Admin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Da vil du iallfall oppdage om det er noe uvanlig der...Forutz skrev:Men hva mente Asbjørn om at jeg burde sjekke under trappen? Skal forresten ta den ned og pusse den opp.
Hide post links |
Hide post links |
Vet, er nå ikke så sikkert, er bare en feeling...Forutz skrev:Det virker som om du vet at jeg vil finne noe der du, AsbjørnOm jeg finner noe, så skal dere få vite, det er sikkert.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ja, den skilte seg ut! Ser nesten.. lysende ut?TheTech skrev:Oppdaget faktisk en liggende orb/støvkorn på det samme bildet :L Mellom stolen til venstre og gardintrappen ligger størkornet på noe brunt...
Hide post links |
Ja, den skiller seg litt ut, men når jeg ser på den nå så ser jeg at det ligner på et helt vanlig støvkorn, bare at den lyser som du nevner, og at den beveger seg. Det synes jeg er litt merkelig (men ikke overnatulig). Regner med at kameraet stod rolig da bildet ble tatt, de andre støvkornene er bevis på det(?). Dermed må støvkornet ha flyttet seg ved å bli flyttet. Så... Hva har flyttet det? Er det gjennomtrekk, eller er det vind fra personen som gikk der? Altså, om man legger et papir på gulvet og går raskt forbi det, så ser man at papiret, beveger seg. Det samme kan en støvpartikkel gjøre, bare at den trenger mye mindre kraft til for å forflytte seg.Satsuki skrev:Ja, den skilte seg ut! Ser nesten.. lysende ut?TheTech skrev:Oppdaget faktisk en liggende orb/støvkorn på det samme bildet :L Mellom stolen til venstre og gardintrappen ligger størkornet på noe brunt...![]()
Godt observert!
Hide post links |
Hide post links |
Er ikke det til høyre i vinduet, og ikke venstre i vinduet?Viinther skrev:På vinduet til venstre, tror den skyggen er vinduet som reflekterer stilaset:)
Hide post links |