Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Siste to nettene...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Siste to nettene...
Hei!
Det er lenge siden jeg har opplevd noe "åndelig", egentlig.
Flere år siden. Men de siste to nettene har det skjedd noe rart her med meg...
Nå har jeg ikke sovet ordentlig på fire måneder fordi jeg føler det har vært noe her som har holdt meg rastløs og litt våken om nettene. Noe som virker som å forsøke og forstyrre nattesøvnen min. Jeg er fullt klar over at det har vært litt dårlig humør inni mellom og noe depresjoner til grunne for dette, men det er slettes ikke det eneste. For de siste dagene har jeg vært i bedre humør enn noensinne, og jeg var skikkelig komfortabel da jeg la meg i forgårs.
Dette er hva som skjedde:
I det jeg er i ferd med å sovne, bråvåkner jeg med en følelse av at hjertet mitt stopper og at noen "gjør" dette. Jeg føler en slags entitet står bak meg, ved siden av den andre siden av sengen.
Så jeg snur meg og ser et slags svakt omriss av noe, men forsøker å sovne igjen.
Nok en gang - på telepatisk vis får jeg en beskjed... det er vanskelig å forklare - men jeg bråvåkner med ett igjen i det jeg faller i søvn. Noe sier meg, helt tydelig, at:
"Du skal ikke sove nå! Du skal se på meg!"
Det er ikke noen stemme som sier dette... det er en tanke... en tanke som mer kan beskrives som en ganske frustrert følelse, egentlig. Som om noe kontakter meg...
Vel, jeg har et ganske avslappet forhold til slikt som dette, selv om jeg også kan oppleve ubehag. Jeg er uansett ikke redd, men jeg blir litt plagd over hva dette gjør med meg og at jeg ikke får fred. Så jeg ber vel, mer eller mindre ubevisst og i halvsøvne - jeg er trøtt - om at jeg nå vil sove og at denne skikkelsen skal la meg være i fred.
Nok en morgen våkner jeg til samme tidspunktet. Litt over 5. Det er en drøy time til jeg skal stå opp, og jeg har ikke sovnet før cirka kl. 01:30-02:00 en gang... det er slitsomt og det tærer litt på meg med så lite søvn... så jeg ønsker å være i fred mens jeg sover.
MEN, så kom gårsdagen!
Dette var noe av det tydeligste jeg har sett!
Klokken er veldig, veldig leggetid... og jeg la meg inatt for å sove...
Nok en gang, denne ubehagelige følelsen av at hjertet stopper opp. Jeg kjenner også at pusten stopper i det jeg bråvåkner denne gang. Apné eller hva det nå kalles på det medisinske fagspråket... vel, dette var kortvarig da... så merker jeg mer tydelig enn noensinne at denne skikkelsen står bak meg igjen, ved siden av den andre siden av senga...
Denne gangen vil "det" (han?) virkelig ha kontakt!
Og jeg merker det, så jeg ser helt klart og tydelig en skikkelse som kan mest minne om en skyggeaktig person. Rundt 175 cm. høy, vil jeg tippe. Står der og bare stirrer tomt og intenst på meg... jeg ser ingen øyne, men jeg kjenner dens nærvær og at den kan "se" meg likevel...
Vel, dette høres kanskje litt komisk ut - og jeg har ikke til vane for å "snakke med meg selv", men nå var det virkelig som å kjenne tilstedeværelsen av en annen i rommet, så jeg sier rett ut:
"Kan dette vente? Jeg orker ikke ta dette nå! Det er interessant at du vil meg noe, men du må la meg være i fred nå! Jeg trenger faktisk søvn - så vær så snill! Stikk av!"
Noen som har opplevd noe lignende?
Dette var en helt klar skikkelse, og om jeg enn bare så syner, så var det iallefall en altomfattende opplevelse med langt mer enn bare et syn... og det føltes ekte ut.
Nå skal jeg ikke påstå hardnakket at det fins spøkelser, selv om jeg vet det fra før
Nå har jeg ikke sovet ordentlig på fire måneder fordi jeg føler det har vært noe her som har holdt meg rastløs og litt våken om nettene. Noe som virker som å forsøke og forstyrre nattesøvnen min. Jeg er fullt klar over at det har vært litt dårlig humør inni mellom og noe depresjoner til grunne for dette, men det er slettes ikke det eneste. For de siste dagene har jeg vært i bedre humør enn noensinne, og jeg var skikkelig komfortabel da jeg la meg i forgårs.
I det jeg er i ferd med å sovne, bråvåkner jeg med en følelse av at hjertet mitt stopper og at noen "gjør" dette. Jeg føler en slags entitet står bak meg, ved siden av den andre siden av sengen.
Så jeg snur meg og ser et slags svakt omriss av noe, men forsøker å sovne igjen.
Nok en gang - på telepatisk vis får jeg en beskjed... det er vanskelig å forklare - men jeg bråvåkner med ett igjen i det jeg faller i søvn. Noe sier meg, helt tydelig, at:
Det er ikke noen stemme som sier dette... det er en tanke... en tanke som mer kan beskrives som en ganske frustrert følelse, egentlig. Som om noe kontakter meg...
Vel, jeg har et ganske avslappet forhold til slikt som dette, selv om jeg også kan oppleve ubehag. Jeg er uansett ikke redd, men jeg blir litt plagd over hva dette gjør med meg og at jeg ikke får fred. Så jeg ber vel, mer eller mindre ubevisst og i halvsøvne - jeg er trøtt - om at jeg nå vil sove og at denne skikkelsen skal la meg være i fred.
Nok en morgen våkner jeg til samme tidspunktet. Litt over 5. Det er en drøy time til jeg skal stå opp, og jeg har ikke sovnet før cirka kl. 01:30-02:00 en gang... det er slitsomt og det tærer litt på meg med så lite søvn... så jeg ønsker å være i fred mens jeg sover.
MEN, så kom gårsdagen!
Nok en gang, denne ubehagelige følelsen av at hjertet stopper opp. Jeg kjenner også at pusten stopper i det jeg bråvåkner denne gang. Apné eller hva det nå kalles på det medisinske fagspråket... vel, dette var kortvarig da... så merker jeg mer tydelig enn noensinne at denne skikkelsen står bak meg igjen, ved siden av den andre siden av senga...
Og jeg merker det, så jeg ser helt klart og tydelig en skikkelse som kan mest minne om en skyggeaktig person. Rundt 175 cm. høy, vil jeg tippe. Står der og bare stirrer tomt og intenst på meg... jeg ser ingen øyne, men jeg kjenner dens nærvær og at den kan "se" meg likevel...
Vel, dette høres kanskje litt komisk ut - og jeg har ikke til vane for å "snakke med meg selv", men nå var det virkelig som å kjenne tilstedeværelsen av en annen i rommet, så jeg sier rett ut:
"Kan dette vente? Jeg orker ikke ta dette nå! Det er interessant at du vil meg noe, men du må la meg være i fred nå! Jeg trenger faktisk søvn - så vær så snill! Stikk av!"
Dette var en helt klar skikkelse, og om jeg enn bare så syner, så var det iallefall en altomfattende opplevelse med langt mer enn bare et syn... og det føltes ekte ut.
Nå skal jeg ikke påstå hardnakket at det fins spøkelser, selv om jeg vet det fra før
Antall ord: 701
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Siste to nettene...
Vanskelig å si som du forresten ikke er helt sikker på selv,det om dette var ekte opplevelser eller fantasien din som setter inn
Og det kan se ut til at du har hatt en søvnapne ja,ludo.. Og det er ubehagelig,har hatt det selv,og selv vært sterkt i tvil om det jeg har kjent da var ekte eller pg.a søvnparalysen. Det som gjør dette litt spesiellt er at du selv opplever dette såpass sterkt og ekte.Det er nettopp de gangene jeg selv har opplevd forskjellig,at jeg faktisk er mer overbevist enn andre ganger,igjen.
For selv om du opplever det du beskriver pg.a angst/stress,så trenger det ikke å være det! Kan godt være at du har et åndevesen der. I følge spiritualismen som er min tro,så har jo alle en hjelper(e)hos seg gjennom livet.De følger med deg i livet ditt,passer på deg og vil deg bare godt.
De som har opplevd at ånder prater,hører dette som en tanke som kommer,altså ikke som tydelig stemme ut i rommet. Man er ikke psykisk forstyrret for det,men mange ville nok riste ufårstående på hodet,ikke sant?
Jeg velger å tro at du rett og slett merker at hjelper(e)din er hos deg og følger med deg,da de vet at du har hatt det litt tøft nå. Kjenner selv igjen det med at du tydelig merker et nærvær,og hatt følelsen av å se uklare skikkelser.sånn har også jeg opplevd flere ganger.
håper du får stressa litt ned,falle litt til ro.
Og det kan se ut til at du har hatt en søvnapne ja,ludo.. Og det er ubehagelig,har hatt det selv,og selv vært sterkt i tvil om det jeg har kjent da var ekte eller pg.a søvnparalysen. Det som gjør dette litt spesiellt er at du selv opplever dette såpass sterkt og ekte.Det er nettopp de gangene jeg selv har opplevd forskjellig,at jeg faktisk er mer overbevist enn andre ganger,igjen.
For selv om du opplever det du beskriver pg.a angst/stress,så trenger det ikke å være det! Kan godt være at du har et åndevesen der. I følge spiritualismen som er min tro,så har jo alle en hjelper(e)hos seg gjennom livet.De følger med deg i livet ditt,passer på deg og vil deg bare godt.
De som har opplevd at ånder prater,hører dette som en tanke som kommer,altså ikke som tydelig stemme ut i rommet. Man er ikke psykisk forstyrret for det,men mange ville nok riste ufårstående på hodet,ikke sant?
Jeg velger å tro at du rett og slett merker at hjelper(e)din er hos deg og følger med deg,da de vet at du har hatt det litt tøft nå. Kjenner selv igjen det med at du tydelig merker et nærvær,og hatt følelsen av å se uklare skikkelser.sånn har også jeg opplevd flere ganger.
håper du får stressa litt ned,falle litt til ro.
Antall ord: 284
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Takk for en fin tilbakemelding, Kristiane.
Det var ikke en klassisk søvnparalyse, for det vet jeg godt hva er. Har hatt det mange ganger før, spesielt som liten, og dette var slik at jeg kunne bevege meg fint og det var ikke i en tilstand av søvn. Det var i en tilstand med avbrutt søvn - altså våken tilstand.
Jeg tror heller ikke det er en hjelper... men det kan jo være...
Det var ikke en klassisk søvnparalyse, for det vet jeg godt hva er. Har hatt det mange ganger før, spesielt som liten, og dette var slik at jeg kunne bevege meg fint og det var ikke i en tilstand av søvn. Det var i en tilstand med avbrutt søvn - altså våken tilstand.
Jeg tror heller ikke det er en hjelper... men det kan jo være...
Antall ord: 77
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
beklager visst jeg misforstod det om du var ordentlig våken,eller ikke
Nei,som sagt blir det vanskelig å si om du hadde besøk av hjelper(e) eller ikke. Syntes bare uansett at historien du forteller,er interessant.Dette pg.a at jeg selv har hatt opplevelser mens jeg var hundre %våken ,og at jeg selv opplever at "noe"er hos meg,fra tid til annen. Blir aldri redd,men merker det godt. Få høre dersom du opplever mere da
Nei,som sagt blir det vanskelig å si om du hadde besøk av hjelper(e) eller ikke. Syntes bare uansett at historien du forteller,er interessant.Dette pg.a at jeg selv har hatt opplevelser mens jeg var hundre %våken ,og at jeg selv opplever at "noe"er hos meg,fra tid til annen. Blir aldri redd,men merker det godt. Få høre dersom du opplever mere da
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Det går greit
Inatt var det ikke noe besøk å få, men jeg våknet som vanlig lenge før jeg egentlig skal stå opp.
Jeg er ikke redd jeg heller, har opplevd så mye at jeg ser det mer som en integrert del av virkeligheten enn noe "sjokkerende paranormalt". Selv om det jo er uvanlige hendelser.
Oppdaterer om jeg ser noe mer igjen til denne skikkelsen.
Inatt var det ikke noe besøk å få, men jeg våknet som vanlig lenge før jeg egentlig skal stå opp.
Jeg er ikke redd jeg heller, har opplevd så mye at jeg ser det mer som en integrert del av virkeligheten enn noe "sjokkerende paranormalt". Selv om det jo er uvanlige hendelser.
Oppdaterer om jeg ser noe mer igjen til denne skikkelsen.
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Tror nok ikke denne skikkelsen vil vise seg så veldig mye for ditt øye, da du etterhvert vil føle den er i ditt nære.Oppdaterer om jeg ser noe mer igjen til denne skikkelsen.
Tror du skal se på denne hendelsen som en bekreftelse for dine ebner som klarsynt.
Husk at det er veldig mange her som har slike opplevelser, men som ikke tør å ta sjansen på å dele med andre her inne, grunnet Para-vaktmestern som vil komme inn å vaske vekk all paranormale hendelser i slike innlegg. All honør til deg/ de som tør å vise sin side som "andreledes".
Jeg har hatt lignende opplevelser som deg...
Men i ettertid, etter et "synbart" nærvær, så virket det som om "de" ikke trengte å "matrialesere" seg for at du skal vite når de er i nærheten... Du vil merke deres nærvær, og etterhvert så en kommunikasjon oxo være tilgjengelig for deg..
Kansje du oxo merker stadig en pulserende lyd i ørene, i varierende styrke og stort sett i ubalanse mellom ørene oxo? Hva med stadig rennende øyne, uten grunn? Hva med kjølig nesetipp? Enn, "ståhår" på ben, armer, eller hodet? Det er mange slags nærværsymtomer, så vær "våken" å se hva fremtiden vil deg bringe..
MVH: Happe....
Antall ord: 222
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
Du burde nok gitt dette vesenet en sjanse til å kommunisere til deg. Dette høres ut som et klassisk romvesenbesøk. Kanskje det var en utsending fra en fjern planet i en fjern galakse som ønsker å opprette en ambassade på jorden og som vurderte å utnevne deg til generalambassadør? Når du ba han stikke av, så har han kanskje gitt deg opp og kontakter neste kandidat.ludoburgero skrev:Hei!
MEN, så kom gårsdagen!
Antall ord: 770
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Takk for svar, Happe!HappeTittenTooYouNow skrev:Tror nok ikke denne skikkelsen vil vise seg så veldig mye for ditt øye, da du etterhvert vil føle den er i ditt nære.
Tror du skal se på denne hendelsen som en bekreftelse for dine ebner som klarsynt.
Klarsynt er vi vel alle til tider, det er min oppfatning. Jeg har faktisk hatt en del slike episoder i det siste. For å nevne et helt klart eksempel, så kom jeg inn i leiligheten her en dag...
På Spotify har jeg samlet ei liste full av forskjellige låter, og det er vel oppimot en 300 låter eller noe på den ene lista nå. Assorterte artister og låter, ikke alle har jeg hørt heller enda, men lagt dem til. Da jeg kom inn i leiligheten gikk jeg og nynnet på en sang jeg ikke hadde hørt på lenge, men denne var på lista. Til min forbauselse hadde jeg glemt å slått av Spotify, men jeg hadde skrudd av anlegget. Når jeg så satte meg ned og slo på anlegget igjen, dundra NØYAKTIG den sangen jeg gikk og nynna på (av en eller annen grunn fikk jeg den på hjernen, ikke en typisk repetiv sang man får på hjernen heller i det hele tatt)...
En kan tro jeg trakk på smilebåndet, for jeg skvatt jo litt.
Lyden var tross alt veldig høy
Andre episoder er at jeg har merket at jeg forutser hva folk skal til å si til meg, og så gjør de det. Så sitter jeg og leker litt med ordene i hodet mitt, før jeg hører de triller ut av munnen på dem. Men det er ikke så ofte dette skjer, selv om det har skjedd fra tid til annen gjennom hele livet... men nå i det siste har det vært litt mer hyppighet rundt det.
Kan være tilfeldigheter også, og så legger jeg ekstra godt merke til det fordi fokusen har retta seg ditover nå... (bare sånn at jeg helgarderer meg fra O' Store Gud Skeptiker her nå).
Jeg vet det er andre... også grunnet PMer jeg har fått...Husk at det er veldig mange her som har slike opplevelser, men som ikke tør å ta sjansen på å dele med andre her inne, grunnet Para-vaktmestern som vil komme inn å vaske vekk all paranormale hendelser i slike innlegg. All honør til deg/ de som tør å vise sin side som "andreledes".
Skulle ønske alle turte å dele med alle. Men jeg kan skjønne poenget ditt.
Uansett, jeg føler meg ikke annerledes pga. disse opplevelsene. Det er mye annet jeg føler meg annerledes for... at jeg ikke passer inn og alt det der, og at jeg har en del sosiale utfordringer og en væremåte som ikke er så alminnelig og alltid like omgjengelig.
Dette er opplevelser som blir litt krydder i hverdagen iallefall.
Ja, nå har jeg kjent et slikt nærvær mange ganger tidligere.Jeg har hatt lignende opplevelser som deg...
Men i ettertid, etter et "synbart" nærvær, så virket det som om "de" ikke trengte å "matrialesere" seg for at du skal vite når de er i nærheten... Du vil merke deres nærvær, og etterhvert så en kommunikasjon oxo være tilgjengelig for deg..
Tror kanskje jeg og Akasha skrev om den ene gangen da hun bodde på Notodden? Det var iallefall en episode der det helt klart og tydelig var en slags energi i rommet, som føltes som å være fysisk manifestert på en eller annen måte. Ikke synlig, men som et slags omriss som bare var der, og gikk over gulvet... sto litt der og tittet eller lyttet på oss...
En annen gang var det en som "tråkket meg på beina" her hjemme i leiligheten også. Det var det hun kalte for en slags slepeånd eller noe. For hun mente de kanskje fulgte etter henne.
Personlig har jeg en del erfaringer med slikt, men som sagt ikke ofte.
Bare sporadisk og i små perioder fra tid til annen.
Akkurat dette appellerer veldig til meg. Spesielt om kveldene hører jeg en slags "trommel-lyd" i ørene, og jeg er litt redd for at det kan være begynnende tinitus. Har en kompis som sliter med det. Velger å tro at det har naturlige årsaker, som f.eks. veldig mye høy musikk, men jeg sier ikke at det absolutt må være det.Kansje du oxo merker stadig en pulserende lyd i ørene, i varierende styrke og stort sett i ubalanse mellom ørene oxo? Hva med stadig rennende øyne, uten grunn? Hva med kjølig nesetipp? Enn, "ståhår" på ben, armer, eller hodet? Det er mange slags nærværsymtomer, så vær "våken" å se hva fremtiden vil deg bringe..
MVH: Happe....
Når det gjelder pipelyder, så har jeg hørt at det skal være når hjelperne er i rommet.
Selv har jeg ikke noe nært forhold til begrepet hjelpere. Jeg er åpen for muligheten, men jeg heller nok mest til at vi må klare oss selv og at vi ikke har hjelpere. Ann Iren (en tidligere eks fra forumet her) var jo "hjelper-guruen" da hun var aktiv på forumet. Hun har "kutta det ut" nå, men hun forsøkte å overbevise meg om hjelperes eksistens. Hun beviste for meg hvordan hun kunne manipulere energi (i mine øyne) ved å trekke det fra solen eller månen eller la hennes avdøde bestemor gi henne energi og varme i hendene. Det var ganske begivenhetsrikt for meg å oppleve... hun samlet statisk energi og varme i hendene sine bare ved å telepatisk be om det, og så overførte hun det til mine hender.
Det var en fin følelse å kjenne det gnistre (bokstavelig talt) i hendene mine, og at de ble oppvarmet bare av at hun ba meg holde hendene mine frem mot hennes. De var på avstand fra hverandre, uten berøring. Og hva det enn var, så fikk hun til å konsentrere seg nok til dette.
Stadig rennende øyne er et klart faktum det også. Noe av det jeg sliter mest med.
De iser og jeg får sånn belegg inni dem. Har ikke hatt slik ifbm. allergien før, siden jeg er plaget med mange typer allergi, men dette har pågått fra jeg flyttet inn hit og bare tatt seg opp og blitt verre etter at jeg ble boende alene. Det er det som er så rart...
Kald nesetipp? Ja, veldig ofte.
Hår som reiser seg? Ja, ikke sjeldent iallefall det heller.
Nå skal det sies at jeg verken tar det for god fisk at jeg er klarsynt, og heller ikke at jeg ikke er det. For jeg vet at det går an å tune inn på mye rart og at alt dreier seg om å finne de rette frekvensene, enten det er å etterape andres kroppsspråk eller det er å telepatisk kommunisere. Jeg har fått så mange bevis for at telepati eksisterer og fungerer, at det er en sak jeg ikke gidder å vie en eneste liten smule skepsis til en gang lengre.
Så hvorfor ikke kunne se ting som ikke er ment for å ses med øyne heller, da?
Uansett, jeg tror kanskje han stakk også... når jeg ba om ro og fred her om dagen...
Akkurat nå kunne jeg jo godt hatt litt selskap, men bare jeg får sove når jeg vil, så...
Antall ord: 1258
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Forsøkte det, men han var mest opptatt med mora di.Chimera skrev:Du burde nok gitt dette vesenet en sjanse til å kommunisere til deg. Dette høres ut som et klassisk romvesenbesøk. Kanskje det var en utsending fra en fjern planet i en fjern galakse som ønsker å opprette en ambassade på jorden og som vurderte å utnevne deg til generalambassadør? Når du ba han stikke av, så har han kanskje gitt deg opp og kontakter neste kandidat.
Han sa jeg skulle hilse!
Og foruten dette, så har de allerede en ambassade på jorden. Den er lokalisert i hagen min, og der har vi også partytelt. Dette vesenet og flere andre pleier å lage geleshots... og hey, du er invitert!
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
Hun tror definitivt ikke på ufoer og slikt, så der har de nok kommet til låst hus. :mozilla_smile:
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Sært... at mor di ikke tror på det, hun som faktisk er fra en annen planet selv
Antall ord: 18
Hide post links |
Bare ett lite innspill.. Har inntrykket av at "noen forteller" deg noe så kommer det som en tanke og ikke som en annens stemme som forteller deg noe.. Har opplevd en del paranormale ting.. Dette er nå hva jeg tror og har opplevd selv da..
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Det kan jo hende, Linda
Lurer på om det var denne tosken som besøkte meg inatt også faktisk...
Jeg sovna vel sikkert ikke før 00:30, men bråvåknet kl. 01:10 av en stemme inni hodet som sa og gjorde meg helt sikker på at jeg hadde forsovet meg kraftig...
Herregud, klokka er jo ti over ett, tenkte jeg! Herregud, herregud! Jeg må ringe og si ifra at jeg er for sein! Jeg må ringe jobben! Eller skal jeg bare droppe å stikke på jobb nå, jeg er jo kjempesein allerede?!
Så tenkte jeg... "Hva er det jeg holder på med..?"
Da hadde jeg allerede reist meg opp. Helt i ørska. Leita etter klærne mine.
Og fant ut at jeg kunne roe meg helt ned...
Opp om 5 og en halv time...
Lurer på om det var denne tosken som besøkte meg inatt også faktisk...
Jeg sovna vel sikkert ikke før 00:30, men bråvåknet kl. 01:10 av en stemme inni hodet som sa og gjorde meg helt sikker på at jeg hadde forsovet meg kraftig...
Herregud, klokka er jo ti over ett, tenkte jeg! Herregud, herregud! Jeg må ringe og si ifra at jeg er for sein! Jeg må ringe jobben! Eller skal jeg bare droppe å stikke på jobb nå, jeg er jo kjempesein allerede?!
Så tenkte jeg... "Hva er det jeg holder på med..?"
Da hadde jeg allerede reist meg opp. Helt i ørska. Leita etter klærne mine.
Og fant ut at jeg kunne roe meg helt ned...
Opp om 5 og en halv time...
Antall ord: 136
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2010 22:35
- 14
Det høres jo ut som at du har besøk av ett vesen som tydeligvis har veldig lyst til å snakke med deg. Hva det er kan jeg ikke svare på.
Kan man virkelig føle en ånd via pulserende lyder i ørene?
Fikk litt sjokk når jeg leste det da jeg for en ukes tid siden fikk irriterende urytmisk pulsering i ørene som jeg ikke skjønte hvorfor i all verden var der.
Sier ikke at det var noen på besøk. Har hatt mange paranormale opplevelser, men kan det være mulig?
Kan man virkelig føle en ånd via pulserende lyder i ørene?
Fikk litt sjokk når jeg leste det da jeg for en ukes tid siden fikk irriterende urytmisk pulsering i ørene som jeg ikke skjønte hvorfor i all verden var der.
Sier ikke at det var noen på besøk. Har hatt mange paranormale opplevelser, men kan det være mulig?
Antall ord: 95
Hide post links |
Mine opplevelser er allefall at jeg har fått en tanke.. ikke at jeg har hørt en stemme.. veldig spennende ludo, kan hende at det var noe annet du hadde forsovet deg til.. trenger ikke være jobb.......
Antall ord: 39
Hide post links |