Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som vil foreta en husrens i Vestfold?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ankh

Noen som vil foreta en husrens i Vestfold?

Innlegg av Ankh »

Det har blitt snakk om å prøve å foreta en ny husrens i et bygg ikke så langt fra der jeg bor.
Huset er gammelt, og har vært ombygd og påbygd opp gjennom tidene.
Tidligere medium har funnet frem til 3 gjenferd i bygget:
-En liten gutt
-En mann som hang seg
-En nonne/bestyrerinne

Har dessverre ikke funnet noen historikk på huset, men tidligere leietagere og ulike brukere opp gjennom tiden har opplevd mye rart.
Man ønsker ikke så mye oppstyr rundt dette, så rensingen må foregå enten i en helg eller på kvelden.

Dette er kun en forespørsel for å lodde interressen og om det i det hele tatt finnes noen interresserte som ønsker å komme.
Kommer til å oppgi tlfnr til en som jobber i bygget til de som ønsker å komme, så send en PM hvis du er interressert.

Foreløpig info:
-Er i Holmestrand, midt mellom Tønsberg og Drammen
-3 gjenferd er "kjent" for å være der, men også et bygg i nærheten skal være hjemsøkt så mulig det er noen på gjennomgang innimellom
-Det har vært forsøkt rensing før, som har vært mislykket
-Kan skaffe kontakt med to medium som bor rett ved og som kan gi mer informasjon om hva de har fanget opp, hvis ønskelig
-Husrensingen må foregå en helg eller kveld
-Kan hente og kjøre hjem de som ønsker å komme hvis det er behov for det og innen rimelig nærhet

Send PM om det er ønske om å prøve seg...
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2006 14:40
18
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Trysil

Re: Noen som vil foreta en husrens i Vestfold?

Innlegg av mrlee »

Kunne gjerne tatt turen dit jeg, men er litt langt kanskje å reise helt i fra Trysil.... men når det er sagt, jeg er temmelig sikker på at det ville blitt rolig der etterpå. Det er ihvertfall erfaringen min så langt.
Antall ord: 41
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Innlegg av Ankh »

Prøver å finne noen nærmere i første omgang, men takker foreløpig for tilbudet.
ALT mottas med takk...
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mrlee »

Ja, høres ut som et interessant hus, som det kunne vært både morsomt og utfordrende og prøve seg på. :) Du får varsle hvis det ikke er noen som er geografisk nærmere som melder seg, ELLER hvis de som prøver ikke får fjernet det.

Jeg kan gjerne reise, det er ikke noe problem. Men må da ha dekket reiseutgiftene, pluss litt for selve jobben, men regner med at de som bor der, forstår det. Hvis de plages sterkt av dette, så er det allikevel bare snakk om småpenger for å bli kvitt et slikt ubehagelig problem.
Antall ord: 104
The Spirit Walker - www.thespiritwalker.net - Trommeenergi, åndeverden, naturen, dyre- og fugleenergier, healing, husrens, Qigong m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Innlegg av Ankh »

Send en PM med kontaktinfo (mail og/eller mob) så kan jeg si fra til rette folk så får de ta avgjørelsen.
Det kan nok være en fin utfordring, ja, og definitivt et spennende sted.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mrlee
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av mrlee »

Pm er sendt. :)
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links