Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGammelt nedbrent hotell på Holmenkollen (Bilder)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Furi0uS

Gammelt nedbrent hotell på Holmenkollen (Bilder)

Innlegg av Furi0uS »

Jeg og gjengen var i dag oppe ved det gamle hotellet i holmenkollen som Tykserene brant ned under krigen (Dette ligger i skogen ved fotballbanen ovenfor Voksenlia, området er åpent for alle).

Vi kjørte en runde med fotografering og audio som vi pleier. Hadde noen personlige opplevelser, som lyder, skygger osv. (Det vanlige).

En merkelig opplevelse Jeg hadde, var da jeg på vei ned fra øverste delen av hotellet igjen, så fikk jeg en følelse av at det var noen som la en hånd på skulderen min (jeg gikk bakerst i rekken). Det var akkurat som om "noe" forsøkte å holde meg igjen. Veldig rart. Jeg sa umiddelbart ifra til min venn som bar kamera om at han måtte ta bilde, jeg snudde meg å pekte i retning av hvor jeg hadde følt en hånd på skulderen.

Da vi så over bildene senere må jeg si vi skvatt litt. (Dette kan selvfølgelig også sikkert forklares med fukt, regn, osv)

Se bildene og døm selv:

Original foto:
Image

Femhevet med endring i kontrast:
Image

Utklipp fra foto med endring i kontrast og lysstyrke:
Image

Sikkert fukt. Men likevel litt artig!
(Beklager store bilder)
Endret: Bildetagger er endret fra img til rimg, da vises bildene i mer normal størrelse.
Ved å klikke på bildene åpnes et nytt vindu, hvor bildet vises i orginal versjon.

Admin
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KetMas
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Sep 2008 20:27
16
Lokalisering: Vikhammer
Har takket: 9 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Gammelt nedbrent hotell på Holmenkollen (Bilder)

Innlegg av KetMas »

så 2 skikkelser på bildet der, den ene som dere har merka, og en annen i bagrunnen på en av disse små greinene som stikker ut!
Antall ord: 26
Hi, I'am Fox Mulder!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !