Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinFikk nakken fixa

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

puma/f

Fikk nakken fixa

Innlegg av puma/f »

For noen år siden hadde jeg problemer med nakken ( har det litt ennå men har lært hva jeg skal gjøre for og trene musklaturen rett ) og rett som det var fikk jeg sikkelig kink i nakken. Sånn at det hovna opp og ikke søren om jeg klarte og lea hodet normalt og se meg over skuldra.

Så satt der en søndag formiddag vond nakke og sløva litt forann pcen, der jeg snakka med kjente. Blant anna en jeg snakka mye mytologi med ( han er ikke norsk har aldri vært i norge og har dessverre aldri hilst på han i real life.) Det var behagelig og sitte å snakke med noen for og få tankene vekk fra nakken. Til slutt sa jeg at jeg måtte gå for nakken min ville ikke mere. Da sa han bare at det kunne han fikse, sånn siden jeg var en venn.
yea right and then some sa jeg. Men han sa bare at jeg skulle slappe av det gjorde ikke vondt. Jeg spurte hvordan i allverden han liksome skulle klare det. Nei det var bare noe han kunne no big deal.
Jeg trodde ikke noe på han i det hele tatt, men tenkte ikke så mye mere på det heller.

Jeg logga av og sløva med en film. Så kjenner jeg det går varmgang langs ryggen like etterpå kommer samboern hjem bak meg og jeg snur meg for og si han må ikke vekke unga de sover. Det vil si jeg vrir hodet... og vrir det igjen andre vegen og blir sittende og riste på hodet... Kinken i nakken var vekk jeg kunne lea meg helt fint hoppe danse rundt.

Så det var sånn jeg lærte at det finnes folk som faktisk kan heale, og en hel haug som faker for peng. Vennen min gjordet det gratis og fordi han annså meg som venn ellers driver han med helt andre ting til vandlig. Og vi snakker ennå om dataspill kunst og mytologi, og få har lært meg så mye ved hjelp av så få ord og på en så normal måte som han.

Puma/f
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Fikk nakken fixa

Innlegg av Gjest »

Så godt at det fungerte for deg. Spennende. jeg har aldri vært hos noen healer, men kusina mi og mannen hennes har det. Han drev med hypnose-healing. etter en hypnose ble de kvitt røyken :) Rare greier. meen det virker visst.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Fikk nakken fixa

Innlegg av zind »

Kul historie puma! Spesielt siden dere som du sier ikke pleier å snakke om alternative ting en gang. Også så godt å høre at han er så jordnær i forhold til det! Det er nok fler enn vi aner som har evner og som jobber på den måten, helt uten ære og berømmelse... og godt er det :) Det er vel noe med at man ikke trenger all verdens bekreftelser og skryt på de tingene man er trygg på og vet man kan. Jeg setter stor pris på historier som dette, for jeg har mener bare kommer så og så langt med evner om man ikke er ydmyk
Antall ord: 109
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links