Dette hendte for noen år siden, men sier det uansett.
jeg hadde tatt et bilde av meg selv på terassen en sommer og sente det til en venn. litt senere på dagen fikk jeg spørsmål om hva som var bak meg på bildet. jeg sente øyeblikkelig bildet til en annen venn av meg som var mer kjent med det paranormalet enn meg. han sa at det så ut som det var hodet til en hest bak meg og et øye. jeg fårstår meg på at det er hodet til en hest bak meg for bilde ble tatt noen uker etter hesten vi hadde ble sent til slakt på grunn av dårlig fot. det jeg lurer på er hvorfor øyet er bak meg? det har hendt flere ganger at det har vært et øye bak meg på bilder, også atme andre på bildet.
øyet er ganske utydelig på noen bilder, men førstegangen vi merket det var det ganske tydelig. jeg klarer ikke og forklare helt hvordan det skjer ut, men det er hvite/grå ringer formet som et øye, (rundingene har den vanlige bakgrunnsfargen i bakgrunnen). i midten av øyet er det som om det skal være puppillen.
litt før og etter dette begynte og hende meg tegnet jeg øyner overalt, når jeg var sint hendte det at jeg tengnet en flamme inne i øyet. jeg så på et bilde der øyet var bak meg, da så jeg en flamme inne i øyet, akkurat som jeg tegnet når jeg var sint. (jeg var også sint på det bilde og hele den dagen).
er det noen såm hvet hva det er? hvorfor det er der og hva det er for? ingen jeg kjenner vet det..
(jeg kan ikke å instalere bilder hær, ellers så skulle jeg gjort det.)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ et øye bak meg..
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Sep 2007 00:38
- 17
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: Trondheim
et øye bak meg..
Antall ord: 308
d e mer mellom himmel å jor enj vi kanj klar å finnut.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2010 21:51
- 14
- Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
- Lokalisering: Valdres
Re: et øye bak meg..
Når du blir sint og tenker på den måten om at du ikke liker de øynene som dukker opp. Hvis du tenker for mye på det så kan det hende det er noe som dukker opp på bildene. Når du tegner ett øye på en eller annen måte - Kan godt hende at det duker opp ettersom du tror på det.
etter Mere du tenker på det - flere dukker opp.
etter Mere du tenker på det - flere dukker opp.
Antall ord: 73
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Enten det er positivt eller negativt ^^
Enten det er positivt eller negativt ^^
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |