Jeg personlig må enten se en farge i orben, mange har en klart tydelig farge, eller at den har en tydelig "hale" etter seg, eller at man tydelig ser at den skiftet retning på bildet for å tro at det er noe åndelig med orben. Jeg har fanget flere orber på film som er i tydelig bevegelse. Men desverre blir bildekvaliteten så utrulig dårlig på youtube at det ikke er noen vits å se på det engang...
Digitale bildebrikker fanger opp ting vi ikke kan se med det blotte øyet, så muligheten at de greier å fange opp åndelige energier er etter min mening absolutt til stede.
Her er en liten "Hjemmetest" du enkelt kan gjøre på 10 sekunder å selv se at digitalkamera fanger opp ting vi ikke kan se med våres øyne:
Finn frem en kamera, den på mobilen funker fint. Finn så frem en fjernkontroll, ta den til TV'n for eksempel. Klikk på en tast på kontrollen og se samtidlig på "Lampen" som sitter i fronten på kontrollen. Du ser ingenting. Fjernkontrollen "snakker" med TV'n med InfraRødt lys (IR) og det kan vi ikke se. Men start kameran, se på displayet, hold fjernkontrollen mot linsen, slik at du ser fjernkontrollen i dispalyet på kameran (mobilen) trykk igjen på en tast, og... Voila! Du ser at det lyser fra "lampen" i fronten på fjernkontrollen!
Dette viser etter min mening at det er mulig at digitalkamera kan fange opp også andre ting vi ikke kan se med det blotte øyet. Når man er sammen med folk og jobber åndelig, og noen tar bilder så dykker det som regel opp MYE orber på bildene. Mer en det som er "normalt".
De som har opplevd borddans og sett bilder tatt derfra ser at det som regel er enormt mye orber i rommet der borddansen er! Noen vil påstå at det har med støv å gjøre og at det blir mye støv som virvler opp da man danser rundt. Men jeg har aldrig sett noe særlig med orber på bilder fra foreksempel et danse sted der folk danser. Så jeg setter et klart likhetstegn mellom åndelig aktivitet og orber!

Men dette er MIN oppfatning!

Micke...