Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVarme hender ??

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

mager
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Jan 2010 12:16
14

Varme hender ??

Innlegg av mager »

Eg sat her en dag ilag med min kjære . Og kjente det kribler og varmer i mine hender. Dette har eg kjent i flere anledninger ,men har ikke tenkt noe åver det før no. Min kjære sa at eg skulle prøve å ta på ho. Eg la mine hender nesten ned på ryggen " nesten som dei svevde åver ryggen " og det kjenner ut som eg har en stråle fra mine hender og det blei veldig varmt. Og det kjente ut som hendene styrete seg selv hvor dei ville. Før dei på en måte " datt " ned på ryggen på min kjære. Ho sa det blei en god varme som ho blei heilt øm av. Eg trenger ikke å ha hendene mine på ryggen ,men varmen blir der like vel. Eg blei lit skremt av heile greia. Og når eg såg hvordan ho reagerte med slapphet og ho blei nesten " tom " Så tenker eg, har eg virkelig slike evne. Er det derfor eg får prikking og føler en " varme " i hendene når eg sitter vedsiden av div. folk ???
Hadde vert kjekt å prate med noen som har varme hender. Noen som har kjent det eg kjenner ....
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Varme hender ??

Innlegg av Mentalist. »

Vet om det men har ikke så god energi, Det du føler høres ut som chi.
Det er en energi alle menesker har men ikke alle har så mye energi, noen er bedre og løpe en andre.
Jeg har nesten dette daglig, men jeg får noen ganger veldig varme og andre ganger veldi kalde. Dette kommer an på hvilken type energi du bruker og hva du skal bruke energien til.

Jeg jopper med og kunne kontrollere energien, varm, kald, heale flytte ting ved hjel av hjernen= telekinesis. og sefølgelig for og bli bedre sterkere energi.
Prøv og lær deg og kontrollere energien, dette er vanskelig men resultatene er glimrende. du kan få trenings program på nett, How to control your chi power, how to control healing, osv
søk rundt, ville anbefale kjøpe veilednings program hvordan du kan få bedre kraftigere osv, pga du har god energi, ikke alle har det, så ikke ta det forgjeves

Håper dette hjalp deg?
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mager
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 27 Jan 2010 12:16
14

Re: Varme hender ??

Innlegg av mager »

Mentalist. skrev:Vet om det men har ikke så god energi, Det du føler høres ut som chi.
Det er en energi alle menesker har men ikke alle har så mye energi, noen er bedre og løpe en andre.
Jeg har nesten dette daglig, men jeg får noen ganger veldig varme og andre ganger veldi kalde. Dette kommer an på hvilken type energi du bruker og hva du skal bruke energien til.

Jeg jopper med og kunne kontrollere energien, varm, kald, heale flytte ting ved hjel av hjernen= telekinesis. og sefølgelig for og bli bedre sterkere energi.
Prøv og lær deg og kontrollere energien, dette er vanskelig men resultatene er glimrende. du kan få trenings program på nett, How to control your chi power, how to control healing, osv
søk rundt, ville anbefale kjøpe veilednings program hvordan du kan få bedre kraftigere osv, pga du har god energi, ikke alle har det, så ikke ta det forgjeves

Håper dette hjalp deg?


Tusen takk for svaret :P Eg skal på nette å søke, for dette er noe eg gjerne vil prøve :mozilla_smile:
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Varme hender ??

Innlegg av Mentalist. »

Godt du har interesse for dette, det er jo spennende. 8)
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links