst rundt klokka 3 med at han hadde en følelse av at han ble sluppet ned. Hvor lenge han har hatt disse kloremerkene vet vi ikke helt sikkert men det begynte rundt den tiden hans bestefar døde som var ca 9 år siden.

Da han var ca 16 år gammel møtte han på sin første synske person som ble helt oppskaket og sa han hadde en sort aura som så ut som et sort hull bak han, flere synske har reagert like kraftig på det siden den gang. Her for et par dager siden kom en venninne "ut av skapet" som en empatist tror jeg det var hun kalte det. Hun føler ånder, energi, og kan "linke" seg på folks følelser om hun vil. Idet hun gjorde det på han kom det ut at han har en sterk negativ energi som følger etter han og som feilplasserer aggresiviteten mot han. Hun sa det kunne være pga en gjenstand eller lignende. Det som var skikkelig creepy var det at hun hadde sett min samboer's døde onkel ca en uke før hun i det hele tatt hadde møtt han. Han hadde bare fulgt etter henne når hun luftet hunden. Hun sa at den som klorte han opp er noen i slekta men viste ikke om det var snakk om onkelen eller ikke.

Så nå kommer spørssmålet: Hva kan man gjøre for å bli kvitt denne energien? Hun hadde tydeligvis et navn på hva det var men var redd for i det heletatt si ut navnet på det fordi det kunne komme etter henne på samme måte. Det er tydelig noe som ikke er farligt, men siden det overfører mye frustrasjon over til han så vil vi ha det vekk! Må vi få hjelp av en synsk eller er det noe som vi kan hanske med selv? Vi går i blinde og har ingen ide om hva som kan skje om denne mørke negative energien blir værre.

Vi setter pris på alt av tips. Om noen vet om en synsk som kan hjelpe vil vi være evige taknemlige. :)

Hilsen oss to.
Antall ord: 471

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Meridian

Re: Aggressiv negativ energi/ånd.

Innlegg av Meridian »

Ta kontakt med André Kirsebom som er min lærer og leder for Norsk spiritualist Forening/kirke i Norge enten på epost eller telefon. Hans Internet side er www.aspirit.no
Fortell han det du har skrevet i dette forumet fordi Han kan muligens hjelpe dere.

PS!

Håper du kan skrive enten på pm eller i dette forumet hvordan det har gått i ettertid om dere
velger og få hjelp av André.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

Godt forslag. Har selv hatt samtaler med ham,og han vet jeg man kan stole på,iallefall av mine erfaringer med ham :)

Det med følelsen av å "falle" mens man sover,kan ha med drømme å gjøre,eller at det er sjelen som tilbakevender til kroppen,etter sin nattlige besøkstur ut av kroppen. Kjent for meg også denne følelsen der... ;)
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Innlegg av Ankh »

Mange ting her:

Tingen er den at min samboer får kloremerker, sår og blåflekker helt uten grunn nesten hver gang vi sover.
-Dette virke umiddelbart som spøkelser av type 3, populært kallt P.O.G (Pissed off ghosts).
De kan skade folk mer eller mindre og er generelt forbannet på ett eller annet.

Han har også en tendens til å bli frustrert fort og den frustrasjonen forsvinner ikke på en lang stund.
-Behøver ikke bety noe utover at det er "sånn han er".

Helt siden har var 15-16 år gammel har han opplevd å våkne midt på natten helst rundt klokka 3 med at han hadde en følelse av at han ble sluppet ned.
-Søvnparalyse, mareritt, osv kan gjøre at vi våkner slik.
Klokka tre regnes som den egentlige "spøkelsestimen", siden jesus ble korsfestet klokka 3 på dagen.
Ikke første gang jeg hører om høy aktivitet mellom 0200 og 0400.
Men, kan også være tilfeldig. Kanskje man husker enkelte tidspunkt man våkner mer enn andre og dermed tillegger det større betydning?

Hvor lenge han har hatt disse kloremerkene vet vi ikke helt sikkert men det begynte rundt den tiden hans bestefar døde som var ca 9 år siden.
-Her hadde det vært intr. å vite mer om bestefaren og det forholdet de hadde seg imellom.
Kanskje bestefaren vil si fra at han er der, er misfornøyd med noe, elelr noe annet.

Da han var ca 16 år gammel møtte han på sin første synske person som ble helt oppskaket og sa han hadde en sort aura som så ut som et sort hull bak han, flere synske har reagert like kraftig på det siden den gang.
-http://www.mystikkens.com/modules.php?n ... cle&sid=32
Sitat:
Sort: Hat er sort, slik den vises i auraen. Brunsort: Viser depresjon. Den sorte fargen suger til seg all energi. I bruk på klær, så kan denne fargen virke beskyttende.
Er ingen aura-ekspert, men svart aura høres ikke bra ut...

Her for et par dager siden kom en venninne "ut av skapet" som en empatist tror jeg det var hun kalte det. Hun føler ånder, energi, og kan "linke" seg på folks følelser om hun vil. Idet hun gjorde det på han kom det ut at han har en sterk negativ energi som følger etter han og som feilplasserer aggresiviteten mot han.
-Spøkelser av type 3, såkaldte free roaming entities kan følge etter.
Mulig han har pådratt seg en klebeånd?

Hun sa det kunne være pga en gjenstand eller lignende. Det som var skikkelig creepy var det at hun hadde sett min samboer's døde onkel ca en uke før hun i det hele tatt hadde møtt han. Han hadde bare fulgt etter henne når hun luftet hunden. Hun sa at den som klorte han opp er noen i slekta men viste ikke om det var snakk om onkelen eller ikke.
-Sett opp et videokamera om natten og la det filme i tidsrommet når det skjer.
-Prøv å fang opp EVP
-Kanskje en ide å kontakte et medium?

Så nå kommer spørssmålet: Hva kan man gjøre for å bli kvitt denne energien?
-Et medium kan sikkert hjelpe.
*************er flink med klebeånder.
Ring han på ******** eller send en mail til **********
Er jo litt avhengig av hvor dere bor osv.
Kanskje noen på forumet bor i nærheten og vil hjelpe.
Ellers må dere nok dekke ihvertfall reiseutgifter til han og en slant for jobben (hvis han må reise).

Hun hadde tydeligvis et navn på hva det var men var redd for i det heletatt si ut navnet på det fordi det kunne komme etter henne på samme måte. Det er tydelig noe som ikke er farligt, men siden det overfører mye frustrasjon over til han så vil vi ha det vekk!
-Klebeånder suger energi av de som rammes.
Ikke nødvendigvis farlige, men tappet for energi kan noen og enhver reagere på ulike måter.

Må vi få hjelp av en synsk eller er det noe som vi kan hanske med selv? Vi går i blinde og har ingen ide om hva som kan skje om denne mørke negative energien blir værre.
-Tja, "hanskes med"...er veldig skeptisk til at uerfarne skal prøve seg mot mørke/lavfrekvente energier, kan gjøre vondt verre.
Kan selvsagt forsøke å prate til ånden, be den dra/holde seg unna osv. Å brenne hvit salvie hjelper, mener noen, men da må du vel på en alternativ butikk å skaffe. Selges også normalt på alternativmesser i sammenbundne bunter som man tenner på.
St. Christoper regnes vel også som en beskytter mot ånder, endel spøkelsejegere bruker han.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Christopher
Slike medaljonger pleier også selges på alternativmesser og butikker.
Ellers brukes vel typiske kristne symboler og ting, en bibel, et kors osv.
Usikker på erfaringene med det....
http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinp ... lv_api.htm

Håper dette hjalp litt!
Lykke til videre.

Endret: Innlegget er endret pågrunn av regelbrudd:
Respekter privatlivets fred, og ikke gi ut personlige detaljer om andre hvis ikke disse allerede er offentlig kjent av de fleste i befolkningen. Slike detaljer kan være navn, epost, adresse, slektskap osv. Aldri identifiser privatpersoner med navn, adresse, telefon, mobil, epost eller annen info.
Admin
Antall ord: 920

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kitteh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Jul 2010 02:58
14

Innlegg av kitteh »

Takk for alle gode tips! Skal sende noen mailer ut etter at barnedåp og andre familie ting er ute av verden denne sommeren. Det ser ut som denne "tingen" nå også angriper meg da jeg også opplever klore merker samt helt rare blåflekker her og der :S men forhåpentligvis holder den til å gjøre ufarlige ting.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links