Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserJeg vil vite hvem han er

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

AlmostDead
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 23 Sep 2007 01:09
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Jeg vil vite hvem han er

Innlegg av AlmostDead »

Han begynner å komme mer sjelden, kanskje fordi jeg ikke er redd han lengere men vant til det. Noen ganger kan jeg høre han snakke til meg, om kveldene og midt på natten. Men han er mye ivrigere når han er her nå. Han åpner døra mi, eller knirker i den uten at den rører seg, og av og til slår han på lyset mitt når jeg sover. Ingen trives på rommet mitt, vennene mine vil heller sove på gjesterommet enn på mitt rom og når jeg har besøk sitter vi på stua enda jeg har finere rom enn stua vår.
Men hvem er han? Jeg har fått opp småting ved å kommunisere med han, lærte av en klarsynt. Jeg får stadig opp årstallene 1922, 1923 og 1964. Akkurat som om de er viktige for han. Jeg har prøvd å søke men jeg fant en emil stang som var forfatter og døde i 1964 og en han kjente døde i 1922 og da ble han, husker ikke helt men det varte til 1923 og jeg har ikke hørt ordet forfatter før noen dager siden og han emil stang var forfatter men jeg ser ikke sammenhengen mellom han og mitt hus. Hvordan skal jeg klare å finne ut hvem han er? Får ikke mye ut av han og er ikke helt sikker på hva jeg skal spørre om. Har sett han, mannen på rommet mitt. Han ser lav og slank ut. Kanskje rundt 165-170 cm . Noen som har erfaring med å finne ut hvem som går igjen?
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Jeg vil vite hvem han er

Innlegg av GJEST »

Spennende greier... Ser du han helt tydelig da?
Jeg har til gode for å se sånt selv, og da er det naturligvis vanskelig å helt skjønne, selv om jeg skulle ønske...
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 468
Startet: 31 Aug 2009 11:28
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Jeg vil vite hvem han er

Innlegg av kristiane »

Kanskje vedkommende har en eller annen tilknytning til huset eller stedet der huset står. Hva han vil deg kan du kanskje få svar på dersom du kontakter et seriøst medium.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !