Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkummle opplevelser på rommet mitt!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
hcyvonne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2010 19:49
14
Kjønn (valgfri): Jente

Skummle opplevelser på rommet mitt!

Innlegg av hcyvonne »

Jeg har flere ganger opplevd rare ting her i huset. Det begynte for 4 år siden.

Jeg satt fredelig for meg selv på rommet og spilte tv-spill. Plutselig hørte jeg en lyd bak meg. Som om noen slapp popcorn corn(upoppa pocorn, altså bare de kornene) ned i bakken. Jeg snudde meg for å se hva det kunne være, og da stoppet lyden helt opp. Så da fortsatte jeg bare å spille videre! Lyden kom tilbake, og når jeg nok en gang snudde meg, sluttet den! Jeg ble så redd at jeg løp ut av rommet! Og jeg var ikke mer en 11/12 år gammel! :mozilla_tongue:

En annen gang så jeg en svart skikkelse som gikk nede ved trappen, jeg trodde bare det var pappa, men når jeg kom til stua så jeg at ALLE satt der! Søsteren min så det samme for ikke så lenge siden! Jeg har også hørt flere ganger av papir som faller i bakken, sengen knirker uten grunn, og en lyd som at noen brutalt bretter eller river en papp pose sammen! Og dette hører jeg når jeg er alene på rommet! Det skremmer meg utrolig mye!

En av de værste opplevelsene var for en måned siden ca. Jeg satt på rommet og spilte på keyboardet mitt! :mozilla_laughing: Jeg hørte at sengen knirket litt, men jeg brydde meg ikke, fordi katten lå i sengen. Jeg hører lyder bak meg, og syntes jeg kan se en skikkelse i speilet. Jeg kjente at jeg blir litt små redd, og trodde bare at det var jeg som så ting for meg fordi jeg var litt trøtt! Men jeg klarte ikke ta blikket bort fra speilet, fordi det jeg så der var så ekte, og da må jeg bare se en gang til! Men jeg så aldri noe mer. Når jeg snur meg litt senere ser jeg en svart skikkelse som beveger seg veldig raskt bort! DA kjente jeg panikken! Hjertet banker i hundre, pusten øker. Jeg lurte på om jeg skulle sitte der og kanskje tenke på noe annet, eller løpe ut. Jeg valgte det siste!

Jeg prøver alltid å finne på en annen grunn til at det skjer. F.eks "det var bare vinden som lagde den lyden", men jeg kan ikke finne på slike grunner til alt! En grunn til at dusjdørene er skyvd til høyre side, når sistemann ut av dusjen er 100% på at de var skyvd til venstre! og ingen har rørt dem! At jeg hører papri falle i gulvet, når det ikke er noe papir på gulvet! Det plager meg at jeg ikke får sove om natten fordi jeg er redd! jeg er bare 15 år gammel! :mozilla_frown: Det meste skjer på rommet mitt! Jeg har aldri vært noe spesielt mørkredd, men nå er jeg livredd når jeg skal legge meg! Sover alltid med tv'en på!

Ja, dette har vært et langt innlegg, og jeg håper dere forstår det meste av det jeg har skrivd! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få fred i huset, og ikke minst på rommet! Har hørt at man skal snakke til spøkelset!? Men hvis jeg gjør det vil jeg føle meg litt dust! Hva hvis spøkelse viser ett tegn eller noe, slik man ser på film! Da hadde jeg tissa i buksa! Har du opplevd noe av det samme før? Hva skal jeg gjøre?! HJELP!
Antall ord: 600

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Skummle opplevelser på rommet mitt!

Innlegg av Gjest »

Dette høres ikke ut som noen farlig ånd. Jeg synes det du forklarer , mer høres ut som du faktisk sitter inne på et tidligere kontor. Tidligere eier/beboer, hadde sannsynligvis kontor på nettopp ditt rom:) Det du muligens hører, er tikke-lyden fra skrivemaskinen, og at de feile dokumentene blir krøllet sammen og kastet på gulvet. Vedkommede som har bodd der før ( kan hende langt tilbake i tid) er sannsynligvis en lege eller advokat/sorenskriver. Let etter husets /jordstykkets historie, så tror jeg nok du vil bli overrasket.
Men ikke vær redd. det er ikke farlig i det heletatt. :mozilla_innocent:
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hcyvonne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2010 19:49
14
Kjønn (valgfri): Jente

Innlegg av hcyvonne »

Tonette skrev:Dette høres ikke ut som noen farlig ånd. Jeg synes det du forklarer , mer høres ut som du faktisk sitter inne på et tidligere kontor. Tidligere eier/beboer, hadde sannsynligvis kontor på nettopp ditt rom:) Det du muligens hører, er tikke-lyden fra skrivemaskinen, og at de feile dokumentene blir krøllet sammen og kastet på gulvet. Vedkommede som har bodd der før ( kan hende langt tilbake i tid) er sannsynligvis en lege eller advokat/sorenskriver. Let etter husets /jordstykkets historie, så tror jeg nok du vil bli overrasket.
Men ikke vær redd. det er ikke farlig i det heletatt. :mozilla_innocent:
Oj, det var smart tenkt! Jeg skal høre med de som eier huset! Huset er jo ganske gammelt! takk for svar! :mozilla_wink:
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chroptus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Apr 2008 19:07
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen

Innlegg av Chroptus »

Jeg har ved få anledninger prøvd å prate til ånder. Gjør ikke det så ofte for det er så vanskelig å prate med noen du ikke har øyekontakt med:p men det høres langt fra ut som noe voldelig. Så synes du burde prøve jeg, klart det skummelt, men møter du frykten, blir du mindre redd. Alt du hører kan enkelt og greit være en energi som sitter igjen etter mange timer, dager, uker og år med noe skriving som Tonette sier. Er ikke sikkert det er en "inteligent" ånd i det hele tatt. Men det finner du vell ut av? ;)
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links