Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
i sommer var jeg i Hellas, er ganske foto intresert så tokk ca 100bilder i en gammel Tyrkisk festning. gikk mellom de for noen dager siden så opptaget jeg det her, så lurer på om noen her ser det samme som meg?
zoom inn på det som er merka i rødt.
Det er ett kjent fenomen att hjernen vår søker etter former og konturer som er gjenkjenneligeog derfor lurer oss av og til.
På en annen side kan den forklaringen bidra til og bortforklare ekte fenomener når man kansje er heldige og klarer å fange noe med kamera.
Skulle ikke forundre meg om mannen med skjegg har en krone på hodet.
Har du hørt noe om att geitlige ble lukket inn i det fengselet en gang i fortiden ?
Metodisten skrev:
På en annen side kan den forklaringen bidra til og bortforklare ekte fenomener når man kansje er heldige og klarer å fange noe med kamera.
Når spøkelsene virkelig manifesterer seg som kamuflerte entiteter i bortgjemte kroker og på bråkete vegger i bilder av mer eller mindre dårlig kvalitet, mener du?
Antall ord: 56
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Metodisten skrev:
Når spøkelsene virkelig manifesterer seg som kamuflerte entiteter i bortgjemte kroker og på bråkete vegger i bilder av mer eller mindre dårlig kvalitet, mener du?
er enig med det er stor sjangse for at det er hjernen som lurer folk, til å se det. festingen blei brent ned av tyrkerne på 1400 tallet. la det ut på face også for gøy, uten å markere det, fikk en del komenterer hehe
Kan hende det bare er en skulptur, men da hvorfor bare en skulptur da burde det vært flere også.
Jeg synes bilde var litt skummelt. Hvis det er lagd må han som har lagd den nesten sett et spøkelse for det var ganske realistisk.
jeg tror ikke det er jomfru Maria Da ville det nok vart over alt på Nyhetene
ja det jeg tenkte også først, driver med foto å det bilde der var et av 200 jeg tokk på den festningen.
men hvem veit. spesielt er det, uansett hva har aldri sett noen sånn før på noen av bildene jeg har tatt.