Ble helt skremt når jeg så denne videon! De er et slags team som utforsker spøkelseshus, og steder der folk går igjen osv... Det er mange flere videoer på youtube brukeren dems. De har massevis av stilige videoer, som du gjerne må ta en kikk på! :mozilla_smile: De virker som noen veldig seriøst folk, og ikke de som vil prøve å lure deg!
Uansett, linken til videoen er: http://www.youtube.com/watch?v=JGzprY4N ... 47eCHZlZ4Y
Spol til rundt 0:53! Og rundt 1:10 kan du se denne "orben'" som de kaller det utvikler seg til et spøkelse! Kameramannen ble nok litt redd, og hoppet unna med et lite "shit!"
Hva tror dere? Jeg tror helt ærlig 100% på dette! Mye fordi jeg har sett på mange av de andre videoene dems!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøkelse gjør direkte kontakt med det levende!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2010 19:49
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2010 08:13
- 14
- Kjønn (valgfri): Sugge
Re: Spøkelse gjør direkte kontakt med det levende!
denne beit iallefall ikke jeg på. det må jeg si. og mye av grunden til det er at det til dag dato ikke er bevist at en eneste video av såkalte spøkelser er ekte.
Delvis også fordi jeg la merke til at dette rommet hadde unaturlig mange speil. og jeg så stadig vage gjenspeilinger av kameramannen samt gjenspeiling av kamera lyset.
ikke tro alt du ser på tv. det er for enkelt å redigere filmer og også manipulere.
Og hvis man tenker etter, så vil man også huske at tryllekunstnere også er illusjonister. og til tross for at alt ser ekte ut, såvet vi at det hele er et triks.
ser man derimot en ånd e.l i virkeligheten, så kan man heller tro.
Jeg betviler ikke sånn uten videre at dette stedet kan være hjemsøkt. men det er ikke dermed sagt at det du så på denne filmen var paranormalt og hadde noe som helst med spøkelser å gjøre.
Synes det lignet på Casper jeg ikke veldig skummelt. Men fungerer vel bra i en film for mørkredde tolvåringer
Delvis også fordi jeg la merke til at dette rommet hadde unaturlig mange speil. og jeg så stadig vage gjenspeilinger av kameramannen samt gjenspeiling av kamera lyset.
ikke tro alt du ser på tv. det er for enkelt å redigere filmer og også manipulere.
Og hvis man tenker etter, så vil man også huske at tryllekunstnere også er illusjonister. og til tross for at alt ser ekte ut, såvet vi at det hele er et triks.
ser man derimot en ånd e.l i virkeligheten, så kan man heller tro.
Jeg betviler ikke sånn uten videre at dette stedet kan være hjemsøkt. men det er ikke dermed sagt at det du så på denne filmen var paranormalt og hadde noe som helst med spøkelser å gjøre.
Synes det lignet på Casper jeg ikke veldig skummelt. Men fungerer vel bra i en film for mørkredde tolvåringer
Antall ord: 187
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |