i 1878 åpnet Danvers state insane asylum nord for Boston, Massachussets . Hospitalet ble bygd for å rehabilitere mentalt syke og få dem til å fungere som normale mennesker i samfunnet igjen. Det holdt ikke lenge, for etterhvert ble hospitalet overfylt og pasientene ble bare lobotomert istedenfor å få den hjelpen de trengte. Hospitalet ble stengt i juni 1992 pga økonimiske grunner.
jeg satt å så på et program med Scared! da jeg så noe ganske rart. en slags tåkefigur/gjennomsiktig person, object bevege seg ved en trappe oppgang av et slag( ikke lys) det virker ikke ut som om kameramannen så dette i det hele tatt. du kan se det fra 19:00-19:05 på programmet. det er til venstre, i første etasje.
http://www.youtube.com/watch?v=HkQAPVJ- ... re=related
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Danvers mental instutisjon
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
Danvers mental instutisjon
Antall ord: 131
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Danvers mental instutisjon
Jeg har studert filmen , om og om igjen. Og jeg kunne ikke se noenting utenom det vanlige der.
Alt jeg saa var en forfalt bygning. Historien til bygget tilsier at det strengt tatt bör kunne finnes paranormal aktivitet der. men for aa väre ärlig, saa saa jeg ingenting utenom det vanlige paa filmen. Og jeg skal love deg jeg er meget kvikk i oppfatning og har et meget godt syn. Du tenker vel naa at jeg er en skeptiker?' Nei! tvert imot. Jeg tror paa slike ting. Men jeg maa da väre ärlig og si at jeg skiller tydelig mellom hva jeg ser og hva jeg innbiller meg at jeg ser. ( ikke negativt om deg) Helt ärlig talt, saa tror jeg neppe vi noen sinne vil kunne filme et spökelse. Camera er laget for aa filme virkelige individer, gjenstander og bevegelse, ikke luft. Et spökelse er jo en aand/tilvärelse, og ikke et individ i den forstand. Den dagen vi kan filme luften ( ikke den som blaaser gjennom haaret) först da kan vi haape aa faa et glimt av aander .
Alt jeg saa var en forfalt bygning. Historien til bygget tilsier at det strengt tatt bör kunne finnes paranormal aktivitet der. men for aa väre ärlig, saa saa jeg ingenting utenom det vanlige paa filmen. Og jeg skal love deg jeg er meget kvikk i oppfatning og har et meget godt syn. Du tenker vel naa at jeg er en skeptiker?' Nei! tvert imot. Jeg tror paa slike ting. Men jeg maa da väre ärlig og si at jeg skiller tydelig mellom hva jeg ser og hva jeg innbiller meg at jeg ser. ( ikke negativt om deg) Helt ärlig talt, saa tror jeg neppe vi noen sinne vil kunne filme et spökelse. Camera er laget for aa filme virkelige individer, gjenstander og bevegelse, ikke luft. Et spökelse er jo en aand/tilvärelse, og ikke et individ i den forstand. Den dagen vi kan filme luften ( ikke den som blaaser gjennom haaret) först da kan vi haape aa faa et glimt av aander .
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
- Blitt takket: 1 gang
syns jeg så noe der ja.. laster ned klippet nå og skal prøve å gjøre det tydeligere eller ihvertfall sette ned hastigheten
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vel jeg og flere andre ser noe på film helt tydelig så, jeg vet at det er noe der liksom. men vet ikke hva.
Antall ord: 24
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
kanskje jeg ikke ser paa riktig sted i trappa. Har forsökt saa godt jeg kunne aa se over trappa, men klarer du aa forklare litt spesifikt hvor denne bevegelsen skjer??
Er nyskjerrig naa. Er det i nederste,midterste,överste del av trappa?? Höyre venstre??
Jeg setter stor pris paa svar
Er nyskjerrig naa. Er det i nederste,midterste,överste del av trappa?? Höyre venstre??
Jeg setter stor pris paa svar
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
du ser at det er to etasjer sant, ogver gulvet der de ser ned, den 1ste etasjen, altså den som er over gulvet, hvis du skjønner. der ved rekkverket på venstre side er det en hvit skygge eller noe som beveger seg, tydelig men kjapt
Antall ord: 46
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |