I Ålen er det det et hus som ligger i Skårdal.
Det er egentlig en gård,men nå er det bare et feriehus.
huset er 500 år gammelt,det er mange som har dødd der i gamle dager.Mange unger har også dødd.
Vi har tatt noen bilder og videoer som beviser at det er hjemsøkt.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hjemsøkt hus i ålen,sør-trøndelag
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Sep 2009 22:05
- 15
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Re: hjemsøkt hus i ålen,sør-trøndelag
Har du tillatelse av de som eier stedet til å legge ut bilder på paranormal.no ( og internett generelt),
så er vi veldig interresert i å se bilder og omtale.
Men : merk følgende fra reglene våre :
så er vi veldig interresert i å se bilder og omtale.
Men : merk følgende fra reglene våre :
AUtdrag fra reglene på paranormal.no : skrev:Merk : Vær forsiktig med å legge ut personlig informasjon om deg selv og andre, dette omhandler også omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Antall ord: 99
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Ååå bilde, vi vil se bilder
Antall ord: 5
Hide post links |
Det finnes mange hjemsøkte steder....men oxo mange fenomener som kan oppfattes som hjemssøking...selv om fenomenene kan ha en logisk forklaring. Jeg har sett mange ånder og slikt...og sett møbler forsvinne og dukke opp i mitt eget hus da jeg var barn. men ingen av disse hendelsene var mulig å fange opp på film etc. Og alle gamle hus har døds-historier...det gjør ikke huset til hjemsøkt-hus.
Og selvfølgelig. Jeg bor selv i et hjemsøkt "hus" som tidligere har vært et barnehjem og senere kaserne for tyske soldater under krigen. Jeg ville ikke likt at utenforstående kom og tuklet på min eiendom eller for såvidt med de små barnesjelene som tasser over loftsgulvet om natta. De skal få vre her. Og nyskjerrige skal få holde seg borte fra min eiendom
Har ingen interrresse av å informere folk om mitt "spøkelses-slott".
Og selvfølgelig. Jeg bor selv i et hjemsøkt "hus" som tidligere har vært et barnehjem og senere kaserne for tyske soldater under krigen. Jeg ville ikke likt at utenforstående kom og tuklet på min eiendom eller for såvidt med de små barnesjelene som tasser over loftsgulvet om natta. De skal få vre her. Og nyskjerrige skal få holde seg borte fra min eiendom
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jan 2005 01:47
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Alta
- Blitt takket: 1 gang
Fint, da har du vel informert nok om spøkelses slottet ditt... eller er det noe mer du vil si?Tonette skrev:Det finnes mange hjemsøkte steder....men oxo mange fenomener som kan oppfattes som hjemssøking...selv om fenomenene kan ha en logisk forklaring. Jeg har sett mange ånder og slikt...og sett møbler forsvinne og dukke opp i mitt eget hus da jeg var barn. men ingen av disse hendelsene var mulig å fange opp på film etc. Og alle gamle hus har døds-historier...det gjør ikke huset til hjemsøkt-hus.
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2009 16:13
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Ski
Yeah, right.
Antall ord: 2
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
- Blitt takket: 1 gang
har du tenkt å vise oss bevisene?MJ ES skrev:I Ålen er det det et hus som ligger i Skårdal.
Det er egentlig en gård,men nå er det bare et feriehus.
huset er 500 år gammelt,det er mange som har dødd der i gamle dager.Mange unger har også dødd.
Vi har tatt noen bilder og videoer som beviser at det er hjemsøkt.
Forstår ikke helt meningen med denne tråden hvis du ikke gjør det.
Antall ord: 85
Hide post links |