Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som har sett ånd som stråler rødt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
GJEST

Noen som har sett ånd som stråler rødt?

Innlegg av GJEST »

En jeg kjenner og som står meg Meget nær påstår hun så konturene rundt et menneske for en ukes tid siden. Denne skikkelsen strålte klart rødt. Altså, som en menneskeskikkelse. Har flere vært borti dette? Snakket med ei som påstår at dette bare er tull, for "ingen ånder lyser da rødt!!" Jeg ble litt oppgitt av avviselsen, for jeg vet hun som så dette overhodet ikke lyver. kanskje hun innbildte seg det, joda, for alt jeg vet, men likevel ble jeg nysgjerrig. Hvorfor rødt? Er dette så uvanlig som den kritiske damen kommenterte det? Hvordan er det med ånder, kan de vise seg i div.farger? Kunne det være en skikkelse med bare rød aura? kan auraer bare være røde? Noen som har hørt mer om dette enn meg?
Antall ord: 145

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Re: Noen som har sett ånd som stråler rødt?

Innlegg av kristiane »

Vanskelig å svare på.Har selv aldri hørt om lysende,røde ånder,men at mennesker kan se aura hos andre,er noe annet.
Ellers har jeg fått vite av en i min kirke,at ånder viser seg på litt forskjellige måter,mye ut i fra hvor mottakelig man er,og på grunnlag av om man er litt redd for ånder,osv.Dette pg.a at ånder/hjelpere,ikke ønsker å skremme! Selv har jeg snakket med denne personen i mitt trossamfunn om dette temaet,da forskjellige ting skremte meg litt,i begynnelsen. Det han sa til meg ang.hvordan de kan vise seg,var bl.a: Skygger(både hvite og svarte),som du kan skimte i noen få sekunder,for deretter å forsvinne.
Bitte små lyspartikler foran deg som liksom svirrer i "svermer"
Lysende kuler.
Eller som dyr.
Små barn opplever også dette.Når sønnen min en gang slo armen sin skikkelig(velta ei bagasjetralle over seg),forklarte han mens han gråt,at han så små duplofigurer! Den gang var han 8 år,og vi skjønte ikke hva han snakket om! Disse har han i ettertid sett foran seg da han hadde feber også.Kan godt være fantasier så klart,men samtidig er det uforklarlig.da jeg var liten jente og visst jeg hadde feber,så jeg alltid en due nede på gulvet mitt...
Dette var det jeg hadde å bidra med,og forresten så har jeg sett det med de bittesmå lysende partiklene flere ganger(er ikke blodfattig nei :lol: ),og blå,store lysende kuler suste en gang rett forbi meg.
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

Jeg vil tro at ånder kan være i alle slags farger. Selv så jeg en blå skikkelse på altanen vår i et kort øyeblikk.
Det går ikke an å si at noe slikt ikke eksisterer med absolutt sikkerhet, fordi det umulig kan finnes et fasitsvar på hva som eksisterer. Tro om du vil.
Antall ord: 55
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Jeg har ikke sett dem lyse rødt, menhar gjerne sett svake nyanser av blått gult orange osv.
Jeg tror dette her noe med energien de har med seg.
Kan vel nesten sammenlingne det litt med den Auraen vi har rundt oss.
Men dette er bare min teori.
Antall ord: 49
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
robar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mar 2005 15:58
19

Innlegg av robar »

Hei
Jeg har hadd en opplevelse med at en rød skikkelse manifestet seg foran meg. Jeg må med dele at opplevelsen var ikke særlig positiv. Tror den er veldig negativ, gammel...
Jeg fikk oppleve dette i Trondheim i et hybel kpmpleks. Opprinelig bygg stammer fra rundt 1700-1800 tallet ved gammle politistasjonen.
Forsøkte å åpne for å sende den/det videre, men fikk ikke til å kommunisere med hvit lys..
Dette var en svært voldsom energi som manifestet seg både fysisk og mentalt p.g.a sjalusi..
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links