Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHammeren gård

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
slagskott
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Sep 2009 22:20
15

Hammeren gård

Innlegg av slagskott »

Hej, jag och min vän jobbar i Norge och flyttar runt på olika ställen hela tiden, ofast hotell men även hytter på olika sted.
I förrgår gick jag och la mig tidigt, märkte konstiga ljud från vinden som lät som fotsteg, tänkte inte berätta det för min vän men dagen efter frågade han om jag var uppe mitt i natten och gick utanför hans dörr och det gjorde jag inte.
Han hade hört fotsteg utanför sin dörr, som om någon gick utanför och mot köket.
Han skadade sig sedan på jobbet och jag fick köra honom till bussen så att han kunde ta sig hem till Sverige igen.
jag skulle alltså sova där helt själv med alla ljud!!!
Jag brukar kolla på ghosthunters och GHI hemma med min sambo och visst, då är man tuff men
helt själv i ett mystiskt hus var riktigt jobbigt i början.
som tur är finns Bare öl och efter sex burkar blev jag tuffare.
Hörde lite olika ljud under kvällen men somnade rätt fort så jag märkte inget av det.
testade med att ha igång min laptop utan strömkabeln i för att se om batteriet skulle ta slut men inget hände.
önskar att jag hade haft en mikrofon så att jag skulle kunnat fånga något under natten...
tyvärr vågade jag inte testa att prata med dem (om det nu var ett spöke)

lyckades debunka en del saker när jag titade runt men inte fotstegen.

någon som vet något om hytten ?

vägbeskrivning:
Bingevegen fortsätter till hammarenvegen och i slutet av vägen finns en gård.
sök på:
Hammerenvegen
1923 Sørum kommun, Norge
Antall ord: 313

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Hammeren gård

Innlegg av Gjest »

har ikke hørt noe om den gården. forsøkte å google litt, men neida, ingenting. spennende er det iallefall.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links