Universet & dets hemmeligheterDen telepatisk mannen som skapte jorden.

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 19:52
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Den telepatisk mannen som skapte jorden.

Innlegg av Qwseyvnd »

Hei alle dere. Det blir et ganske lang tråd

Først vil jeg fortelle litt hvem jeg er og hva som skjedde med meg. Jeg opplevde noe i usa som var en uhell, masseødeleggelsevåpen, på min hånd, det står i den gamle testamente i bibelen. Jeg satt i rommet i internat på en universitet i Washington, D.C. Jeg oppfant en teknologi bilde hvit - svart - hvit på en *.bmp fil og puttet den i min mobiltelefon HTC S710.

Så så jeg en prest som stod på sions berg i datamaskin, han fortalte om mørk ånd rundt han selv. Bakgrunn vegg var gult bak presten. Jeg gikk ut til en datarom med mange datamaskiner. jeg lenker bak orions belte ble brutt og det kom en flamme som kom nærmere og mærmere jorden med svovel. Jeg så en kube med skjelett rundt "fengsel." Jeg så mye rart, men husker ikke alt. Jeg måtte tenke positiv hele tiden og løpe og fortelle folk for å holde den i sjakk. Så, så jeg et lyst håret dame, hun er ganske pen, hun gikk på fjellene og likte ren luft. Etterpå så jeg på TV skjerm med folk til stede, en spøkelse ånd styrer jorden, og ingen visste hvem han var, han kontrollerte alt i folks tanker. Jeg så en teknologi på skjermen, den var 24 engler rundt i 4 eldste engler, etterpå falt de og alt ble bare ett. Jeg så en mørk ånd dreper folk og det kom iskalde folk som drepte follk. Personer som går på universitet begynte å strømme til meg og spurte meg om ting. Også, mange damer løp mot meg.

Noen dager etter måtte jeg innlegges på et sykehus i Washington, D.C. Jeg så livets tre i pc skjermen, treet var vakkert. Ordene i bibelen om Adam er ikke helt riktig. Det sanne er:
Pisjon - Pisos, 3 andre elvene så jeg ikke. Adam er den første skaper på jorden, etter det Eva. De 4 elvene er 4 eldste engler.
Etter det måtte jeg lyve om min brors navn, jeg er en slags brors vokter og puttet den i pc i sykehuset. Så ble alt bra igjen.

Etterpå dro jeg og pappa hjem til Norge. Jeg måtte gå på medisiner for å berolige mine selvmords-tanker, jeg så rare ting rundt meg, for eksempel en mann som står med en vinterlue midt på vegen i sommerværet. Jeg kunne si ting og det skjedde på pc. Så for eksempel et diger, svart hull i universet i en nyhetsside. Hver gang jeg trykket på bildet .bmp-fil på mobilen, da kom det 7 år på en hva som helst nyhet på dataskjermen. Senere, etter noen måneder skiftet jeg til svart - hvit - svart på bmp fil, da så jeg 2 store lys på himmelen. Kort tid etter trykket jeg igjen svart, da kom universet sugd sammen til ett, så på igjen og så sugd igjen, osv. Det kom på Illustrert Vitenskap.

Jorden er i ferd med å gå tilbake prosess til jorden blir ørken og ingen vann der men litt vann på ispolene. Jeg må til Amerika for å gjenopprette, men ingen tror på meg, så jeg tenker mye på selvmord.

David Skywalker har rett i det han sier at alt er kun frekvenser og det er bare ett. I bibelen står det at før jorden ble skapt, var det et kube med speil på venstre, høyre, bak, foran og gulv men ikke tak, ingenting var skapt i 7 år. På den andre hånden, fins det ingen liv i universet, bare jorden som har liv. Sjekk artikkelen "Planet Iarga" i Google. Ingen tror på meg, så...jeg vil ikke skrive mer. Det er nok.

Vennlig hilsen Qwseyvnd.
Antall ord: 637
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rhonersen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Apr 2008 14:41
16
Blitt takket: 1 gang

Re: Den telepatisk mannen som skapte jorden.

Innlegg av rhonersen »

Hva er årsakene du tror folk har for å ikke tro på deg?
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

@ Qwseyvnd:

For min del er ikke problemet så mye at jeg ikke tror deg - jeg skjønner enkelt og greit ikke hva du prøver å formidle.
Antall ord: 26
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 21:18
18
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

Qwseyvnd skrev:
David Skywalker har rett i det han sier at alt er kun frekvenser og det er bare ett. I bibelen står det at før jorden ble skapt, var det et kube med speil på venstre, høyre, bak, foran og gulv men ikke tak, ingenting var skapt i 7 år. På den andre hånden, fins det ingen liv i universet, bare jorden som har liv. Sjekk artikkelen "Planet Iarga" i Google. Ingen tror på meg, så...jeg vil ikke skrive mer. Det er nok.

Vennlig hilsen Qwseyvnd.
må kjennes godt å ha funnet en god veileder.
Antall ord: 100
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2009 00:45
15
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av DamageDone »

Skywalker ble jo hentet av Zetaene for ti år siden.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2006 14:40
18
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Trysil

Innlegg av mrlee »

Dette høres aller mest ut som en psykotisk tilstand og vrangforestillinger synes jeg... DET er den umiddelbare feelingen jeg får.

Jeg kjenner ikke Qwseyvnd og jeg KAN selvfølgelig ta helt feil, men det er ikke et ukjent fenomen at mange med psykotiske tilstander, opplever dommedag og masse elendighet i bilder og lyd i hodet sitt, på den måten det beskrives her.

Du sier du har vært innlagt på sykehus og går på medisiner for å berolige selvmordstankene dine. DET er nok lurt og fortsette med også. Uansett, å ta livet sitt er bare en lettvint løsning, aller mest for den som gjør det. De som må lide, er familien og vennene som blir igjen. Det er DE som må takle all elendigheta da, den elendigheta som selvmordskandidaten har "rømt" ifra.

Man må kjenne seg selv, og overvinne sin egen frykt. Man må få bakkekontakt igjen (bokstavelig talt), få kontroll over pusten, egne tanker og egen kropp. Tilbake til naturen er bra medisin i så måte.

Jeg håper du Qwseyvnd fortsatt søker legehjelp, fordi jeg har tror det er det du trenger nå. Så, på et senere tidspunkt når ting har roet seg litt ned, så kan du gjøre som jeg sier overfor her, jobbe med å få bakkekontakt, kontroll over pusten, overvinne egen frykt osv.

Det er ikke meningen å fornærme noen når jeg skriver dette, men dette er som sagt MINE tanker når jeg leste innlegget til Qwseyvnd. Jeg ønsker deg lykke til ihvertfall, og håper du kommer deg vekk fra selvmordstankene. DET er ingen løsning å ta livet sitt, det bare forskyver problemet videre, pluss at det er alle de du forlater som blir sittende med all elendigheta. Tenk nøye på det før du ta noen avgjørelser.

Mitakuye Oyasin - "We are all related". Det er et ordtak fra Lakota-indianerne, og det er et godt ordtak. ALT hører sammen, og ødelegger man EN ting, et sted, så vil alle lide av det. Tar DU livet ditt, så vil du dermed påføre DINE smerter og lidelser til alle de som blir igjen, og DET er ikke mye å stå etter...

Som en annen indianer, ved navn J.Reuben Silverbird sier.... "Walk in Beauty". :)
Antall ord: 383
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av kristiane »

Et kjempebra innlegg,mrlee!
Og til trådstarter vil jeg bare si at jeg ikke har noe annet å tilføye. Mrlee gir deg kloke ord,og virker svært reflektert.
Lykke til videre,trådstarter :)
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Qwseyvnd
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mar 2007 19:52
17

Innlegg av Qwseyvnd »

Til deg, MrLee, du har mange gode poeng.

Jeg har erfart noen ting:
1. Tiden kan ikke skrus tilbake.
2. Straffen slår tilbake som et speil.
3. Ingenting varer evig.
Antall ord: 31
Forskjellig. Hvis du vil vite mer, spør meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links