Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserGJENFERD Å LYSPÆRER?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

angvaaald
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 23 Sep 2009 00:55
14

GJENFERD Å LYSPÆRER?

Innlegg av angvaaald »

okey hehe, for en stund siden merket jeg at når jeg ble redd/følte frykt eller hørte lyder begynte lyspærene å gå. en natt for ikke så lenge siden drømte jeg om at en demon skulle ta meg ånår jeg våknet var 3 av de 4 lysene på rommet gått, å det har skjedd flere ganger å jeg begynner å skjønne et mønster. sånn som i natt jeg hørte rrare lyder i gangen, noe som er ganske sjeldent i dette huset tror tror ikke det er noe gjenferd eller lignede som bor her "fast", men det er bare en gang iblandt det skjer noe rare saker, men ja jeg hørte de rare lydene i gangen( hadde igjen drømt om overnatrliske ting) men jeg tenkte jæjæ jeg vil sove, å gadd ikke å bli redd. Når jeg våkna hadde lyset på dassen gått å noen hadde prøvd å bytte pæra?!?! haha hva i alle dager? åsåå så jeg at lyset i ganget hadde gått, og lyset på rommet mitt:) altså det har skjedd mange ganger i løpet av den siste tiden! vet noen hva det er:)?
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angvaaald
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 23 Sep 2009 00:55
14

Re: GJENFERD Å LYSPÆRER?

Innlegg av angvaaald »

må bare tilføye at kupplen" lå ved sidna en stol i naborommet, så den kan ikke ha falt ned:----)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: GJENFERD Å LYSPÆRER?

Innlegg av Lilja »

Aner ikke hva som skjer, eller hvordan, men det er visst ikke så uvanlig.
Har hørt om mange som har opplevd det samme.

Jeg hadde en periode hvor gatelykter slukket da jeg gikk forbi dem. (Var et par venninner som plutselig ikke syns det var så stas å gå tur sammen med meg :badgrin: )

Men jeg forbinder det ikke med frykt eller redsel. Mer med utvikling på et eller annet plan...
Eller også av og til som en liten bekreftelse når jeg har perioder hvor jeg er full av tvil ;)
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angvaaald
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 21
Startet: 23 Sep 2009 00:55
14

Re: GJENFERD Å LYSPÆRER?

Innlegg av angvaaald »

haha jeg skrev feil i det flrste innlegget da. Noe hadde ikek prøvd å skifte pæra med "glass kupplen" rundt, å den ahdde blitt flyttet til naborommet:P:)

Men ja det er kanskje noe i det du sier, men en utvilking på hva?
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 410
Startet: 10 Sep 2008 20:27
15
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: GJENFERD Å LYSPÆRER?

Innlegg av KetMas »

har dere sjekka spenninga, eller sikringen? :)
Antall ord: 6
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: GJENFERD Å LYSPÆRER?

Innlegg av Ankh »

Den logiske forklaringen er jo at pærer varer like lenge og derfor naturlig går omtrent samtidig, samtidig som de blir utsatt for samme belastning (dører som smeller, skritt som forplanter seg til pærer i taket under osv).
Sånn sett vil man oppleve at mange pærer kan ryke samtidig.
Tenkte også på telekinese...?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links