Dette hendte i 4.klasse og skolen hadde avspasering, jeg og noen i klassen måtte være på skolen fordi foreldrene våre måtte jobbe.
Vi skulle opp og se på film(måtte jo ha litt kos siden vi egentlig hadde fri )
Hu som var der i sammen med oss gikk ned for og finne en film.
jeg stod og så ut vinduet, da plutselig jeg så noe borte i åsen......Jeg ba de andre komme bort og vi fant ut at d måtte være et slott av gull, men vi hadde jo aldri sett noe slott der borte før.
Men så ble d borte. :mozilla_surprised:
Vi funterte på d og lurte færlt på hva d var..Men vi fikk ikke tenke på d mer for hu dama hadde finni en film, så der satt vi støkk med og se på "det var en gang et menske"LOL tragisk og BORING!
bekka&hanni
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gullslottet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jul 2009 13:48
- 15
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jul 2009 13:48
- 15
-
- Konto avsluttet
- Startet: 03 Jun 2010 12:04
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Re: Gullslottet
Det er så mye en ikke greier å forklare med fornuften, spesiell opplevelse du og vennene dine hadde. Kom til å tenke på eventyret/historien om soria moria, tror det var det det het.
Var vel et slags gullslott det også som kunne skimtes i det fjerne. Det er mye mellom himmel og jord det er helt sikkert.
Var vel et slags gullslott det også som kunne skimtes i det fjerne. Det er mye mellom himmel og jord det er helt sikkert.
Antall ord: 56
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det var en gang et menneske, var sykt dårlig iallefall. At noen virkelig fikk gitt ut noe sånt er jo et under
Gullslottet... Alt jeg kan si, er at barn har voldsom fantasi. Jeg har jobbet med barn, og jeg har barn. De kan se det utroligste i det minste lille rare. Fantasien til barn er ubegripelig. Så det er ikke unaturlig at dere syntes å se et gullslott. Det kunne være hva som helst, dessverre.
Gullslottet... Alt jeg kan si, er at barn har voldsom fantasi. Jeg har jobbet med barn, og jeg har barn. De kan se det utroligste i det minste lille rare. Fantasien til barn er ubegripelig. Så det er ikke unaturlig at dere syntes å se et gullslott. Det kunne være hva som helst, dessverre.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Den gamle legenden om Shambalah, en by laget av gull.
Gamle Conquistadorer fra Spania skal vistnok ha funnet en by laget av gull, som forsvant.
Sjekk ut mer ang den legenden, se om det finnes likheter.
Gamle Conquistadorer fra Spania skal vistnok ha funnet en by laget av gull, som forsvant.
Sjekk ut mer ang den legenden, se om det finnes likheter.
Antall ord: 36
Hide post links |