Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserSpøker det eller er det en logisk forklaring

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Yvonnev
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 07 Feb 2010 22:51
14

Spøker det eller er det en logisk forklaring

Innlegg av Yvonnev »

Jeg har en følelse av at det er en som følger med meg og slik har det vært fra og til i en del år.
Den ekleste opplevelsen var en gang jeg våknet og jeg følte noen ligge ved siden av meg, kjente tyngden ved siden av meg på en måte.

Ellers føler jeg ofte jeg blir iaktatt og føler jeg våkner fordi noen står å ser på meg.
Jeg har kun sett et skygge lignende figur engang, da så det ut som en mann.

En annen dag sto jeg i dusjen ja he følte at en bevegelse, som en skygge av en hånd for forbi meg

Jeg er ikke spesielt skvetten eller redd for slike ting, heller litt nyskjerrig.
Har også opplevd lyder, og at ting plutselig er sporløst vekk for så at de dukker opp på litt merkelige steder. Men dette har jo ofte en naturlig forklaring som at man er litt glemsk hehe.

Eneste jeg ikke helt slapper av med er at jeg ofte føler det er noen på badet når jeg dusjer og at jeg våknet og følte noen lå ved siden av meg. Ellers har jeg også våknet noen ganger av at noe stryker innatt føttene mine.

Er det bare fri fantasi eller er det mulig at det er noen her???
Antall ord: 234

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Spøker det eller er det en logisk forklaring

Innlegg av Gjest »

har du dyrket tanken, på at noen iakttar deg, legger seg ved siden av deg, er skyld i at ting forsviner, lager lydene du hører o.s.v ?
Ikke ta dette som en fornærmelse. jeg snakker nå helt seriøst. Mus lager lyder, selv om de bare er i veggene, edderkopper / langbein kiler huden din der den kryper, vindpust kan føles som berøring ( tenk for eks, hvis noen blåser deg forsiktig i nakken. Det vil føles som en kjærlig berøring, men er bare et blås .)gardiner og gjenstander endrer skyggefasong etter hvor lyset treffer og hvor det reflekteres.( for eksempel kan en kjeledress som henger forran en lampe få det til å se ut som skyggen av et menneske viser seg på vegg eller gulv.
Dette er et av mange muligheter.
Men ikke dyrk tanken på at det er noe paranormalt i dette. Etter min mening var det ingenting i din historie her som fikk meg til å koble det til noe paranormalt, heller tvert imot.

Men jeg er helt klar til å ta feil.
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Yvonnev
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 07 Feb 2010 22:51
14

Re: Spøker det eller er det en logisk forklaring

Innlegg av Yvonnev »

Hmm.. selvfølgelig kan det være en logisk forklaring.. det er bare det at jeg har soverom uten vindu, og vi har sjelden noen form for dyr her inne. Og har da våknet av en edderkopp som kryper på meg også før, føles ikke som det samme.

Men hvem vet.
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links