Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermine opplevelser!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
MariaS
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Jan 2010 14:38
14
Kjønn (valgfri): kvinne

mine opplevelser!

Innlegg av MariaS »

har litt lyst til å fortelle litt om hva jeg har opplevd!

jeg var 15 år og var på hytta, det var irundt 3 tiden om natten at jeg våknet av en lyd!
jeg satte meg opp i sengen og lyttet!
dette var et gammelt hus med en bratt trapp opp og rett fram var mitt soveværelse!
jeg hørte at det var noen som gikk opp trappen, og lydene forsvant, jeg ble ganske nervøs, men tenkte at det var vinden ute som spilte meg et puss!
ca 30 sec senere hørte jeg at det gikk noen i trappen, fremdeles mumlet jeg at det var vinden.
etter dette var skjedd noen ganger, så jeg at dørhåndtake gikk ned og opp igjenn!
da ble jeg vettskremt!
og jeg hørte det gikk i trappen og til soveromsdøra og håndtake gikk ned og opp igjenn!
jeg ble så redd at jeg hylte og kastet ting i veggen for å vekke faren min som lå i et annet værelse, så han voknet heldighvis til slutt og måtte legge seg i soffaen på romme mitt!

en annen opplevelse min far hadde i hytta, en kveld han var alene der!
min far var den som syntes det overnaturlige var tull og tøys!

så en kveld han satt alene, det var irundt 1 tiden på natten, så så han på klokken sin at den hadde stoppet, og akkurat når han så det, blåste døra til den andre stua opp!
og skapdøren fòr opp og alle kasserollene ramlet ut av skapet.
faren min sa at klokka kunne forklares med at det var dårlig batteri, samme med at døra føk opp var pga gjennomtrekk, men skapdøra med kasserollene kunne han ikke forklare!
for skapet har en lås som man må dra til siden for å åpne + at det er en liten listekant på hyllene i skapet, så ikke kasserollene skal falle ut....

flere ganger har jeg hørt det romstrere på stua, og en gang jeg og ei venninne var i hytta og spilte kort spratt schæferen vi hadde opp og bjeffet helt tulling, hoppet og klorte på stuedøra!hadde aldri sett noen gang hunden oppføre seg sånn!
vi ble livredde og tok med oss hunden og sprang over til nabohuset!
men denne hendelsen kan jo sikkert forklares med noe!
men ekkelt var det uansett!

en annen gang jeg opplevde noe creepy, var en gang jeg og veninna mi snek oss ut av hytta om natten for å stikke over til noen venner av oss!irundt 5 tiden ringte min tlf og jeg så det sto at det var min far som ringte, veninna mi så det også!jeg svarte og det eneste jeg hørte var : "nå må du komme hjem, det er blitt sent nå".
vi tok på oss skoene og løp over, men når vi kom hjem lå pappa og snorket som før.
vi stusset over dette og gikk inn på anropsloggen på hans tlf, men fant ikke noen utgående samtale til meg!

dette er noe av det jeg har opplevd, er ikke så flink til å skrive, men fikk iallefall rablet det ned!
Antall ord: 543

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: mine opplevelser!

Innlegg av Gjest »

høøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøh??? mekelig hisstorie.
vet ikke helt her hva jeg kan si eller forklare.
Skulle gjerne vært der på hytta di og tatt noen runder på nattestid, og prøvd å få oppleve noe av dette. Det virker jo som det er noe rar aktivitet på hytta di. men det med telefonen er alikevel mulkig at har en forklaring.
Din far kan ha ringt i halvsøvne, og ved en feil slettet anropsloggen for samtalen etterpå, og så lagt seg igjen. Slikt har skjedd før.
Resten kan være noe mer.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links