Får ca 4 år siden så dro moren min på tur til London mens jeg skulle være hjemme å passe hundene den helgen hun var borte. Jeg fikk besøk av en venn som skulle holde meg med selvskap mens jeg var alene hjemme, siden jeg alltid har syns det vært litt skummelt å være der. Huset ble bygd på 1800-tallet og grunnmuren har stått siden da.
Hvertfall, så skulle vennen på tur med den ene hunden. Når han hadde gått ca 50 meter stopper hunden opp å så rett opp i skogen som at det var noe der. Vennen min tenkte ikke noe særlig over det, så han dro med seg hunden og gikk videre. Når han var på vei tilbake så stoppet hunden på akkuart samme sted å så opp i skogen. Ganske ekkelt.. Han kom inn fra turen og fortalte meg det, men det tok ikke lange tiden før vi ikke tenkte noe på det.
Etter litt fikk vi besøk av to stykker til, så da var vi totalt fire stykker. Jeg hadde en hest som sto i stallen som var 30 meter unna huset som vennene mine hadde veldig lyst til å se på! Vi gikk derfor opp i stallen. Da vi kom inn igjen låste vi døra og gikk inn på kjøkkenet å pratet litt (dørhåndtaket var litt ødelagt så man måtte låse døren). Siste mann som gikk inn LÅSTE døren, det var han 100 % sikker på. Etter 30 min så skulle de to venna mine dra, og rett før vi skulle gå ut i gangen begynte dørhåndtaket å slå opp og ned i sikkert 20 sekunder og døren låste seg opp av seg selv! Vi fire som var der ble vett skremte og de tørte så vidt å gå ut. Selvfølgelig kunne det være noen som tulla med oss, men klokken var 4 på natten og huset ligger 45 min unna all kollektiv trafikk.
De kom seg ut av huset og jeg og vennen min sto igjenn alene.. Vi gikk å la oss og fikk sovet etter ca 1 time.
Faren min har hytte ca 5 min unna, så jeg håpet på at det kanskje var han som hadde prøvd å komme seg inn, så jeg spurte han dagen etter om han hadde vært innom huset. Men det hadde han IKKE!
Det var en skikkelig ekkel opplevelse ...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Gammelt hus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2010 14:18
- 14
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jun 2010 19:12
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Blitt takket: 1 gang
Re: Gammelt hus
SÅ spennende men har dere hatt flere opplevelser i huset? vis dere har det, har de vært ubehagelige?
Antall ord: 19
Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y'alls neighborhood
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Ja, assa i alle år har jeg følt at det har vært noe der, men jeg har prøvd å fortrenge der, siden jeg var såpass liten den gang!
Men vi har leid ut huset til to forskjellige personer.
Begge de som har bodd der har hørt fotskritt fra 2 egt, noen tunge, subbende skritt. de har gått opp å sett etter hva det er og det var ingen der. Hun ene som bodde der hadde en klarsynt venn på besøk, han sa det var ett eldre par som bodde der og en liten, skallet jente som løp rundt i natt kjole.
Min mor som bodde der før vi leide det ut skjekka litt opp hvem som hadde bodd der før, og det har det vært mange barn som har bodd der, og noen av dem har dødd av tuberkolose. det har også bodd ett gammelt par der som vi tror er de som "går igjenn".
Hun første av de som leide der mener faktisk at hun har fått ett bilde av en manneskikkelse.. jeg har ikke sett det bilde så jeg vet ikke om det stemmer.
Jo forresten, en gang da jeg var 6-7 år så lå jeg på rommet mitt for å sove. jeg hadde ikke noen gardiner den gangen, så når jeg så på vinduet å så jeg plutselig en mannlig skikkelse som tittet igjennom vinduet på meg. Da hadde jeg rom i 2 egt, så det kan ikke ha vært noe menneske i hvertfall..
Hun ene som leide der, hun hadde besøk av familien sin.. og da lå ungen hennes og ungen til broren hennes på samme rom.. når de lå der så hadde broren til hun som leide der skulle gått å sagt natta til ungen sin, og da hadde ungen hans pekt rundt i lufte og sagt "Sjå der, sjå der pappa"
Men vi har leid ut huset til to forskjellige personer.
Begge de som har bodd der har hørt fotskritt fra 2 egt, noen tunge, subbende skritt. de har gått opp å sett etter hva det er og det var ingen der. Hun ene som bodde der hadde en klarsynt venn på besøk, han sa det var ett eldre par som bodde der og en liten, skallet jente som løp rundt i natt kjole.
Min mor som bodde der før vi leide det ut skjekka litt opp hvem som hadde bodd der før, og det har det vært mange barn som har bodd der, og noen av dem har dødd av tuberkolose. det har også bodd ett gammelt par der som vi tror er de som "går igjenn".
Hun første av de som leide der mener faktisk at hun har fått ett bilde av en manneskikkelse.. jeg har ikke sett det bilde så jeg vet ikke om det stemmer.
Jo forresten, en gang da jeg var 6-7 år så lå jeg på rommet mitt for å sove. jeg hadde ikke noen gardiner den gangen, så når jeg så på vinduet å så jeg plutselig en mannlig skikkelse som tittet igjennom vinduet på meg. Da hadde jeg rom i 2 egt, så det kan ikke ha vært noe menneske i hvertfall..
Hun ene som leide der, hun hadde besøk av familien sin.. og da lå ungen hennes og ungen til broren hennes på samme rom.. når de lå der så hadde broren til hun som leide der skulle gått å sagt natta til ungen sin, og da hadde ungen hans pekt rundt i lufte og sagt "Sjå der, sjå der pappa"
Antall ord: 323
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Okey, men kjenner dere ubehag i det huset eller bare at det er noe der.
Og sånn som jeg forstår det så er det tre stykker, og jeg velger og tro at jenten i nattkjolen lager skrittene fordi bar pleier å være veldig hyperaktive før de legger seg.
Mannen i vinduet ditt er sikkert den samme som i ekteparet og kanskje våker over deg og dine, men det er bare en teori, fordi det kommer ann på ubehag og ikke.
Og den lille ungen som du snakket om kan ha sett ORBER. Fordi barn har ingen begrensning over hva de oppfatter og ser, derfor har bar/bebier den egenskaper å se ting vi andre ikke ser. Jeg vil råde deg til å ta bilder rundt omkring i huset med et digitalkamera for å se om du ser Orber(eller energiballer som noen kaller dem). de er ikke farlige, men de tiltrekkes av menneskelig energi, gjerne hoss små barn. Så man kan gjerne se dem på bilder av små barn.
Er det mer du lurer på er det bare og spørre :mozilla_wink:
Men vi dere synes det er ubehagelig så bør dere prøve og få det bort. Enten med å få gjelp av prester, eller lese fra bibelen osv. det finnes mange måter :mozilla_smile:
Og sånn som jeg forstår det så er det tre stykker, og jeg velger og tro at jenten i nattkjolen lager skrittene fordi bar pleier å være veldig hyperaktive før de legger seg.
Mannen i vinduet ditt er sikkert den samme som i ekteparet og kanskje våker over deg og dine, men det er bare en teori, fordi det kommer ann på ubehag og ikke.
Og den lille ungen som du snakket om kan ha sett ORBER. Fordi barn har ingen begrensning over hva de oppfatter og ser, derfor har bar/bebier den egenskaper å se ting vi andre ikke ser. Jeg vil råde deg til å ta bilder rundt omkring i huset med et digitalkamera for å se om du ser Orber(eller energiballer som noen kaller dem). de er ikke farlige, men de tiltrekkes av menneskelig energi, gjerne hoss små barn. Så man kan gjerne se dem på bilder av små barn.
Er det mer du lurer på er det bare og spørre :mozilla_wink:
Men vi dere synes det er ubehagelig så bør dere prøve og få det bort. Enten med å få gjelp av prester, eller lese fra bibelen osv. det finnes mange måter :mozilla_smile:
Antall ord: 220
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Jeg følte mye ubehag når jeg var mindre,spesielt på kvelden. Når jeg gikk opp trappen så følte jeg at det var noen som så på meg igjennom vinduet og jeg følte at det var noen som drev å gikk rundt i gangen i 2 egt. Men vi leier ut huset, så det er ikke jeg som bor der nå, og de som bor der plages ikke noe med det uten om at de hører fottrinn i 2 egt.
Men når hun første som leide huset bodde der, hadde hun en som renset huset. Hun ville ikke fjerne det gamle paret som bor der eller den lille jenta, fordi hun følte det at når de hadde bodd der i så mange år, og når hun kom så skulle de ikke få bo der lenger, det syns hun var feil, derfor valgte hun å fortsette å la dem være der.
Men dette er jo ett lite småbruk, så jeg er der nede nesten hver dag siden hesten min står der.
Og en dag hadde jeg med meg en venninne(hun er veldig åpen for den andre siden), så sto vi å møkka, og da stivna hun plutslig til, fordi hun så en mann som plutselg gikk igjennem boksen ved siden av den hun møkket. Rett etter så gikk vi ut for å ta en røyk, og da så hun ned på huset, så da så hun enda en person som sto i vinduet og så på oss. Hun sa hun fikk en veldig ubehagelig følelse i kroppen da hun så de to skikkelsene.
Jeg fikk moren hennes til å legge noen englekort og da spurte jeg om energiene i huset. og da sa hun at det bare var gode energier det.
Men jeg har også fått høre av hun som bodde der, at huset er som en slags portal, at det kommer inn og ut ånder hele tiden der..
Men når hun første som leide huset bodde der, hadde hun en som renset huset. Hun ville ikke fjerne det gamle paret som bor der eller den lille jenta, fordi hun følte det at når de hadde bodd der i så mange år, og når hun kom så skulle de ikke få bo der lenger, det syns hun var feil, derfor valgte hun å fortsette å la dem være der.
Men dette er jo ett lite småbruk, så jeg er der nede nesten hver dag siden hesten min står der.
Og en dag hadde jeg med meg en venninne(hun er veldig åpen for den andre siden), så sto vi å møkka, og da stivna hun plutslig til, fordi hun så en mann som plutselg gikk igjennem boksen ved siden av den hun møkket. Rett etter så gikk vi ut for å ta en røyk, og da så hun ned på huset, så da så hun enda en person som sto i vinduet og så på oss. Hun sa hun fikk en veldig ubehagelig følelse i kroppen da hun så de to skikkelsene.
Jeg fikk moren hennes til å legge noen englekort og da spurte jeg om energiene i huset. og da sa hun at det bare var gode energier det.
Men jeg har også fått høre av hun som bodde der, at huset er som en slags portal, at det kommer inn og ut ånder hele tiden der..
Antall ord: 332
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
hm, jeg vet ikke om det er positivt med den portalen eller ikke, men det at det er gode energier der fra før er da bra. De som går igjen der høres ut som om de er Auditive (dem man hører), visuelle (dem man ser) og de ekstrasensuelle (de som ikke sanses, men gir deg en sterk følelse av at de er der).
men men. jeg er ingen spøkelses ekspert, men jeg har erfart det
Men uansett lykketil videre
men men. jeg er ingen spøkelses ekspert, men jeg har erfart det
Men uansett lykketil videre
Antall ord: 85