I tiden som har gått har det vært utrolig dårlig energi på rommet mitt. Med en gang jeg har kommet inn på rommet mitt, har jeg følt meg slapp, og sliten. Men jeg var hos en venn av mamma. Og hun fortalte at om jeg hadde et speil på rommet mitt ( som jeg selfølgelig hadde ) burde jeg ta det vekk en stund, og se om det ble bedre. Og det ble det faktisk. Men jeg kjenner at det henger litt igjen. Og etter at speilet har blitt satt på rommet til mamma og pappa, har det skjedd at klokken har vært litt.. rar, for å si det sånn. Den ringer på feil tidspunkt osv, men jeg vet ikke om det har noe særlig med paranormale hendelser å gjøre.
Uansett, jeg lurer på om det er noe merkelig med det speilet. Var det slik at det sugde energi inntil seg? Jeg har alltid syntes det har vært noe merkelig med det, for å være ærlig. Har ikke likt meg på rommet mitt. Men etter at jeg tok det ut, har det blitt litt bedre for meg.
Noen mening rundt dette?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Dårlig energi på rommet mitt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Re: Dårlig energi på rommet mitt
Det går vel mer i forstyrrende elementer og god søvnhygiene, typ ikke planter, ikke for mange elektriske ting der inne, som tv, radio osv, ikke speil. evt så er det en placebo effekt da du fjerna speilet fordi du hørte og trodde det ville funke. evt så er det elektromagnetiske felt pga dårlig strømisolering
Antall ord: 59
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Er denne vennen til din mor et medium,klarsynt eller noe ?Ghostgirl5 skrev:I tiden som har gått har det vært utrolig dårlig energi på rommet mitt. Med en gang jeg har kommet inn på rommet mitt, har jeg følt meg slapp, og sliten. Men jeg var hos en venn av mamma. Og hun fortalte at om jeg hadde et speil på rommet mitt ( som jeg selfølgelig hadde ) burde jeg ta det vekk en stund, og se om det ble bedre. Og det ble det faktisk. Men jeg kjenner at det henger litt igjen. Og etter at speilet har blitt satt på rommet til mamma og pappa, har det skjedd at klokken har vært litt.. rar, for å si det sånn. Den ringer på feil tidspunkt osv, men jeg vet ikke om det har noe særlig med paranormale hendelser å gjøre.
Uansett, jeg lurer på om det er noe merkelig med det speilet. Var det slik at det sugde energi inntil seg? Jeg har alltid syntes det har vært noe merkelig med det, for å være ærlig. Har ikke likt meg på rommet mitt. Men etter at jeg tok det ut, har det blitt litt bedre for meg.
Noen mening rundt dette?
Grunnen til at jeg spør er nettop fordi du nevnte i det du skrev ovenfor at hun spurte
deg om du hadde et speil på rommet der urolighetene befant seg og hun ba deg fjerne det en stund da du sa du hadde det. Om hun ikke er et medium eller klarsynt så vil jeg si at hun må ha
viten om nettop det speilet fra før.For hvem er det som ber en person fjerne et speil fra rommet
dær det er uroligheter om man ikke vet hva som kan være årsaken til uroligheten fra før ?
Jeg har vært borti en gammel kiste og et skrivebord som faktisk lagde uroligheter nettop
dær det sto og skapte dårlige tunge energier samtidig lyder.De som bodde dær hadde
kjøpt skrivebordet på auksjon der man kan få tak i gamle ting.Etter det hadde kommet inn
i huset begynte rare ting og skje og de trodde de hadde fått det man kaller "spøkelser" .
Det viste seg at det var gamle energier i skrivebordet som var fra tidligere eiere igjennom
mange generasjoner som hadde satt seg. Dette kaller man energi spor og kan ofte forbindes
med det folk kaller og tror er spøkelser. Det man da gjorde var og rense energien fra skrivebordet og etter dette har det blitt helt stille.Du forklarte også at da speilet ble satt på soverommet til din mor og far begynte vekke klokken og oppføre seg litt rart.Jeg tror det speilet kan
være årsaken til en god del av det du har mærket. av det du skriver tror jeg det er gamle energier i speilet som henger igjen slik som det jeg nevnte om skrivebordet og kisten.Jeg sier ikke at alt behøver være speilet sin skyld men utifra det du har skrevet så har speilet helt klart en forbindelse med det du har opplevd.Det jeg ville gjort om jeg var deg var og fjerne speilet fra
huset og se hvordan stevningen i huset blir da.Vis det blir helt rolig
og du ikke merker noe mere så er det sansyneligvis speilet.Det du kan gjøre siden jeg regner med
at du vil beholde speilet er og få en eller annen til og rense speilet for deg altså et medium.
Samtidig så får du skrive på forumet ossen det går videre. :mozilla_smile:
Antall ord: 619
Hide post links |
Vel, mammas veninne er nok ikke klarsynt. Men hun hadde det samme problemet. Tung energi i stua osv. Så derfor fikk hun tak i en klarsynt. Og hun forklarte det at det var lurt å ta ut speilet. Men jeg undres litt, for det speilet er ikke så gammelt. Egentlig ganske nytt. Kjøpt fra IKEA. Haha. Men om det ikke er speilet, kan det være noe annet? Det er ikke så god luft her inne, men jeg har vinduet mitt opp på det høyeste om natten, og døren opp også. Så det skal være god nok luft her inne. Men det er igjen ganske tungt her. Sitter jo inne på rommet mitt å skriver dette nå, så jeg kjenner det. Er selv ganske ung, så jeg prøver å finne litt ut av det.
Antall ord: 136
Hide post links |
Har du hørt om Feng Shui? Gammel, kinesisk filosofi om hvordan man bør plassere gjenstander i et rom i forhold til hverandre. Man skal f.eks. ikke ligge med hodet mot døra eller ha speil som vender mot senga. I tillegg bør senga stå slik at enden av senga der du ligger med hodet, bør vende mot veggen. Har ikke lest så veldig mye om det, men det kan ha en mening i seg:) Prøv google eller youtube!
Antall ord: 84
Hide post links |
Aldri hørt om nei. Men i det siste har det blitt litt bedre. Men det har seg slik at nå har jeg fått større tv på rommet. Og når det er sol ute så reflekteres solen i tvn. Og tv'n står på samme plass som speilet gjorde. Og da får jeg dette inn i hodet igjen, om er det så lurt? Kan jo godt hende at kroppen har funnet alt opp. Men jeg får ikke sove om natten. Alt for varmt. Og vinduet står helt opp, døren også. Og vinduet i gangen her, som ikke er så langt unna rommet mitt. Så det burde virkelig bli kjørligere her inne! Hmm..
Antall ord: 121
Hide post links |