Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ er ny her og vil dele litt av mine opplevelser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Jun 2010 00:38
- 14
er ny her og vil dele litt av mine opplevelser
Ja jeg er da ny her, er en gutt på 19, snart 20. jeg har da opplevd endel ting i livet, alt fra skikkelser/ånder, energier både bra og dårlige, og jeg sanndrømmer ofte.
Men vi kan jo starte med den hendelsen jeg ikke aner hva kan ha vært.
Jeg var på besøk hos en venn, å skulle overnatte der, vi holdt på som normalt to ungdomsgutter gjør, helt til kvelden kom da det snart var leggetid. jeg husker han hadde 2 store høytallere han hadde kjøpt på et loppemarked, sammen med en gammel forsterker.
Den kvelden, så skjedde det noe merkelig, vi lå på hver vår madrass, Plutselig ut av ingenting, så hørte vi noen snakke på russisk eller lignende språk, lyden kom fra høytallerne, men det som er...
var at forsterkeren og høytallerne di var skrudd av, med null mulighet for å få strøm, hvor kommer da den russiske snakkinga fra? noen russiske ånder som kanskje prøvde å komunisere eller noe?
vi tenkte ikke stort over det når det skjedde, vi syntes bare det var merkelig å oppleve det.
har dere noen mening om hva det kan ha vært?
en av mine andre opplevelser var egentlig litt mere skremmende. det var for 2-3 år siden, jeg lå i senga mi, hadde også besøk av en venn som lå i rommet ved siden av, det var på natta det skjedde, og jeg pleier aldri å våkne om nettene uansett hva det er egentlig, men rundt 3 tiden på natta, våknet jeg plutselig, så ut av døra som går til rommet vennen min lå, og der sto det en svart skygge, minnet endel om ''grim reaper'', kunne se en klar svart skikkelse, det så ut som den hadde på seg en svart hette, eller lettere sagt sånn som munker bruker, bare i svart, jeg kunne ikke se noe spessielt annsikt, men kunne føle at skikkelsen hadde det, og jeg så såvidt et par med øyne som sto å stirret på meg, for meg var det såppas skremmende at kroppen min ble forsteinet og jeg bare lå der å så på den. den sto der faktisk i 3-5 minutter, så forsvant den. men det som var rart var at kompissen min ikke våkna av det, for skikkelsen sto 1 meter unna han.
som sagt, det er en opplevelse jeg aldri glemmer.
Jeg er også en sanndrømmer, i drømmene mine kan jeg se hva som skjer i fremtiden, men det gjelder desverre bare meg sjøl, og som jeg kan huske, så merket jeg først mine sanndrømmer da jeg gikk i 4 klasse, det har seg sånn at jeg om natta da drømmer en ting som f.eks: jeg går ut for å skru på bil eller noe, eller går tur i skogen for eksempel,og drømmene er så fullt detaljert, men noen ganger da jeg våkner, så husker jeg ikke drømmen, men så.. det varierer da.. noen dager, noen andre ganger noen uker til fler måneder, så lever jeg som normalt, plutselig får jeg sånn ''deja vu'' aktig følelse, så tenker jeg meg om, og da lyser det opp for meg ''dette har jeg jo drømt om for ikke så lenge siden'' og da legger jeg spesielt merke til småe detaljer, samtidig som det da dukker opp bilder i hodet fra drømmen, og di bildene jeg får, kan jeg sammenligne 100% i detalj, med det som skjer der og da, det er jo spennende å ha den evnen, men samtidig litt skummelt da du noen ganger kanskje tenker at du kanskje får en vondt drøm, det er littskremmende, men ja, vi lever kunn en gang på jorden, så jeg gjør det beste ut av det.
har også en annen ting jeg har lyst til å fortelle, men dette angår min mor, for både jeg og hun tror at min oldemor går igjen her, eller di steder vi er. vi har hatt endel opplevelser sammen som jeg da vil tilknytte at noen vil hjelpe oss, og jeg kan skrive et par av di hendelsene.
Det var en dag min mor skulle strikke, og hu har et par strikkepinner som hun liker best, og di har sin faste plass i en pose med garn og di to strikkepinnene, men strikkepinnene var borte, jeg kom ned og hun spurte om jeg visste hvor dem var, men det visste jeg jo ikke, så jeg hjalp henne å lete, vi lette en god stund men vi fant ingenting, en eller to dager etterpå, drev mamma å ryddet oppe på fryserskapet vårt, der har det lenge ligget noen putetrekk til pynte puter og duker å sånt, men det som var merkelig, hun skulle bruke et putetrekk, så da tok hun ned det da, men gjett hva som var inni putetrekket?
Nemlig di to strikkepinnene vi hadde lett etter, og di lå inne i et putetrekk, som også lå under andre putetrekk og duker, og før hun/vi fant strikkepinnene så hadde hun allerede brukt strikkepinnene før, men da lagt dem i posen sin. så da tenkte vi at det var oldemor som hadde hjulpet oss med å finne dem.
en annen hendelse som hendte min mor var, tja.. vet ikke hva jeg skal si om den episoden og vil kanskje ha en mening fra dere om hva det kan bety? for det var en utrolig hendelse samtidig som den skremte meg litt. mamma har vært på ahus og lillestrøm klinikken. min mor er altså kristen så hun går med et kors hver dag, et kors hun aldri tar av seg, men en dag hun skulle hjem på permisjon, så hadde hun mistet det korset, hun ante ikke hvor det var eller noe, hun trodde mest sannsynlig hun hadde mistet det på lillestrøm klinikken.
hun har også et passbilde av min far, som hun alltid har i lommeboka si, pluss at hun har en liten veske/pung til mynter, den pungen har 2 lommer, den store vanlige lomma, pluss en til på siden, en dag hun var på permisjon, skulle hu8n rydde litt i lommeboka si og sånt, og det hun da fant, syns jeg var litt spennende, samtidig som det skremte meg litt da jeg vet at min far sliter med dårlig helse, dårlig hjerte osv osv.. det som lå i den minste lomma på pungen da hun skulle rydde der, var korset hennes, pluss det passbildet av faren min, hun hadde altså mistet det korset, og det var ikke i den pungen før hun begynte å titte igjennom, samme gjelder med det bilde, det skulle ligget i den andre lommeboka, ikke pungen, kan dette bety noe? når dette skjedde så fikk jeg en både god og dårlig følelse, god følelse med tanke på at det er et kors, altså guds symbol for oss mennesker eller hva jeg skal kalle det, så det kan jo bety noe positivt, men samtidig tenker jeg ''hvorfor skal akkuratt det korset, og akkuratt det bilde av min far havne sammen? det er jo vanlig at man bruker et kors når man har dødd, et kors ved graven eller lignende, så det som da skremmer meg er : kan det ha noe med han å gjøre? kommer han til å bli syk? evnt kanskje han blir borte(dør) snart? det syns jeg var litt skremmende for jeg og min far har ikke hatt sånn ordentlig far og sønn forhold, så jeg har jo lyst å bli bedre venn med han, gjøre litt mer med han, lære litt mer av hans erfaringer og sånt, men ja, jeg er på en måte redd for at han skal bli borte før vi får ordentlig bra kontakt, vi har jo nå i det siste begynt å få bedre kontakt, det er positivt, men skulle gjerne ønsket mer kontakt, men beklager for litt sånn uttafor emne, syns bare det trengs å fortelles for er jo en del av hendelsen, og vil jo såklart evnt få høre hva det kan bety?
Men vi kan jo starte med den hendelsen jeg ikke aner hva kan ha vært.
Jeg var på besøk hos en venn, å skulle overnatte der, vi holdt på som normalt to ungdomsgutter gjør, helt til kvelden kom da det snart var leggetid. jeg husker han hadde 2 store høytallere han hadde kjøpt på et loppemarked, sammen med en gammel forsterker.
Den kvelden, så skjedde det noe merkelig, vi lå på hver vår madrass, Plutselig ut av ingenting, så hørte vi noen snakke på russisk eller lignende språk, lyden kom fra høytallerne, men det som er...
var at forsterkeren og høytallerne di var skrudd av, med null mulighet for å få strøm, hvor kommer da den russiske snakkinga fra? noen russiske ånder som kanskje prøvde å komunisere eller noe?
vi tenkte ikke stort over det når det skjedde, vi syntes bare det var merkelig å oppleve det.
har dere noen mening om hva det kan ha vært?
en av mine andre opplevelser var egentlig litt mere skremmende. det var for 2-3 år siden, jeg lå i senga mi, hadde også besøk av en venn som lå i rommet ved siden av, det var på natta det skjedde, og jeg pleier aldri å våkne om nettene uansett hva det er egentlig, men rundt 3 tiden på natta, våknet jeg plutselig, så ut av døra som går til rommet vennen min lå, og der sto det en svart skygge, minnet endel om ''grim reaper'', kunne se en klar svart skikkelse, det så ut som den hadde på seg en svart hette, eller lettere sagt sånn som munker bruker, bare i svart, jeg kunne ikke se noe spessielt annsikt, men kunne føle at skikkelsen hadde det, og jeg så såvidt et par med øyne som sto å stirret på meg, for meg var det såppas skremmende at kroppen min ble forsteinet og jeg bare lå der å så på den. den sto der faktisk i 3-5 minutter, så forsvant den. men det som var rart var at kompissen min ikke våkna av det, for skikkelsen sto 1 meter unna han.
som sagt, det er en opplevelse jeg aldri glemmer.
Jeg er også en sanndrømmer, i drømmene mine kan jeg se hva som skjer i fremtiden, men det gjelder desverre bare meg sjøl, og som jeg kan huske, så merket jeg først mine sanndrømmer da jeg gikk i 4 klasse, det har seg sånn at jeg om natta da drømmer en ting som f.eks: jeg går ut for å skru på bil eller noe, eller går tur i skogen for eksempel,og drømmene er så fullt detaljert, men noen ganger da jeg våkner, så husker jeg ikke drømmen, men så.. det varierer da.. noen dager, noen andre ganger noen uker til fler måneder, så lever jeg som normalt, plutselig får jeg sånn ''deja vu'' aktig følelse, så tenker jeg meg om, og da lyser det opp for meg ''dette har jeg jo drømt om for ikke så lenge siden'' og da legger jeg spesielt merke til småe detaljer, samtidig som det da dukker opp bilder i hodet fra drømmen, og di bildene jeg får, kan jeg sammenligne 100% i detalj, med det som skjer der og da, det er jo spennende å ha den evnen, men samtidig litt skummelt da du noen ganger kanskje tenker at du kanskje får en vondt drøm, det er littskremmende, men ja, vi lever kunn en gang på jorden, så jeg gjør det beste ut av det.
har også en annen ting jeg har lyst til å fortelle, men dette angår min mor, for både jeg og hun tror at min oldemor går igjen her, eller di steder vi er. vi har hatt endel opplevelser sammen som jeg da vil tilknytte at noen vil hjelpe oss, og jeg kan skrive et par av di hendelsene.
Det var en dag min mor skulle strikke, og hu har et par strikkepinner som hun liker best, og di har sin faste plass i en pose med garn og di to strikkepinnene, men strikkepinnene var borte, jeg kom ned og hun spurte om jeg visste hvor dem var, men det visste jeg jo ikke, så jeg hjalp henne å lete, vi lette en god stund men vi fant ingenting, en eller to dager etterpå, drev mamma å ryddet oppe på fryserskapet vårt, der har det lenge ligget noen putetrekk til pynte puter og duker å sånt, men det som var merkelig, hun skulle bruke et putetrekk, så da tok hun ned det da, men gjett hva som var inni putetrekket?
Nemlig di to strikkepinnene vi hadde lett etter, og di lå inne i et putetrekk, som også lå under andre putetrekk og duker, og før hun/vi fant strikkepinnene så hadde hun allerede brukt strikkepinnene før, men da lagt dem i posen sin. så da tenkte vi at det var oldemor som hadde hjulpet oss med å finne dem.
en annen hendelse som hendte min mor var, tja.. vet ikke hva jeg skal si om den episoden og vil kanskje ha en mening fra dere om hva det kan bety? for det var en utrolig hendelse samtidig som den skremte meg litt. mamma har vært på ahus og lillestrøm klinikken. min mor er altså kristen så hun går med et kors hver dag, et kors hun aldri tar av seg, men en dag hun skulle hjem på permisjon, så hadde hun mistet det korset, hun ante ikke hvor det var eller noe, hun trodde mest sannsynlig hun hadde mistet det på lillestrøm klinikken.
hun har også et passbilde av min far, som hun alltid har i lommeboka si, pluss at hun har en liten veske/pung til mynter, den pungen har 2 lommer, den store vanlige lomma, pluss en til på siden, en dag hun var på permisjon, skulle hu8n rydde litt i lommeboka si og sånt, og det hun da fant, syns jeg var litt spennende, samtidig som det skremte meg litt da jeg vet at min far sliter med dårlig helse, dårlig hjerte osv osv.. det som lå i den minste lomma på pungen da hun skulle rydde der, var korset hennes, pluss det passbildet av faren min, hun hadde altså mistet det korset, og det var ikke i den pungen før hun begynte å titte igjennom, samme gjelder med det bilde, det skulle ligget i den andre lommeboka, ikke pungen, kan dette bety noe? når dette skjedde så fikk jeg en både god og dårlig følelse, god følelse med tanke på at det er et kors, altså guds symbol for oss mennesker eller hva jeg skal kalle det, så det kan jo bety noe positivt, men samtidig tenker jeg ''hvorfor skal akkuratt det korset, og akkuratt det bilde av min far havne sammen? det er jo vanlig at man bruker et kors når man har dødd, et kors ved graven eller lignende, så det som da skremmer meg er : kan det ha noe med han å gjøre? kommer han til å bli syk? evnt kanskje han blir borte(dør) snart? det syns jeg var litt skremmende for jeg og min far har ikke hatt sånn ordentlig far og sønn forhold, så jeg har jo lyst å bli bedre venn med han, gjøre litt mer med han, lære litt mer av hans erfaringer og sånt, men ja, jeg er på en måte redd for at han skal bli borte før vi får ordentlig bra kontakt, vi har jo nå i det siste begynt å få bedre kontakt, det er positivt, men skulle gjerne ønsket mer kontakt, men beklager for litt sånn uttafor emne, syns bare det trengs å fortelles for er jo en del av hendelsen, og vil jo såklart evnt få høre hva det kan bety?
Antall ord: 1388
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Re: er ny her og vil dele litt av mine opplevelser
da har vi fått endel svar så da endret jeg denne ''klage'' delen min =)
Sist redigert av ParaChris på 21 Jun 2010 12:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 15
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Må gi det litt tid så kommer det svar
Antall ord: 9
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
den som venter på noe godt venter ikke forgjeves
Antall ord: 9
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2009 00:45
- 15
- Kjønn (valgfri): hersker
Vent på svar.
Du skal ikke løpe fra bikkja du har i bånd før du har stumpet røyken du har i kjeften.
Du rykker bakover i køen.
Du er nå i to'ern til Rosmarie Køhn.
Vennligst legg på.
Du skal ikke løpe fra bikkja du har i bånd før du har stumpet røyken du har i kjeften.
Du rykker bakover i køen.
Du er nå i to'ern til Rosmarie Køhn.
Vennligst legg på.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Dette KAN ha følgende årsak; ( men er ikke nødvendigvis årsaken )Plutselig ut av ingenting, så hørte vi noen snakke på russisk eller lignende språk, lyden kom fra høytallerne, men det som er...
Alle forsterkere inneholder dioder, og annen elektronikk.
Transistorer ( som det er en del av i forsterkere ) er doble dioder.
Det som kan ha skjedd er det som kalles "falsk deteksjon" - spesielt om noen i nærheten har snakket i en sterk radiosender. For eksempel en radioamatør, eller andre som har sterke radiosendere. Dersom dette skjedde i nærheten av en havn, kan det også ha vært fra radiosendere ombord i båter/ skip.
De aller første radioer som fantes, ble kalt for krystall-apparater - hvor krystallet fungerte som diode.
Her er en skisse av en enkel krystallradio, merk dioden...
Her er mer detaljer om hvordan dette fungerer :
http://www.crystalradio.net/howitworks/index.shtml
I høytalerene har man - nettopp spoler, som kan være med i "svingekretsen", høytalerledningen kan fungere som antenne, og forsterkeren kan fungere som likeretter...
Men det vil kreve ganske sterke signaler for å få frem lyd, - noe som antyder at en sender må ha vært rett i nærheten... - og gjerne sende i den retning dere var.
Så i dette tilfellet heller jeg mer mot radio-løsning enn spøkelser....
( og ja, jeg ER radioamatør også )
A
Antall ord: 269
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2009 00:45
- 15
- Kjønn (valgfri): hersker
Jeg får inn russisk radio i bassforsterkeren min. Ganske tydelig også.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Asbjørn skrev:Dette KAN ha følgende årsak; ( men er ikke nødvendigvis årsaken )Plutselig ut av ingenting, så hørte vi noen snakke på russisk eller lignende språk, lyden kom fra høytallerne, men det som er...
Alle forsterkere inneholder dioder, og annen elektronikk.
Transistorer ( som det er en del av i forsterkere ) er doble dioder.
Det som kan ha skjedd er det som kalles "falsk deteksjon" - spesielt om noen i nærheten har snakket i en sterk radiosender. For eksempel en radioamatør, eller andre som har sterke radiosendere. Dersom dette skjedde i nærheten av en havn, kan det også ha vært fra radiosendere ombord i båter/ skip.
De aller første radioer som fantes, ble kalt for krystall-apparater - hvor krystallet fungerte som diode.
Her er en skisse av en enkel krystallradio, merk dioden...
Her er mer detaljer om hvordan dette fungerer :
http://www.crystalradio.net/howitworks/index.shtml
I høytalerene har man - nettopp spoler, som kan være med i "svingekretsen", høytalerledningen kan fungere som antenne, og forsterkeren kan fungere som likeretter...
Men det vil kreve ganske sterke signaler for å få frem lyd, - noe som antyder at en sender må ha vært rett i nærheten... - og gjerne sende i den retning dere var.
Så i dette tilfellet heller jeg mer mot radio-løsning enn spøkelser....
( og ja, jeg ER radioamatør også )
A
tusen takk for bra svar, da lærte jeg noe nytt i dag jeg aldri har vært borti eller hørt om, eller, har hørt om noe av det men ikke krystallradio greiene, men det er jo nyttig å vite, så takk igjen for kjempe svar =)
Antall ord: 319
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Hei ParaChris :mozilla_smile: Du og vi alle andre må ikke tro at det vi skriver ikke er interessant, bare fordi svar lar vente på seg! Ikke alle har tid til å bruke forumet hver dag.. og det er selvfølgelig forskjellige interessefelt også! Og noen inlegg har vi ikke noe svar å gi...
Dine opplevelser er nok reelle, og jeg har opplevd lignede ting.. faktisk fått igjen ting som var ødelagt, helt fikset.. og noe som var forsvunnet i ca. 18 år, har jeg fått igjen! Og mange andre merkelige hendelser! Men skal ikke oppta tråden her med det! Så ja jeg tror deg, men vanskelig for noen å vite hva som skjer hos dere, evnt. vite hvem som gjør disse tingene. Da måtte du kanskje få et medium hjem til dere.
Ellers må jeg si at når jeg har vært innlagt på sykehus, og glemt å ta av smykker, så har jeg måttet ta det av meg, og naturlig nok har jeg puttet det i pengeboka! Kanskje det er slik det havnet der, bare at din mor glemte det?? Og at hun har tatt med seg bildet av din far også, mer eller mindre ubevisst?? Jeg sier ikke at det er sånn,, men det er iallefall den logiske forklaringen! Den ulogiske forklaringen kan man bare spekulere i...
Dine opplevelser er nok reelle, og jeg har opplevd lignede ting.. faktisk fått igjen ting som var ødelagt, helt fikset.. og noe som var forsvunnet i ca. 18 år, har jeg fått igjen! Og mange andre merkelige hendelser! Men skal ikke oppta tråden her med det! Så ja jeg tror deg, men vanskelig for noen å vite hva som skjer hos dere, evnt. vite hvem som gjør disse tingene. Da måtte du kanskje få et medium hjem til dere.
Ellers må jeg si at når jeg har vært innlagt på sykehus, og glemt å ta av smykker, så har jeg måttet ta det av meg, og naturlig nok har jeg puttet det i pengeboka! Kanskje det er slik det havnet der, bare at din mor glemte det?? Og at hun har tatt med seg bildet av din far også, mer eller mindre ubevisst?? Jeg sier ikke at det er sånn,, men det er iallefall den logiske forklaringen! Den ulogiske forklaringen kan man bare spekulere i...
Antall ord: 224
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Kiara skrev:Hei ParaChris :mozilla_smile: Du og vi alle andre må ikke tro at det vi skriver ikke er interessant, bare fordi svar lar vente på seg! Ikke alle har tid til å bruke forumet hver dag.. og det er selvfølgelig forskjellige interessefelt også! Og noen inlegg har vi ikke noe svar å gi...
ja hehe, forståelig det =) men det som er med det smykket er at: hun hadde det ikke med seg hjem, for dagen før hun fant det var det ikke noe bilde og smykke i den samme pungen, og dette korset var lagd av tre, hun har også et kors i gull som hun har rundt halsen hele tiden, det i tre har hun alltid i den lille veska si, ikke pungen. og hun har mistet det gullkorset på sykehuset, samtidig som da det i tre noen dager etterpå, altså da hun hadde perm, dukket trekorset i pungen, sammen med det bilde av min far, som hun har i den lille veska, ikke pungen.
men ja, kan bli mange diskusjoner av sånne ting hehe, mulige årsaker osv osv, men spennende er det. alltid gøy når man klarer å finne et svar på sånne ting.
og som du sier med å få et medium hjem, det er noe jeg har veldig lyst til, for har så mange ubesvarte spørsmål angående både det som vi har opplevd her hjemme, pluss at jeg også har endel spørsmål om min energi, føler at jeg har noen blokkeringer i noen av mine chakra, mest en av di nederste. vet ikke om et medium kan si noe om sånt, men det tror jeg da, hehe=)
men ja, takk for spennende svar =)
Antall ord: 462
Hide post links |
-
- Konto avsluttet
- Startet: 03 Jun 2010 12:04
- 14
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Hei, nå har jeg lest innlegget ditt to ganger, for her var det mye du hadde tatt opp. Takk for at du ville dele dette med oss! Jeg har selv en del sanndrømmer og tenker at vi har tilgang til en del informasjon når vi sover som vi ellers ikke så lett får tilgang til. En høyere del av oss selv om man vil. Og den skikkelsen med svart hette som du så, er det en mulighet for at han kan være en hjelper du har? Ofte kan en hjelper virke skremmende til man blir kjent med eller får vite at det er en hjelper. Som det sies før her i tråden så kan et medium være tingen. Et medium kan kanskje hjelpe med å finne ut av mange av de tingen du har opplevd. Jeg ønsker deg i alle fall lykke til videre! :mozilla_smile:
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
takk for svar amy =)Amy skrev:Hei, nå har jeg lest innlegget ditt to ganger, for her var det mye du hadde tatt opp. Takk for at du ville dele dette med oss! Jeg har selv en del sanndrømmer og tenker at vi har tilgang til en del informasjon når vi sover som vi ellers ikke så lett får tilgang til. En høyere del av oss selv om man vil. Og den skikkelsen med svart hette som du så, er det en mulighet for at han kan være en hjelper du har? Ofte kan en hjelper virke skremmende til man blir kjent med eller får vite at det er en hjelper. Som det sies før her i tråden så kan et medium være tingen. Et medium kan kanskje hjelpe med å finne ut av mange av de tingen du har opplevd. Jeg ønsker deg i alle fall lykke til videre! :mozilla_smile:
hmm, intresangt det du sier med drømmer og informasjon, fikk meg til å få en tanke om dette
med tanke på sanndrømming, at det er mulig å se sin fremtid i drømmer, om det går ann så må det jo gå ann å få informasjon osv fra drømmer, men ja, det er jo mulig via drømmetydning, men da har du jo spesifikk informasjon om hva drømmen kan bety, ikke at den alltid stemmer rett med tydningen, men ja, hva vet vell vi mennesker? i forhold til resten av universet så er vi jo bare noen microskopiske vesener, gud vet hvor mye informasjon som ligger i lufta hele tiden, og universet er jo såppas stort at jeg tror nok ikke vårt fysiske takler så mye informasjon, men hva med når man har gått bort? tenk alt man da kanskje får vite om forskjellige ting, det er egentlig ganske sykt å tenke på.
hmm, ja du sier noe der, kanskje det var min hjelper? for den skikkelsen var der en god stund, kanskje fra 2-4 minutter, om det hadde vært f.eks en ånd eller en annen skikkelse så vil jeg da tro den kanskje hadde forsvunnet ganske raskt, eller evnt med en gang jeg hadde sett den, men den var der såppas lenge, og jeg så tydelig formen på den.
ja et medium hadde vært noe å hatt her en gang, for gud vet hva evnt et medium kan fortelle, kanskje om jeg får besøk av et medium en gang, så får jeg kanskje vite noe som forklarer noen av mine ubesvarte spørsmål angående tinga jeg har opplevd, hadde jo vært spennende å få vite litt også.
Antall ord: 453
Hide post links |
-
- Konto avsluttet
- Startet: 03 Jun 2010 12:04
- 14
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Ja, når det gjelder informasjon i drømmer så har jeg både fått advarsler om ting som kan gå galt hvis jeg ikke er ops på det og handler deretter, og sett ting som kommer til å skje. Mange ganger har det vært godt for meg å vært forberedt, det har hjulpet meg og gjort ting lettere å takle i etterkant. At det er mye mellom himmel og jord er både sikkert og visst.
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 14
Amy skrev:Ja, når det gjelder informasjon i drømmer så har jeg både fått advarsler om ting som kan gå galt hvis jeg ikke er ops på det og handler deretter, og sett ting som kommer til å skje. Mange ganger har det vært godt for meg å vært forberedt, det har hjulpet meg og gjort ting lettere å takle i etterkant. At det er mye mellom himmel og jord er både sikkert og visst.
spennende det du sier, jeg kan ikke huske at jeg har fått noen spesifikke advarsler, di drømmene jeg har hatt som har vært sanndrømming har som regel bare vært gode ting som skulle skje, eller f.eks at jeg drømte om en normal hverdag, og har også prøvd mange ganger å tyde mine drømmer via drømmetydning på en nettside jeg har lagra i bokmerker, og det meste jeg har drømt om har tyda på at det skal skje noe positivt eller at jeg ikke trenger bekymre meg.
og ja, det er alltids godt å være forberedt om det skal skje noe som kan ende dårlig, for da vet man jo evnt hva man skal gjøre for å unngå det =) og det er bra det har hjulpet deg =)
Antall ord: 216
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Cluet til at du ikke er sanndrømt, er at du ikke 'husker' noe før det har skjedd. Det du opplever er nok hjernen din som spiller deg et puss og retrofitter den nye opplevelsen inn i et gammelt og diffust minne av en drøm.i drømmene mine kan jeg se hva som skjer i fremtiden, men det gjelder desverre bare meg sjøl, og som jeg kan huske, så merket jeg først mine sanndrømmer da jeg gikk i 4 klasse, det har seg sånn at jeg om natta da drømmer en ting som f.eks: jeg går ut for å skru på bil eller noe, eller går tur i skogen for eksempel,og drømmene er så fullt detaljert, men noen ganger da jeg våkner, så husker jeg ikke drømmen, men så.. det varierer da.. noen dager, noen andre ganger noen uker til fler måneder, så lever jeg som normalt, plutselig får jeg sånn ''deja vu'' aktig følelse, så tenker jeg meg om, og da lyser det opp for meg ''dette har jeg jo drømt om for ikke så lenge siden'' og da legger jeg spesielt merke til småe detaljer, samtidig som det da dukker opp bilder i hodet fra drømmen, og di bildene jeg får, kan jeg sammenligne 100% i detalj, [..]
Du kan prøve å teste deg selv. For eksempel ved å skrive ned drømmene dine når du våkner (noter detaljer, tegn).
Antall ord: 254
Hide post links |