Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserBevis for at vampyrer finnes

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

mattao92

Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av mattao92 »

Jeg fant denne siden i sted, og jeg synes den forklarer alt så utrolig bra! :D

http://vampirewebsite.net/index.html
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Tusen takk for denne linken. Hadde det ikke vært for deg ville jeg sikkert ikke funnet dette forumet.

Har du lest de 38 punktene om hva som kjennetegner en vampyr nesten det eneste som ikke stemte for meg var synet, men oppfater ting godt rundt meg, også veldig forskellig på følelser, får vondt i hodet av sol glimt eller solys, føler meg mer kvikk av en biff som nesten ikke er stekt.
Vet ikke om dette er noe og si men føler jeg har vært i en samme situasjon før, eks. jeg var ute så fikk jeg en følelse om ting rundt har skjedd, fikk en følelse av at mamma ville stikke hode ut av vindu og rope meg inn for at jeg skulle gjøre oppgaver, hogge ved osv, har hat mange sånne opplevelser at jeg føler hendelsen har skjed før, Er dette noe med Vampyr og gjøre ?

Men vil si ca 35 av de 38 punktene var som en oppsumering av meg selv

Hva tenker du om det, er det bare tilfeldighet eller noe mer?
:badgrin:
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Kimbara »

Er det noen som har sett litt for mye på "Vampire Diaries" eller lest litt for mye om Cullen her tro? ;)

La meg bare si det kort; enten er den siden ment som en spøk, eller så er den ansvarlige for siden mindre smart.

Vampyrer er noe "gothere" skulle ønske de var - ikke et virkelig vesen.
Antall ord: 57
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
problem
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 470
Startet: 22 Aug 2007 23:15
16
Blitt takket: 2 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av problem »

Kimbara da. Han sa jo at han hadde 35 av 38. Han er nesten helt vampyr, jo. Vi må finne ut om han er død eller ikke. Er du død, mentalist? Husker du om noen skumle fremmede har drukket blod fra halsen ditt i det siste? Har du puls? Er du kald? Sover du i en kiste om dagen? Blir du dårlig hvis du ikke drikker mennekseblod med jevne mellomrom?
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mattao92

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av mattao92 »

Mentalist. skrev:Tusen takk for denne linken. Hadde det ikke vært for deg ville jeg sikkert ikke funnet dette forumet.

Har du lest de 38 punktene om hva som kjennetegner en vampyr nesten det eneste som ikke stemte for meg var synet, men oppfater ting godt rundt meg, også veldig forskellig på følelser, får vondt i hodet av sol glimt eller solys, føler meg mer kvikk av en biff som nesten ikke er stekt.
Vet ikke om dette er noe og si men føler jeg har vært i en samme situasjon før, eks. jeg var ute så fikk jeg en følelse om ting rundt har skjedd, fikk en følelse av at mamma ville stikke hode ut av vindu og rope meg inn for at jeg skulle gjøre oppgaver, hogge ved osv, har hat mange sånne opplevelser at jeg føler hendelsen har skjed før, Er dette noe med Vampyr og gjøre ?

Men vil si ca 35 av de 38 punktene var som en oppsumering av meg selv

Hva tenker du om det, er det bare tilfeldighet eller noe mer?
:badgrin:
Sannsynligvis så er du en vampyr, eller delvis ^^,
Mennesker med et paranormalt legme er ofte sammensatt ulike energier.

Føler du deg annerledes når det er fullmåne?
- månestråler har en stimulerende frekvens, spesiellt for mennesker som er vampyr eller varulv.
Vampyrer er veldig lidenskaplige, og enda mer når det er fullmåne.
-Andre kjennetegn som ofte går igjen hos vampyrer er at de liker annerledes kunst, som andre kan ha vanskelig for å forstå; f.eks kle seg i gotisk stil, utrykke seg igjennom annerledes musikk. Tegne ting som er "tabu" , eller ikke være redd for å snakke om det.
- Ofte finner mennesker som "tilfeldigvis" deler skummelt mange av dine egne interesser. Dere kan til og se litt like ut. (vampyrer finner hverandre, fordi de har en slags egen tilrekkingskraft til hverandre) Det danner vennskap med veldig sterke bånd, eller veldig langvarige forhold.
Disse vennene dine følte du at du kunne ha velidg dype samtaler med, fra med en gang dere ble kjent.
- Andre mennesker igjen kan du ha kjent i flere år, men ikke egentlig følt at dere er noe spesiellt til venner, og du har undret deg over dette.
- Folk kan ha sagt at du er overlegen, men du er egentlig bare sjenert.
- Du liker deg best på større steder enn på landet.
Antall ord: 416

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mattao92

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av mattao92 »

Kimbara skrev:Er det noen som har sett litt for mye på "Vampire Diaries" eller lest litt for mye om Cullen her tro? ;)

La meg bare si det kort; enten er den siden ment som en spøk, eller så er den ansvarlige for siden mindre smart.

Vampyrer er noe "gothere" skulle ønske de var - ikke et virkelig vesen.
(Jeg har aldri hørt om verken "vampire diaries" eller "Cullen" ... )

Det er heller ikke noe vesen, det er en åndelig videreutvikling av et menneske.
- En stor forskjell der.

Du har tydeligvis ikke lest godt nok på siden i linken.

De fleste vampyrer vet ikke at de er det, men det er mangen av dem som er gothere, fordi de har behov for å utrykke at de er annerledes, og ser skjønnhet på flere måter en andre typer mennesker.
Vampyrer har et veldig godt fargesyn, og av den grunnen synes mangen av dem at farger er for glorete å gå med.
Om personen liker farger, så er det mange vampyrer som er uvanlig fargerikt kledd, siden de oppfatter fargene på denne måten.
Antall ord: 182

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Tydelig at du kjenner meg godt. Mattao92

Jeg står fast på min mening, og jeg mener det jeg sier, det er ikke ment som en spøk når det er sakt. Du får heller tro jeg er dum, men min viten og tro får du aldri
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Mattao92 Du må vel være en vampyr selv eller klarsynt, for ærlig alt du skriver beskriver meg, dette er ikke bare noe jeg sier. Om andre på forume tenker den dusten, så er det bare og tenke det, for det som betyr noe for meg er hva jeg vet.

Så takker deg mattao92
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Paranomia »

Er DET beviset du har for at vampyrer finnes? HAHA.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Det innlege er for og utrykke hva jeg føler, hvis du er en vampyr må du ha den viten og følelsen, er som om du bare vet det er noe, ikke lett og forklare, har ikke sakt at det jeg skriver er beviset på at vampyrer finnes, men innlege er hva jeg mener og tror og vet, du kan mene noe annet enn meg, men har hvertfall fått sakt min mening.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Paranomia »

Mentalist. skrev:Det innlege er for og utrykke hva jeg føler, hvis du er en vampyr må du ha den viten og følelsen, er som om du bare vet det er noe, ikke lett og forklare, har ikke sakt at det jeg skriver er beviset på at vampyrer finnes, men innlege er hva jeg mener og tror og vet, du kan mene noe annet enn meg, men har hvertfall fått sakt min mening.
Jeg snakket til trådstarter.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Hvis noen leser linken som mattao92 viste, så tror jeg de fleste ikke ville være så kritiske.

før noen uttaler seg er det lurt og lese på linken, for vampyrer er ikke gale mords vesen som suger meneske blod hver dag.

Forumet beskriver hva en vampyr er, og hva som kjennetegner en.

så dere gjør det lurt av og lese først, og stille Sp etter. Dette sier jeg for at dere må ha litt kunnskap av hva en vampyr virkelig er, er litt flaut og skrive noe som ikke stemmer, så dette er bare til hjelp for dere som vil kommentere
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 663
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Paranomia »

Mentalist. skrev:Hvis noen leser linken som mattao92 viste, så tror jeg de fleste ikke ville være så kritiske.
før noen uttaler seg er det lurt og lese på linken, for vampyrer er ikke gale mords vesen som suger meneske blod hver dag.
Selvsagt er jeg fortsatt kritisk. Ingenting av dette er bevist.
Jeg har lest på linken, men jeg har ikke nevnt noe som at de er gale mordvesen.
Om de eksisterer andre steder enn i hodet til folk.

Mentalist. skrev:Forumet beskriver hva en vampyr er, og hva som kjennetegner en.

så dere gjør det lurt av og lese først, og stille Sp etter. Dette sier jeg for at dere må ha litt kunnskap av hva en vampyr virkelig er, er litt flaut og skrive noe som ikke stemmer, så dette er bare til hjelp for dere som vil kommentere
Ja, det må nok være flaut å faktisk insistere på at vampyrer ekstisterer, når de kun eksisterer i menneskers hode etter at de har sett en Twilightfilm.

Hvorfor i all verden må vi ha kunnskap om vampyrer som ikke finnes? Skal jeg sitte å lese, og vite at dette finnes ikke, det er ikke mulig, og det er ikke bevist.
Gi meg tre bedre, forskjellige linker til sider som ikke er skrevet av en eller annen idiot som ikke engang trenger å utgi riktig informasjon, dersom man har sagt fra seg rettighetene.
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Kimbara »

mattao92 skrev: Det er heller ikke noe vesen, det er en åndelig videreutvikling av et menneske.
- En stor forskjell der.

Du har tydeligvis ikke lest godt nok på siden i linken.

De fleste vampyrer vet ikke at de er det, men det er mangen av dem som er gothere, fordi de har behov for å utrykke at de er annerledes, og ser skjønnhet på flere måter en andre typer mennesker.
Vampyrer har et veldig godt fargesyn, og av den grunnen synes mangen av dem at farger er for glorete å gå med.
Om personen liker farger, så er det mange vampyrer som er uvanlig fargerikt kledd, siden de oppfatter fargene på denne måten.
Hvis det finnes fysiologiske faktorer som skiller mennesker fra disse vampyrene er det jo nettopp snakk om en annen rase.

Og det er det rene og skjære vissvass, beklager å måtte si det.

Før du stoler så mye på slike nettsteder burde du sjekke bevisene de kan legge frem. Hvilke studier har de gjennomført som har ført til den informasjonen de legger frem? Hva slags bakgrunn har de?
Jeg fant ikke noe, og det er et universelt tegn på humbug.
Antall ord: 198
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mentalist.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 82
Startet: 27 Des 2009 00:24
14
Kjønn (valgfri): Man
Lokalisering: Kragerø

Re: Bevis for at vampyrer finnes

Innlegg av Mentalist. »

Jeg mente ikke at du hadde sakt at Vampyrer er gale mords vesen Osv, bare sier ifra om at før man sier noe sånt må man lese hva som egentlig kjennetegner en vampyr, var ment for at andre ikke skulle få feil oppfatning av vampyrer
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links