Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHar 3 spøkelser jeg gjerne vil bli kvitt. Noe hjelp å få?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Dark
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2010 15:40
14

Har 3 spøkelser jeg gjerne vil bli kvitt. Noe hjelp å få?

Innlegg av Dark »

Ja, hvor skal man egentlig begynne...
Jeg bor i et 150 år gammelt hus som har vært skole, kommune hus å vanlig boligbygg. Nå er vi 3 stykker som bor her, jeg oppe å huseiern å kjæresten nede. Vi har 3 spøkelser, en gammel dame, en 40-50 år gammel menn og en katt.
Damen har blitt sett oppe hos meg, men hun kjenner jeg ikke mye til. Ser katten går rundt her når mine katter er ute, å hankatten tisser ikke i kassa si første gangen de tisser etter de har vært ute å jeg har sett spøkelseskatten, hunkatten har ikke noe problem med det virker det som.
Damen har kun blitt sett en gang, hun vekte kjæresten til huseiern min når han sov på sofaen, hun bare sto å så på han mens han lå der.
Men, så har vi den derre mannen da.. Huff..
Jeg ser han ofte gå utenfor huset, på andre siden av hovedveien her. Hører han enda oftere gå over stuegolvet mitt når jeg har lagt meg, de nede hører han går her oppe når jeg er på jobb, han har en fast rute han går. Jeg VET når han kommer til å komme til meg, for det kjenner jeg på kroppen på et eller annet merkelig vis, så jeg går å legger meg tidligere de dagene jeg vet han kommer tidligere en vanlig.
Jeg satt på webcam på en chat, med kanskje 20-30 stykker som så på mitt cam, jeg skifta musikk eller noe, så ikek mitt eget cam da altså, i noen sekunder, å alle som så på meg hadde sett en mann i hvit t-skjorte gå bak meg (der er da stuebordet mitt), rett før dette hørte jeg noe enormt til banking i veggen bak meg, akkurat der bankinga var står det en stor varmtvannstank på andre siden, så der var det ingen som kunne banket. lyden stoppet rett før de så han gå bak meg.
Første dagen jeg var her så skulel ejg ta ut dynene mine fra en stor søppelsekk som sto på golvet på et kaldt rom, jeg tok ut dynene å de var varme, kjente på gulvet, var en varm runding akkurat der de sto, var ingen som hadde frt i ovenen eller noe, så rart det var varmt.
Men det er bare småting i forhold til det som er nede hos huseieren min...
De har flere netter på rad våknet av at spøkelsesmannen står over senga deres, noen ganger står han å koser på huseierens legg.. De haropplevd at en bøtte som sto i vasken var halvfull med vann etter de var ute å hentet posten, uten at vannet var på. De har også endel ting som flytter på seg. De har en hund som ofte kjenner nærværet av spøkelset, kan begynne å bjeffe på ingenting.
Den verste natten jeg har vært med på hittil er faktisk halloween. Da var hadde de fest nede, å jeg var med.
Alt var rolig til ca. 03.00, da starta ting å skje. Vi satt rolig på den ene stua, så starta de som driver med det å røyke hasj (jeg er ikek en av de, så er det sagt :mozilla_tongue: ) Da begynte strømmen å gå, kun på dette rommet vi satt i. 20-30 ganger på rad, vi slo av alt som toks trøm til det kun var en lampe eller to igjen. Siden vi lufta endel pga røykinga så ble det kaldt der, så vi flytta oss over til den andre stua, også fordi vi ble lei av å gå opp i 2. etasje for å slå på strømmen hele tiden.
Da starta strømmen å gå i den stua, å kun i den stua. Vi slo ikke på noe mer enår vi gikk inn i den stua, heller tvert om, av med tvn, stereoanlegg osv, tok ut ledninger osv til det til slutt sto igjen en lampe å en ovn.
For å komme seg til 2. nå, måtte vi gå igjennom kjøkkenet, der er det en dør med et løst dørhåndtak som innimellom faller av. Vi så å hørte at det falt i gulvet den ene gangen kjæresten til huseieren gikk opp for å slå på strømmen igjen, å når han kom ned igjen så viste han oss dørhåndtaket, som han hadde fant i sikringsskapet (han hadde ikek hatt mulighet til å plukket det opp, da vi så det) Dette skjedde flere ganger, dørhåndtaket inne i sikringsskapet. Hver eneste gang vi gikk opp for å slå på sikringen igjen så sto sikringsskapet på vidt gap, vi tok det hardt igjen hver eneste gang vi hadde slått på sikringen, likevel sto de tpå vidt gap. Jeg så mannen flere ganger den kvelden, å følte det på kroppen akkurat hvor han var hele tiden. Han var å snudde noen høytalere på 70 kg, 180 grader.. Han hadde vist fått nok. Jeg fikk nok når en fikk skrapemerke på fingeren etter noe/noen(kanskje spøkelseskatten?), med en gang jeg kom inn i min egen leilighet kjente jeg meg trygg igjen, med den viten at han kom ikek til å komme til meg i natt...
MEN.. Grunnen til at jeg ønsker hjelp er at vi alle har smerter i hele kroppen når vi er inne i huset, å med en gang vi går ut, så forsvinner de. Vanlige smerter (vond rygg, menssmerter, hodepine osv) blir forsterket når vi er inne, å vi alle kjenner det går over til "vanlige" smerter med en gang vi går ut av huset. Huseieren fikk store magesmerter rett etter hun flyttet inn her, hun sier det er som menssmerter, bare mye værre, + at hun har ikke mensen.. Forsvinner med en gang hun går ut, men er vanskelig å gå når hun har disse smertene.
Å jeg er iværtfall lei av å ha mere vondt en nødvendig.

Beklager alle skrivefeil, å den tunge skrivemåten, men har vondt i hodet (++, hehe, må vel ta meg en tur ut å bli vanlig :mozilla_tongue: ) å orker ikke å finne andre måter å skrive det på.

Håper noen kan hjelpe meg:)
(bor på Nordmøre)
Antall ord: 1047
Don’t you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There’s one marked ‘Brightness,’ but it doesn’t work.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Onlyrenate
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Feb 2010 21:09
14
Kjønn (valgfri): Jente

Re: Har 3 spøkelser jeg gjerne vil bli kvitt. Noe hjelp å få?

Innlegg av Onlyrenate »

Hvis de plager deg veldig må du nesten si ifra med en streng nok stemme, jeg er ikke så flink på sånt, men jeg vet når jeg skal åpne munnen min :mozilla_wink:
Antall ord: 35
Renate.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Huggeren
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Feb 2010 22:12
14

Innlegg av Huggeren »

Hei på deg i fra nord møre.Dette høres ikke så veldig bra ut siden dere blir rammet av smerter og den slags,fordi dette peker mere mot en ond kraft enn en god kraft.onde krefter,spøkelser eller hva dere vil kalle det er djevelens verk og ikke gud.hviss dere har troen på jesus og gud og bruker hans kraft ved å velsigne alle rom i huset med hans kraft,tal med hans kraft ovnfor den onde onden som plager,ikke ver redd for å bruk høy røst,bruk bibelen og ha med kors men det aller viktigste er troen på jesus og gud.Selv har jeg vert hjemmesøkt av min onkel men det var ikke noe ondt i den forstand bare veldig skremmende opplevelse og det kjippte meg veldig den gang.Lykke til og Gud være med dere.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dark
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2010 15:40
14

Innlegg av Dark »

Har prøvd å si ifra med streng stemme, å desverre er nok ingen av oss troende.
Antall ord: 15
Don’t you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There’s one marked ‘Brightness,’ but it doesn’t work.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
st3ne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Nov 2009 23:12
15

Innlegg av st3ne »

Dette er jo såpass kraftige saker, og siden dere har prøvd å snakke til de, så burde det nok hentes inn noen profesjonelle!
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links