Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinvarme hender ??

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

wotwot
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 22 Jun 2010 23:42
13
Kjønn (valgfri): jentj

varme hender ??

Innlegg av wotwot »

hei, er ny her, og får bare unnskylde med at jeg ikke vet veldig mye om dette emnet : )

hendene mine er alltid varme, og da mener jeg alltid! dette kan jo selvsagt være fordi jeg er en varmblods person, men jeg kan være kald på resten av kroppen, men aldri hendene.

jeg bruker å massere vennene mine, spesielt min beste veninne, fordi de synes jeg er utrolig flink, og jeg gjør det gjerne siden jeg elsker å være snill og hjelpende. hun har migrene og rygg\nakkeskader, og sier hun føler seg som et nytt menneske etter at jeg har massert henne.det ligger på en måte bare naturlig for meg, de punktene eller hva det heter på kroppen der man er ekstra følsom. vennene mine kan si en plass der det gjør vondt, feks. ryggen, og jeg kan med en gang sette fingeren på der de har vondt! litt sykt... de sier også at jeg MÅ ha varme hender eller noe.

jeg har også en ekstremt beroligende effekt på folk, vet ikke om det har noe med det og gjøre, men bare nevner det ; )

spørsmålet mitt er bare om jeg kan ha varme hender? ( :
Antall ord: 205

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: varme hender ??

Innlegg av Meridian »

wotwot skrev:hei, er ny her, og får bare unnskylde med at jeg ikke vet veldig mye om dette emnet : )

hendene mine er alltid varme, og da mener jeg alltid! dette kan jo selvsagt være fordi jeg er en varmblods person, men jeg kan være kald på resten av kroppen, men aldri hendene.

jeg bruker å massere vennene mine, spesielt min beste veninne, fordi de synes jeg er utrolig flink, og jeg gjør det gjerne siden jeg elsker å være snill og hjelpende. hun har migrene og rygg\nakkeskader, og sier hun føler seg som et nytt menneske etter at jeg har massert henne.det ligger på en måte bare naturlig for meg, de punktene eller hva det heter på kroppen der man er ekstra følsom. vennene mine kan si en plass der det gjør vondt, feks. ryggen, og jeg kan med en gang sette fingeren på der de har vondt! litt sykt... de sier også at jeg MÅ ha varme hender eller noe.

jeg har også en ekstremt beroligende effekt på folk, vet ikke om det har noe med det og gjøre, men bare nevner det ; )

spørsmålet mitt er bare om jeg kan ha varme hender? ( :
Etter alt det du beskriver her så har du varme hender og healing gaven med deg, det er det ingen tvil om.Jeg håper at du en gang i fremtiden velger og gå healing kurs for og lære og
utvikle denne gaven mere.Har en sterk følelse på at du vil bli en flott healer og at dette er
noe du skal videre utvikle deg mere i og kanskje jobbe med senere i livet. :mozilla_smile:
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wotwot
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 22 Jun 2010 23:42
13
Kjønn (valgfri): jentj

Re: varme hender ??

Innlegg av wotwot »

takk!! er det flere som tror jeg kan ha det, vær så snill si i fra! det hadde vært en utrolig stor gave for meg selv om jeg har varme hender, jeg får en helt utrolig følelse av å hjelpe andre, elsker det rett og slett : ) den beste gaven du kan ha, er å gjøre andre glad : D
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: varme hender ??

Innlegg av Meridian »

wotwot skrev:takk!! er det flere som tror jeg kan ha det, vær så snill si i fra! det hadde vært en utrolig stor gave for meg selv om jeg har varme hender, jeg får en helt utrolig følelse av å hjelpe andre, elsker det rett og slett : ) den beste gaven du kan ha, er å gjøre andre glad : D
det er derfor du har gaven fordi du ønsker og hjelpe og gjøre andre glad.
Jeg driver selv med healing og hadde ikke jeg ønsket og hjelpe andre av hele mitt hjerte
og se andre bli friske hadde jeg ikke hatt gaven.Man driver med healing i første omgang fordi
man bryr seg om andre mennesker og ønsker at de som er syke skal bli friske.Det og hjelpe noen som lider med og sende healing og så fått vedkommende frisk og da etterpå fått takk med tårer av glede og masse klemmer er bedre en alle penger og alt annet på jord. For healing handler om kjerlighet for andre mennesker og det og gi av seg selv.Det er da jeg blir brukt som et Healing instrument at jeg føler jeg er nærmest Gud.Da jeg blir brukt som en kanal for healing energiene føler jeg også at jeg er vært noe i dette livet , at jeg ser at folk har brukt for meg. Jeg får mye healing av dette selv med takker og det og føle meg verdig i noe.Dette øker min livskvalitet enormt og gir meg en mening med det og leve.
Antall ord: 270

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: varme hender ??

Innlegg av ludoburgero »

Meridian skrev:det er derfor du har gaven fordi du ønsker og hjelpe og gjøre andre glad.
Uten å stille meg skeptisk til hva du driver med, så synes jeg det er unødvendig av deg å gi folk falske forhåpninger om at de har "gaver" uten at du vet dette.

Greit å motivere folk, men her stilles det et spørsmål, og da er det jo ikke uten videre å bare ta for gitt at trådstarter/wotwot har evner utenom det vanlige. Det kunne kanskje vært det beste å forholde seg noenlunde realistisk og ikke overivrig noen ganger? Bare konstruktivt ment.
Det er da jeg blir brukt som et Healing instrument at jeg føler jeg er nærmest Gud.
Sånn som dette. Det er å sette seg selv veldig, veldig høyt.
Hadde jeg vært kristen hadde jeg kanskje blitt sint, men sånn situasjonen er så er det mer slik at jeg blir litt forbauset over at folk kan få seg til å si noe sånt. Egentlig burde en healer som mener at alle har evner til dette heller oppføre seg som om healing var noe naturlig - ikke noe gudelignende egenskap. Det lager bare "ris til egen ræv" i den "bransjen" der.
Antall ord: 208
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: varme hender ??

Innlegg av Meridian »

ludoburgero skrev:
Meridian skrev:det er derfor du har gaven fordi du ønsker og hjelpe og gjøre andre glad.
Uten å stille meg skeptisk til hva du driver med, så synes jeg det er unødvendig av deg å gi folk falske forhåpninger om at de har "gaver" uten at du vet dette.

Greit å motivere folk, men her stilles det et spørsmål, og da er det jo ikke uten videre å bare ta for gitt at trådstarter/wotwot har evner utenom det vanlige. Det kunne kanskje vært det beste å forholde seg noenlunde realistisk og ikke overivrig noen ganger? Bare konstruktivt ment.
Det er da jeg blir brukt som et Healing instrument at jeg føler jeg er nærmest Gud.
Sånn som dette. Det er å sette seg selv veldig, veldig høyt.
Hadde jeg vært kristen hadde jeg kanskje blitt sint, men sånn situasjonen er så er det mer slik at jeg blir litt forbauset over at folk kan få seg til å si noe sånt. Egentlig burde en healer som mener at alle har evner til dette heller oppføre seg som om healing var noe naturlig - ikke noe gudelignende egenskap. Det lager bare "ris til egen ræv" i den "bransjen" der.

Hvor kommer denne energien fra da vil jeg spørre, om den ikke kommer fra universet og skaperen ?
for den kommer ikke fra meg selv i allefall. Samtidig har hun evnen til og heale etter det hun beskriver så derfor kaller jeg det en evne som hun har fått av Gud for det er han som har skapt oss slik jeg ser på det.Om du ikke ser det på denne måten jeg gjør det så er det helt i orden for vi alle har vær vår sannhet. Samtidig så setter jeg meg selv ikke høyt i det hele tatt jeg bare sier det slik som det er etter det jeg har lært og tror og føler det, samtidig er jeg heller ingen kristen , men jeg har troen på at det er en skaper der ute som lar oss som driver med healing få lov til og drive med healing for jeg klarer i værtfall ikke og reparere en skadet rygg eller et bein som er dårlig og jeg klarer heller ikke og reparere øresus , dette er noen eksempler som jeg har vært vitne til i den healingen jeg har utført på folk.Min mor hadde vondt i ryggen i mange mange år fordi hun hadde jobbet på lager i butikk og løftet mye tungt. Jeg jobbet med healing på henne noen ganger og hun har ikke siden hatt mere problemer med det. En venn av meg som har vært plaget med soriassis i nesten hele sitt liv fikk healing av meg og han viste stor forbedring etter 3-4 uker.En annen venn av meg slet mye med angst i mange år og han fikk healing 1-2 ganger og angsten har blitt merkbart mindre forteller han. Dette er for og gi deg eksempler på hva jeg har vært vitne til med min egen healing som gjør at jeg kan skrive det jeg gjør. Jeg sitter hjemme i min stue ca 60 mil unna en person og personen ringer meg opp etter en halv times tid og har merket at han koker av varme i hele kroppen under healingen fordi jeg sender fjern healing. Venner av meg som jeg har vært oss som har vondt i hode står jeg bare bak og sender healing til og hode værken har forsvunnet. Jeg kan si deg at det er ikke alle som jeg har jobbet med som har blitt bra i det hele tatt eller vist forbedring , men det er noen som har blitt bra eller bedre også som noen av de eksemplene jeg kom med ovenfor.Da jeg jobber som en kanal for healingen merker jeg at energiene strømmer igjennom meg og vedkommende som får healing forteller at han merker det som skjer under behandlingen. Mange som driver med healing tar på vedkommende med og legge på hender , dette gjør ikke jeg , jeg rører ikke vedkommende i det hele tatt.Vedkommende ligger på en benk og jeg sitter bak han eller hun og lukker bare øynene og healingen skjer. Noen ganger sitter jeg i sofaen og man sitter ca 1 meter fra meg og healingen skjer. Det er fordi healingen ikke kommer fra meg at dette er mulig og det er også grunnen til at fjernhealing også fungerer. Det med at du skriver at jeg har gitt wotwot falske forhåpninger må hun nesten få lov og avgjøre selv.
Antall ord: 794

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Re: varme hender ??

Innlegg av Rosalind »

Du skriver jo selv at du har varme hender så det er nok ikke et unntak.
Det kan godt bety at du har en healer evne, jeg føler også jeg har slike "varme hender" og en gang klarte jeg å få ned en hevelse på en som hadde forstuet armen. Kanskje du skal prøve å utvikle det litt videre :mozilla_smile:
Antall ord: 61
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 415
Startet: 13 Aug 2010 10:43
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: varme hender ??

Innlegg av Atmi »

wotwot skrev:hei, er ny her, og får bare unnskylde med at jeg ikke vet veldig mye om dette emnet : )

hendene mine er alltid varme, og da mener jeg alltid! dette kan jo selvsagt være fordi jeg er en varmblods person, men jeg kan være kald på resten av kroppen, men aldri hendene.

jeg bruker å massere vennene mine, spesielt min beste veninne, fordi de synes jeg er utrolig flink, og jeg gjør det gjerne siden jeg elsker å være snill og hjelpende. hun har migrene og rygg\nakkeskader, og sier hun føler seg som et nytt menneske etter at jeg har massert henne.det ligger på en måte bare naturlig for meg, de punktene eller hva det heter på kroppen der man er ekstra følsom. vennene mine kan si en plass der det gjør vondt, feks. ryggen, og jeg kan med en gang sette fingeren på der de har vondt! litt sykt... de sier også at jeg MÅ ha varme hender eller noe.

jeg har også en ekstremt beroligende effekt på folk, vet ikke om det har noe med det og gjøre, men bare nevner det ; )

spørsmålet mitt er bare om jeg kan ha varme hender? ( :
Klart at hvis hendene dine er varme, så har du jo varme hender. Men om du har "varme hender" som i healingsammenheng - det er en annen sak. Jeg tenker at det er jo mulig du har det, men jeg tviler på at det er noen sammenheng mellom det og at hendene dine er kronisk varme. Den kroniske varmen i hendene tror jeg må ha med andre ting å gjøre, som blodomløp. Men til tross for at hendene dine er varme hele tiden, så kan du jo ha healingkrefter i tillegg.
Antall ord: 298

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: varme hender ??

Innlegg av ? »

uten å gidde å lese det hele igjennnom så vil jeg gjerne fortelle om et par eldre veninder jeg har, som har så varme ben, føtter, at de kan gå barbente ut i snøen, gjerne for å "kjøle" seg ned.
disse innehar ingen healende kraft i hverken hender eller føtter, ut over det som er vanlig fra menigmann.
man er for eksempel ikke geni om hodet er stort, eller superelsker om man har et stort kjønnsorgan.
Antall ord: 78
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links