Jeg vet ikke om dette er rett underforum å spørre i, så dere må bare flytte tråden om det er feil. Uansett, jeg trakk kortet "The Emperor" forleden, og jeg lurte litt på om noen her kunne forklare litt hva dette kortet står for..jeg har ei bok, som matcher min kortstokk. Jeg bruker Aleister Crowley's Thoth Tarot om det spiller noen rolle..Uansett, jeg la dekket i den sammenheng at jeg ville vite litt om framtiden min, og det var en siste ting som stod på beskrivelsen av kortet som gjorde meg litt num. Så jeg håper på å få en klarhet i hva dette betyr, fordi jeg er litt redd:p
Dette er hva som står:
Nå vet jeg ikke om de mener at noe av dette kan/kommer til å skje, eller at alt kan/kommer til å skje. Bare sånn at det er sagt, så har jeg mine problemer med faren min, noe som også blir nevnt ovenfor(issues to resolve with fater). Men det som skremmer meg litt er hele den siste setningen..jeg har ingen planer om å bli far(om det er dette det betyr), så jeg håper at noen av dere kan gi meg litt klarhet i mine bekymringer"When a person is drawn toward this card it indicates high movement forward; career changes; issues to resolve with fater; authority figures; time to demonstrate leadership ability, deal with issues of fatherhood
Den eneste grunnen til at jeg er litt paranoid, er fordi alle leggene jeg har hatt opp til i dag ang. nåtid har stemt så og si 100%. Dette er første gangen jeg har prøvd på å å legge et for framtida..og kanskje den siste
Uansett, takk på forhånd