Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKjærlighet ved første blikk

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Hecate »

Jeg fikk kanalisert min hjelper en gang for noen år siden og da "snakket vi" om dette med soulmates og kjærlighet. Det er en lang historie jeg ikke orker å rippe opp i, men min hjelper sa den gang at i dette livet skal jeg lære å elske flere menn. Den gangen var jeg gift, men jeg hadde et par forelskelser og forhold bak meg som helt sikkert har formet meg til den jeg er, men det var litt utenkelig for meg den gangen at jeg skulle elske noen "nye" når jeg allerede tilhørte en annen...
Nå sitter jeg her med mann nr. 2 og venter hans barn. En helt ny familiekonstellasjon... Lurer på om det var dette hjelperen min mente eller om jeg har ubevisst staket ut kursen på nytt etter at jeg fikk denne kanaliseringen? Det er godt en ikke vet hva fremtiden bringer :)
Antall ord: 148
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Purka »

Min erfaring var helt og holdent god. Vi var og er soulmates! Vi hadde ikke et forhold vi kalte et forhold, men vi holdt ikke verken vennskapet eller vår kjærlighet og tiltrekning til hverandre hemmelig for andre. Det var bare det at vi ikke kalte hverandre for kjærester, og ikke bodde sammen..... bare rett vegg i vegg kan man si. Utenom dette var vi også kollegaer og har felles venner og bekjente. Vi kjenner hele familien til hverandre.
Nå vil dere kanskje kalle dette et forhold, men det er ikke samme type forhold som jeg setter under kategorien kjæreste, samboer osv. Vi var vel mer som et veldig gammelt ektepar som hadde blitt forelsket i hverandre på nytt.
Vi hadde våre feider, samme interresser, samme døgnrytme, begge lyttet og begge snakket.
Forskjellen lå mest i hvor vi ønsket å bo, og min virkelighetssans er vel et par tre hakk høyere i nivå enn hans :) Men dette var da også en av de tingene som sjarmerte meg.
Aldersforskjellen er også stor. jeg var 18 og jomfru, han 45 og laaaaaangt fra uprøvd i faget ;)
Men jeg er nå 30 og har seff forandret meg mye siden den gang. men fremdeles er det deilig å tenke tilbake. Og I og med at jeg har ønsket å være singel siden den gang, så skal jeg ikke se bort ifra at jeg kunne frivillig gjort alt om igjen hvis vi møtes igjen i nærmeste fremtid.
han er både snill, god og pen og veltrent. Alle de gode egenskapene innehar han.
Kombinasjonen jeg kaller sexy ;) Lyst til å bite ham, ffor han er farlig deilig. En type mann jeg ikke ønsker å se i min sønn om tre fire år. Da blir det ikke greit å være foreldre for jenter iallefall ;)
det er bare fornuften som holder meg på matta. Ingenting annet.

( ikke syns synd på meg, jeg har det fortreffelig. jeg er fremdeles like på knærne etter ham og trives stort med det :)
Fantasi har ingen grenser annet enn de en setter selv. Jeg er utrolig heldig jeg, og priveligert vil jeg påstå. Det er ikke alle som kan gå i dusjen og bare tenke på sin store kjærlighet, og gå ut nydusjet og super tilfredsstillt av bare en dusj og kokende hotte tanker :D
Ingenting kan noensinne bli bedre. Og jeg har verdens beste samvittighet hvis jeg ser ham igjen.
For den eneste som har pirret meg er ham. Ingen leketøy og ingen mann. Tilogmed tamponger er et totalforbud i mitt liv. Mitt underliv er forseglet, til jeg får fyre løs på ham igjen. :D
Sist redigert av Purka på 21 Mai 2010 10:30, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 444
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Hecate »

magnolia skrev:Er det noen som har erfart at man ikke kan snakke med den man er så glad i og føler slik stor kjærlighet for? Er det noen som har vært i et forhold der følelsene er veldig intense og sterke, men du opplever at den du ønsker å dele ditt liv med, kan du ikke prate med! Jeg snakker ikke om sånt prat som dagligdagse ting og om vær og vind.

Hva om du ikke tørr å slippe den du er glad i, innpå deg? Hva skjer da mellom de to som elsker hverandre? Hvordan er det mulig å dele livet sammen med den du har slik kjærlighet for når man ikke oppnår mental kontakt?

Hvordan oppnår man den store kjærligheten? Og hvordan definerer dere ordet? Hva er ekte kjærlighet?

Det er mulig å være veldig, veldig glad i den andre og likevel føle seg så utrolig ensom, så utrolig alene!
JA! Vet veldig godt hva du snakker om og jeg tror det er mange som opplever dette og dessverre er det vel mangel på kommunikasjon på samme bølgelengde som er årsaken til at forholdet ryker. Det er veldig vondt fordi en vil jo gjerne forstå og bli forstått når en elsker hverandre. Jeg tror det er like vondt for begge, egentlig. Ikke bare den som lider under frykten for å åpne seg og slippe noen inn, men også den som føler seg utestengt og kommer til kort. Det rare er jo at når forholdet omsider er over og en har fått alt på avstand, så er det lettere å snakke sammen igjen. Som om spenningen og karmabåndene er brutt...?
Antall ord: 288
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av zind »

magnolia skrev:Er det noen som har erfart at man ikke kan snakke med den man er så glad i og føler slik stor kjærlighet for? Er det noen som har vært i et forhold der følelsene er veldig intense og sterke, men du opplever at den du ønsker å dele ditt liv med, kan du ikke prate med! Jeg snakker ikke om sånt prat som dagligdagse ting og om vær og vind.

Hva om du ikke tørr å slippe den du er glad i, innpå deg? Hva skjer da mellom de to som elsker hverandre? Hvordan er det mulig å dele livet sammen med den du har slik kjærlighet for når man ikke oppnår mental kontakt?

Hvordan oppnår man den store kjærligheten? Og hvordan definerer dere ordet? Hva er ekte kjærlighet?

Det er mulig å være veldig, veldig glad i den andre og likevel føle seg så utrolig ensom, så utrolig alene!
jeg har opplevd at det du nevner først her. Jeg har faktisk opplevd det i stor grad i 2 av 3 forhold. Jeg har respekt for at enkelte vil trenge tid for å kunne åpne seg, men som du sier, i lengden er det nesten mer ensomt å føle seg alene i et forhold enn å ikke ha noe partner... Then again, for at man skal lære og erfare er det nødt til å være motstand og tøffe tak. Det er lite vekst i "perfekte" forhold :)

Jeg syntes det er feil at kjærlighet er forbeholdt forhold. For meg ekte kjærlighet ubetinget. Ingenting er bedre enn å være forelsket i livet i seg selv. Den enheten vi søker ligger nok uansett ikke i et annet menneske, men i at man forenes med sitt høyere selv og ser enheten i alt som er. Kanskje er den slags forbehold de ytterst få levende mestre her på jorden, og at de fleste dødelige av oss ikke opplever at all tomhet erstattes med helhet og enhet før dette livet er over.

Det er forskjell på lyst/lidenskap og kjærlighet mener nå jeg. Og mye av det som nevnes i denne tråden er vel det første? :P
Antall ord: 375
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bondpie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 69
Startet: 29 Mar 2007 23:49
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Bondpie »

Kjærlighet ved første blikk har jeg aldri opplevd, men det hender jeg møter mennesker med spesielle øyne. Det er som om jeg dras mot dem, og jeg ser noe i øynene deres som jeg ikke helt får tak i. En klarsynt sa en gang, at jeg kjenner disse menneskene fra tidligere liv, som vi har hatt sammen.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av GJEST »

Jada, har opplevd det flere ganger :lol:
Men det har aldri vart :roll:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nuttapia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 18 Feb 2008 20:30
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Der ingen sku tru at eg kan bu!

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av nuttapia »

Så utrolig mange flotte svar! :mozilla_smile:

Ok, dette ble et langt innlegg, men shit au:

Jeg har opplevd det selv. Én gang. Og han er jeg samboer med nå. :)

Vi gikk i samme klasse under utdanningen, og vi sendte laaaaaaange blikk til hverandre.. Det startet ganske så straks det første året. Han hadde samboer og jeg hadde et avstandsforhold. Plutselig gikk forholdet mitt i vasken, og jeg ble uventet betatt av en helt annen i min klasse.. Fordi han formelig LYSTE ut: JEG ER SINGEL! ...uff, så teit.. Men nå var jo jeg blitt singel også :lol:
Han jeg EGENTLIG var betatt av fra begynnelsen, gjorde det slutt med samboeren den samme tiden. :mozilla_tongue:

MEN - jeg velger å tro at det var en mening med det. Jeg skulle få oppleve å være ENSOM i det nye forholdet.. Vi flyttet fort sammen og..det gikk jo virkelig ikke an å prate med ham etterhvert. Han prøvde virkelig å åpne seg, men han klarte ikke. Vi var fullstendig på hver vår planet :? En utrolig trist tid egentlig, men DU, hvor mye jeg har lært av å være rake motsetninger! Vi hadde én felles ting, og det var utdanningen vi gikk på...
Etter 4 år ble det slutt på mitt samboerskap. Jeg hadde 1 måned hvor jeg bare sov og reflekterte over hvor langt man virkelig kan gå i et forhold. Med en stemme i hodet som hele tiden sier "Joda, dette går bra. Jeg elsker ham. Vi skal gifte oss, få barn, kjøpe hus og bil. Han har jo så ålreit familie" etc... Jeg var på randen til å slette meg ut fullstendig. Jeg godtok alt, han var "verdensmester". Men jeg fant ut en viktig ting. At jeg var like verdifull som alle andre mennesker.
Jeg er sikker på at jeg vokste 10 meter den måneden.. og gikk ned 10 kilo, men det var bare sunt for meg :mozilla_cool:

Så møtte jeg blikket igjen. Det var det samme blikket som for 5 år siden gjorde meg mo i knærne og ekstremt fnisete. Da hadde jeg flyttet for meg selv, og jeg var blitt den glade jenta jeg var en gang for mange år siden. Han ba meg ut på date, og den dag idag har vi det veldig morsomt med at han har følt det samme som meg alle årene vi har vært kjent. :mozilla_oops:

Jeg velger å tro at man kan møte en tiltrekning i en persons øyne. Jeg har venner som jeg er sikker på at jeg har møtt i tidligere liv.
Samboeren min er meget lite interessert (han ler helst...) av det paranormale.. Jeg har aldri spurt om hva han tror ang dette sagnomsuste "blikket". Men at det var noe spesielt, dét har han sagt!

Zind: Er helt enig! Jeg tror også at man kan oppleve å få en tiltrekning til et annet menneske KUN på det seksuelle plan. Been there, done that. Som mange andre :) Men hvem vet, kanskje man har vært elskere i et tidligere liv ;)

Også synes jeg det er godt å ta vare på de følelsene man får ved flørting etc. Flørt på et helt uskyldig nivå, er bare koselig, uansett hvor glad man er i sin partner. Ta med de gode følelsene hjem, og bruk de i forholdet. Spice up your life! Du velger helt selv hvor mye tanker og følelser man skal legge i en flørt. Tenk om du gir opp partneren din for en flørt.. Også finner du ut at det bare er en blaff! :cry:

Ok, nå beveget jeg meg veldig utenfor det jeg først presenerte i emnet. Sorry!

Ha en fin dag, alle!
Antall ord: 619
Just another brick in the wall..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 212
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Liisa »

Jeg har opplevd det en gang :mozilla_smile:
Nå er jeg bare 23år og dette var nårr jeg var 17år, men allikevel så klarer jeg ikke og elske en person på samme måten som jeg gjorde med han.
Forholde vårt ble bare sterker og sterkere, vi var bestevenner og kjærester som pratet om absolutt alt. Har hatt en del problemer tidligerer og av og til kom disse tilbake i form av en etterreaksjon.
Hvor jeg kunne ligge og grine i flere timer og han trøsta og gjorde alt for at ting skulle bli bedre og og det fungerte. Tilslutt fikk jeg ikke sånne "anfall" lengre. Fordi jeg viste at han var der for meg selv om jeg hadde dårlige perioder. Og jeg skjønte at det var greit og gråte og slippe det ut og bli ferdig med det.
Han tok meg alltid seriøst og viste at jeg ikke gjorde det bare for og få melidenhet.
Forholde ble så intenst at jeg nesten ikke klarte og være fra han. Han skulle dra bort og bli borte i tre uker, det var tre uker med bunnløs sorg. Jeeg hadde det helt jævli rett og slett.
Jeg sto og grein når han kom hjem igjen, og jeg er egentlig ikke sånn følelses person. Kan heller bli oppfattet som litt kald.

Forholde var over etter litt over et år, fordi jeg gjorde det slutt. Jeg angret som en hund. Av en eller annen merkelig grunn så fikk jeg plutselig for meg at jeg ikke trengte han lengre.
Men når forholde var over og jeg skjønte at jeg ikke fikk han tilbake så forsto jeg hvem som hadde vært min støtte til og fungere normalt. Det var han det.
Sorgen var bunnløs, jeg satt i en mørk brønn første 4mnd, og jeg utviklet psorriasis. Så hardt gikk det inn på kroppen min.
Det gikk flere år før det værste sorgen ga seg.

Alle venninene mine sier at jeg ble aldri meg sjøl igjen etter det forholde, og det er sant. Men jeg lærte veldig mye av det når det ble slutt. Gode erfaringer som jeg tar med meg videre og som gjør at jeg takler slike ting bedre.

Jeg var veldig ung da, og jeg er ikke gammel nå heller. Men jeg veit at jeg aldri vil få de samme følelsene for en person igjen. Jeg ble for brent av de greiene der og det har ført til at jeg rett og slett har blitt kynisk. Jeg klarer ikke og løsne opp den knuta som satt seg uansett hvor hardt jeg prøver.
Alt var bra med den gutten, han var bra for meg. Det er bare synd jeg ikke klarte og se det før det var for sent ;) I dag er vi gode venner, prater ikke så ofte men når vi først møtes så prater vi om alt. Og ordner opp i en del rusk som kom etter at det ble slutt.
Antall ord: 527
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Satsuki
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 638
Startet: 11 Okt 2005 16:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Re: Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Satsuki »

Ja, jeg har det.. men jeg kaller det usynlig tiltrekning. Det som gjør at man bare "klikker" med en person. Og det mener jeg kan skje med et blikk. Men jeg tror også på kjærlighet som vokser gradvis fram, når man blir kjent. For selv om alt føles riktig umiddelbart, er det ikke alltid man faktisk funker sammen, eller at det er for det beste.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av ludoburgero »

Jeg dykka litt, og fant denne tråden på havets bunn, jeg.

Det som er så merkelig er det som skjedde ikveld...
Har ikke for vane å oppleve noe sånn som dette, men herregud - jeg blir nesten flau av å fortelle dette, men det var så spesielt at jeg har behov for det likevel. Det kan kanskje virke som en bagatell for andre, og det er en av grunnene til at det er flaut - for jeg er helt oppstemt... har aldri opplevd maken til å bli så betatt som jeg ble ikveld. Og jeg forstår ikke hvorfor i det hele tatt! :oops:

For å gjøre en kort historie kort, for det var egentlig ingen spesiell kveld...
Dro til byen tidligere idag, da var det sånn noenlunde pent vær. Møtte en kompis, han spiste middag og jeg tok en kaffe. Så gikk vi bort til gamle jobben (som jeg jo sa opp rett før helga), for ei venninne jobber der også. Sto der og jabba ei stund - og så skjer det som skjedde:

For en time siden går jeg bort for å ta bussen hjem. Det er skikkelig mørkt ute nå, og vinden uler til og med litt, mens regne pisker som om det skulle vært midt i oktober. Jeg elsker slikt vær, og jeg ble satt i en slags merkelig stemning bare av den grunn. Det begynte å vokse en litt sånn nostalgisk følelse i meg, som om jeg mintes noe som skjedde for noen år siden, og at alle følelsene i kroppen var der... kanskje fem år tilbake... veldig intuitivt... og jeg klarer ikke sette fingeren på noe av det, men det har ligget litt "sånt" i luften i det siste...
(ok, dette høres sikkert rart ut, men det er den eneste måten jeg klarer å beskrive det på nå...)

Så skjer det at jeg tar på meg hetta på vei bort til busskuret. Og siden regnet pisker, så tenker jeg å stå innenfor der, selv om det er trangt om plassen. Det står masse folk der fra før, en del ungdommer. For seg selv, alene der, står det ei jente. Hun er kanskje 5-7 år yngre enn meg, antar jeg - og hun ser på meg, merker jeg i øyekroken. Tenker at hun bare kikker tilfeldigvis, men jeg merker dette en liten stund, så jeg ser mot henne - og så møtes blikkene våre.

Hun var søt... ja, og pen også. Men poenget er at det var ikke noe iøynefallende spesielt med henne ved første blikk. Hun hutret litt og sto og lyttet til musikk, merket jeg. Men jeg følte en slags tiltrekning jeg ikke har kjent på flere år (sånn, seriøst... veldig, veldig rart). Dette var en merkverdig dyp følelse. Og så er dette liksom første gang jeg ser denne jenta tror jeg, men det var likevel noe vagt kjent med henne. Så har jeg stått der en stund, tar av meg hetta, og jeg føler at hun ser på meg i sidesynet litt sånn innimellom.

Bussen kommer, og jeg går inn fremme. Hun går inn bakdøra. Så går vi mot hverandre, og ser på hverandre og nesten kolliderer med hverandre. Hun setter seg på et sånt "firer-sete" diagonalt ovenfor meg, og jeg setter meg også på et sånt "firer-sete", så hun sitter vendt bakvendt, så vi sitter med ansiktene mot hverandre. Under omtrent halvparten av bussturen sitter det en dame ovenfor henne, og et par gutter ovenfor meg - og jeg føler meg skikkelig flau og pinlig når jeg sier dette: men jeg hadde problemer med å holde øynene vekke fra denne jenta! Det var helt absurd, for hjertet mitt banket som om jeg var dypt, dypt forelska - og dét med sånn skikkelig intens stormforelskelse. Jeg begynte rett som det var å lure på hva som i all verden gikk av meg... :roll: Fornemmet også at hun så bort på meg, og ved noen anledninger fikk jeg bekreftet dette i speilbildet gjennom vinduet da jeg satt og tittet "ut"... og ut.

I det hun skulle av, bare tre stopp før meg, så søkte hun blikket sitt rettet mot mitt.
Følte hun skulle til å smile, men tenkte jeg kanskje var innbilsk som trodde det, så ble jeg nervøs og kikket straks vekk, selv om jeg tror jeg hadde et veldig subtilt, skjult og veldig forsiktig smil selv, iallefall med øynene. Kanskje jeg så teit ut fordi jeg virket avslørende fornøyd, og som sagt veldig oppstemt? For helt ærlig - den jenta der, hun BLE nydelig i mine øyne. Hun var jo som sagt pen og søt og alt det der... men jeg begynte å bli forvirret... så ble jeg usikker og tenkte "Kanskje hun merker at jeg ble så betatt av henne at hun kikker bort fordi hun ble litt brydd?", så jeg følte meg ekstra dum på grunn av akkurat dette.

...men som trådens tittel; dette her var "kjærlighet ved første blikk" for meg iallefall.
Sjeldent har jeg følt noe slik, og ALDRI - jeg gjentar: ALDRI... ALDRI, ALDRI... har jeg noensinne følt akkurat dette med så stor tyngde og dybde, så plutselig, impulsivt, spontant...

:oops:

Hilsen en veldig pinlig berørt ludo som lurer på om det har bikket helt over for seg..?
Antall ord: 908
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av karina »

For en fin historie! :D

Synd at dere skiltes uten at du fikk pratet med henne da... det er jo nettopp i sånne situasjoner man bare burde gutse og ta kontakt liksom. Men du bor kanskje på et såpass lite sted at det er sjanser for å se henne igjen? Hvertfall hvis dere tar bussen fra samme sted.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av ludoburgero »

Ja... jeg går jo enda og undres over hvem denne jenta var.
Sannsynligheten er jo veldig stor for at jeg ser henne igjen, da.

Tenk om det hadde vært slik at hun tilfeldigvis leste her?
Forumet har jo mange lesere, men ikke så mange aktive skribenter.
Det hadde jo vært verdens pinligste, for hun hadde jo da skjønt at det var henne.
Hun hadde en del særtrekk (sånn ytre greier) som jeg ikke legger ut om i detalje da, som definitivt gjør at jeg kjenner henne igjen hvis jeg ser henne en annen gang.

Bor ikke på et lite sted (bydelen altså), men det er bare snakk om 8 minutters spasertur fra meg der hun gikk av, så det er jo nokså i "nabolaget". Syntes rett og slett denne jenta var nydelig, jeg. Hun hadde noe "sjelelig kjent" med seg om det går an å si det..? Utstrålingen hennes var veldig levende og litt sånn: "Jeg er ei jente som liker å kanskje enten tegne, lese eller male for meg selv mens jeg lytter til musikk". Det formelig sto skrevet i pannen hennes. Jeg er nesten overbevist om at jeg hadde hatt helt rett om jeg skulle tippe på hva hun kunne ha syslet med.
Antall ord: 213
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av karina »

Hehe, du dømmer etter utseende skjønner jeg? :mozilla_wink:

Neida, men det blir spennende å se om du ser henne igjen da! Da får du ikke lov av meg å la henne forsvinne igjen uten å ta kontakt. Da kommer jeg og biter deg i stumpen! :evillaugh
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Corvus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 19 Sep 2011 10:49
12
Blitt takket: 1 gang

- Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Corvus »

Da jeg traff kjæresten min var det kun som venner, vi var begge to komme tut av forhold ganske nylig og var ganske bestemt på å leve singellivet og bare være venner. Det funka i en uke før jeg brøt sammen og sa at jeg ikke kunen tenke meg å våkne opp en dag til å vite at vi bare var venner. Han sa han hadde følt det samme, den kjemien som vokste mellom oss fra vi første gang møttes til bare en uke senere var utrolig. Tre år senere er vi utrolig lykkelig sammen, alt går i harmoni og jeg tenker tilbake på forhold jeg har hatt før og lurer på hvordan jeg kunne krangle og hyle og gråte så mye uten å avslutte det.

Jeg tror ikke nødvendigvis på kjærlighet ved første blikk, men at man kjenner det når det er rett.
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Kjærlighet ved første blikk

Innlegg av Diffusa »

Ludo, likte historien din jeg :flirt .

Håper du treffer henne igjen og at hun føler det likedan.
Antall ord: 18
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links