Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDunkelyd i veggen når jeg skal sove... :\

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Daniel90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Jul 2010 04:43
14

Dunkelyd i veggen når jeg skal sove... :\

Innlegg av Daniel90 »

Hei :mozilla_smile:

Hver gang jeg legger meg til og sove kommer det en høy dunkelyd fra veggen, akuratt som noen slår i veggen...
Jeg har prøv og finne en naturlig forklaring på dette siden jeg ikke tror særlig på spøkelser osv, men nå er jeg på vei til og endre mening :S

Jeg har prøvd og endre masse før jeg legger meg, foreksempel legge meg på andre plasseringer i rommet, andre stillinger, andre rutiner før jeg sover, men ingenting utelukker lyden uten og legge seg på dagen...

Lyden kommer ca 20-40 sec etter jeg legger meg til og sove... jeg tilbringer store deler av tiden på rommet mitt, men har aldri opplevd denne lyden utenom når jeg prøver og sove...
Dette plager meg veldig.

Og hva kan/skal jeg gjøre for og fjerne dette? :\
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Daniel90
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Jul 2010 04:43
14

Re: Dunkelyd i veggen når jeg skal sove... :\

Innlegg av Daniel90 »

iJoakim skrev:Jeg vil ikke ta fra deg din rett til og tro at dette er overnaturlig, men det kan finnes en naturlig forklaring.

Noen går ovenpå?

Gamle takplanker?

Gamle veggplater?

Mus?

Rotter?

Et tre eller noe som står utenfor som dunker i veggen?
Selvfølgelig har jeg tengt gjennom dette, men jeg finner ingen forklaring på lyden. :?
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
develon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Apr 2009 13:00
15
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 16 ganger

Innlegg av develon »

Hva er på andre siden av veggen? er det et annet rom eller er det ut?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Innlegg av Meridian »

Det du kan prøve neste gang du har lakt deg da dunke lydene starter er og si med en sint stemme
ut i rommet . Nå får du holde opp med disse Dunkelydene! jeg skal sove! er det forstått! .
Viss det er en ånd som lager disse lydene vil det mest sansynelig bli stille fordi ånden hører hva du sier og samtidig har du gitt et klart signal om at nå får det være nok.Om det da blir stille må det jo være en intelligens som står bak disse dunkelydene.Prøv dette og fortell hvordan det gikk.
Samtidig da jeg skriver dette har jeg et spørsmål til deg , Har du følt deg iakttatt på noen måte
like før legge tid eller tilvanelig da du er i Huset eller på rommet ditt ?
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
diego
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Jul 2010 03:53
14
Kjønn (valgfri): guteslamp

Innlegg av diego »

tegn opp et ouija brett når dunkelydene starter etter du har lagt deg spørr du høyt og tydelig om vedkommende kan si det han har og si via brette. det er viktig at du bare lar den ene personen komme til brette og ingen annen.. brette er en døropning til vårt level. men også en kominikasjons måte. når han/hun har sakt det han/hun vil si stopper det mest sansynelig =) en venn av meg har hatt samme problemet
Antall ord: 86
kunskap er makt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
drømmejenta
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Jul 2010 13:17
14

Innlegg av drømmejenta »

du kan ha ei rotte i veggen da, vi hadde en og den bråka skikkelig, det var superskummelt, og den starta alltid på samme tid om kvelden, eller fugler de kan lage lyd, men de bor jo helst oppi taket jeg ville heller hatt et søtt lite spøkelse enn ei rotte ;) spøkelser er jo ikke skumle sånn, er jo ikke redd for at de skal komme ut av veggen og bite meg :) vær gla hvis du har et spøkelse du,kansje det bare henger opp bilder eller snekrer eller noe sånt inne i veggen din og for spøkelser er jo natta dag og omvendt, kansje det syns at du bråker for mye om dagen når det skal sove så det hevner seg, det er søtt da :)
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Du sier lyden kommer akkurat når du skal sove. Er det akkurat i det du er i ferd med å sovne? Eller kan du ha rukket å sovnet før du hører dunket..? Mange opplever mye snodig i innsovningsfasen,- som f.eks å se eller høre ting. Samtidig som om man føler at man egentlig er helt våken (mens man i realiteten alt har dubbet av).

Har du inntrykk av at det er snakk om et spesielt klokkeslett? Er det "bare" ett enkelt dunk, følger det med andre lyder? Er det andre som har hørt dette..? (overnattingsgjester f.eks)
Antall ord: 103
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tarulk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Jul 2010 22:13
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av tarulk »

Jeg opplever noe av det samme! og det begynte når jeg flyttet til det stedet jeg bor nå.
Det er også elektriske ting som skrur seg på av seg selv og jeg har sett ting som har flyttet på seg, disse tingene er værst om natten og det skjer selvfølgelig mest når jeg er alene.

I går filmet jeg kjæresten min og en venninne med mobilkameraet og på filmen ser man en sterkt lysende strek som flyr fort over skjermen, men det er ikke en vanlig lysstråle.

Siden jeg er helt ny på denne siden så vet jeg ikke hvordan man starter et eget innlegg, så jeg svarte på ditt istedenfor :)

Håper på svar fra noen om hva dette kan være og hva jeg kan gjøre med det, for det sliter meg ut skikkelig!

Hilsen Tara
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Innlegg av Purka »

tarulk...
For å starte egen tråd så klikker du bare på den sorte knappen som det står nytt emne på, som du finner øverst til venstre på ssiden. Da kan du lage en egen tråd som vi kan få gleden av å lese og svare på ;) Velkommen til forumet og lykke til videre ;)
Antall ord: 54
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links