henta den hos noen som hadde flere,men skulle gi denne vekk,ca.9 mnd.gammel. husker da datteren min kom hjem med henne. Så liten,virket veldig redd,huket seg sammen i min datters armkrok da vi første gangen skulle hilse på henne,og gjemte seg inni armkroken da vi strøk den myke pelsen.
katten var redd,og det viste seg etterhvert at hun nok ikke hadde hatt det så godt der hun kom fra.hun krøp sammen dersom hun hørte en brå lyd,var svært forsiktig ifh.t alle mennesker,litt sky.
Men hun ble alikevel ganske fort fortrolig og tryggere på oss hjemme,og begynte til slutt å hoppe opp i fanget og legge seg.
Vi flyttet til et annet sted.Hun ble holdt inne i 3 uker for å bli kjent,og da vi omsider turde å slippe henne ut,var hun enten i nærheten av oss,eller var ute en liten tur,for deretter å komme løpende hjem. Deretter ble uteturene hennes lengre,men hun fant alltid tilbake til huset.
Plutselig en dag var hun bare borte! Vi var alle stadig ute og lette,ropte og søkte i nærområdet.Spurte naboer,men ingen hadde sett henne.Vi sjekket i grøftekanter og vet ikke hva.Sønnen min sørget værst av alle.han hadde også blitt så glad i henne,den lille redde pusen vår
Nå har det snart gått et år siden dette skjedde.Vi har bare hankatten vår,og han er selvfølgelig til stor trøst.Men som sagt: Jeg savner henne så grusomt! I og med at hu var så redd av seg så våknet jo beskyttelsesinnstinktet mitt! Jeg var så glad i henne,og hun var så nydelig med de gnistrende grønne øynene sine.
Flere ganger har mannen min og jeg vært sikre på at vi har sett henne,men når vi har kommet nærmere,så er det ikke samme katten...
Har noen her inne hørt om eksempler på at katter har vært borte så lenge,og plutselig kommet hjem igjen?
Rart at ingen har sett henne.Hun pleide ikke dra så langt hjemmefra
Jeg skjønner ikke hva som kan ha skjedd.Sønnen min mener at noen har tatt henne inn til seg,men da ville hun vel luske hjem til oss,så snart hun ble sluppet ut??
KAN vi fremdeles håpe at hun dukker opp,mon tro? Jeg sørger enda!
Endret: Meldingen er flyttet til :
KLARSYN, SPÅDOM OG ÅNDELIGE SANSER » Mistede ting og dyr
Admin
KLARSYN, SPÅDOM OG ÅNDELIGE SANSER » Mistede ting og dyr
Admin